Gece 23.00 ve 00.00da iki kere zilim çaldı korkuyorum lütfen açıklamayı okuyun?

arkadaşlar ilki 23’te çaldı korkmadım yanlışlıkladır diye. bi saat sonra tekrar çaldı resmen biri zile basılı tuttu bir dakika bekledim durur belki diye durmadı. ev de arka tarafa bakıyor göremezdim. elime bıçağı aldım indim aşağı kimse yok. zil de takılı kalmamış gayet normaldi. apartmandan biriydi desem zaten kapı bozuk olduğu için hep açık duruyor. biri basıp kaçsa uzun süre basılı durmazdı. ben bir kere eski sevgilimle küsken onunla barışmak için zile biri bastı korkuyorum lütfen yanıma gel demiştim sonra barışmıştık. 2 gün önce tekrar ayrıldık ve biz ayrılırken bana şey dedi eğer biri zile bassa korkup beni arasan bile asla yanına gelmem dedi. eski sevgilim olabilir mi? beni buralarda tanıyan eden kimse yok ki zilimde numara da yazmıyor. siz ne düşünüyorsunuz cidden çok korktum.
Gece 23.00 ve 00.00da iki kere zilim çaldı korkuyorum lütfen açıklamayı okuyun?
Cevapla