Saçımın kırıklarını al uçlarından 2 parmak kes diyorum saçın yarısı gidiyor bizim kuaförler neden böyle?

Kaç senedir bir anlayamadılar neden böyleler
Saçımın kırıklarını al uçlarından 2 parmak kes diyorum saçın yarısı gidiyor bizim kuaförler neden böyle?
Cevapla