Melezler çok güzel olurmuş doğru mu? yani iki farklı kültürden evlenen insanların cocukları güzel olurmus mesela Türk -yunan ya da amerikan -Türk. veya karadenizli-doğulu
Egeli-Anadolulu vs gibi.
Egeli-Anadolulu vs gibi.
Egeli-Anadolulu değil de..
Sırp-Türk ya da Rus-Yunan birlikteliğinin meyvesi güzel olur o konuda haklısın iki farklı ırktan güzel çocuklar doğuyor genelde..
ssende mi melezsn
ben varım ana tarafı marslı baba tarafı uranüslü :D
Melezim evet daha sevimli güzel olduğumuz söylenir :)
Cevap
8Cevap
Melezim mavi gözlüyüm sarı saçlıyım Türkiyede çok ilgi gösteriyorlar İngiltere ve amerikada da öyle ama rusya da sadece çok güzelsin diyorlar o kadar.
Evet bencede çok güzel kizlar ve çok yakisikli erkekler oluyorlar
Bn gocmenle karadenz karisimi :) ama ddgm syler dedelerdn gelme
Ben varım ve bu söze tepki olarak geldim :D
gözlerin cok hos canım
anne baba nereli
Annem makedon babam türk
annem balıkesir babam çorum olurmu bundan :)
çorum neresi :D
Hımmm aklı da güzel oluyor muymuş?
Melez değilim ama çok güzel oluyorlar
1 elin nesi var 2 elin sesi var hesabı :)
Eh çekici tarafımız var azcık :)
Doğu-bulgar.
Çok pis melezimdir
melezim o zaman :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar