Eşiniz sürekli salıyor ve ikazdan anlamıyor olsa ne yaparsınız?(ev içinde)
Cevabın nedir?
Cevapla
Öncelikle bir durumu ifade etmek için kullandığınız terimler sizin o duruma bakış açınızı gösterir. Eşinizin allerjik bir durumu olabileceği gibi bir doktora görünmeside gerekebilir. Lütfen bir doktora danışması için destek olun. Eşinizi burada Zart Zurt salıyor diye betimlemek yerine. Siz eşiniz için bu şekilde betimleyerek soru yazarsanız kimden ne kadar yapıcı ve ciddiye alarak yanıt vermesini bekliyorsunuz.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılSende bunu yap pamps
https://www.youtube.com/watch?v=grPauSQ79-E36 Yorumla
Soran+1 yılyıkıldım hahahaha :D
- +1 yıl
:) Yıkılma ki enerjini topla kuru fasulyeleri ye akşam festival var :D
- +1 yıl
O öyle yapıyosa sende böle yapıcan bu cevabada EİC veremiyosun bugun eic alamadım ben gdiiyom ya :D
- +1 yıl
Kıymet bilmez cevaplarım eic vermiyor cöjdansızlar :D
+1 yıltutamıyorsa bir problem var demektir gastirti vardır belki ne bilim ya da bağırsakları iyi çalışıyor kaçıyordur dışlama bence alış hatta bu durumu eğlenceli hale getir zortladığında gül :) oda utanmamış olur
01 Yorumla
Soran+1 yılGülcez artık napalım :D
ya saygisizlik. ayip. insanin eşine saygisi olmasi lazim
03 Yorumla
Soran+1 yılbencede:(
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
16
Cevap
64Cevap
enerji bakanlığına dilekçe yazar, bakü ceyhan doğalgaz boru hattının güzergahının değiştirilip eşimin içinden geçirilmesini teklif ederdim.
21 Yorumla
Soran+1 yılHahahhahahahahha :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
+1 yıl"RAHATÇA OSURABİLDİĞİN YER EVİNDİR"
kim söylemişti hatırlamıyorum şimdi :)))
Laftan anlamıyorsa mümkün mertebe gaz yapan yemekler yedirmemeye çalış.01 Yorumla
Soran+1 yıl:DD peki
+1 yılhahaha bundan daha rahat ne olabilir ki:D pis bişey ama adamın evi yani sonuçta:d cinsellikle tehtid et belki başka yerde salar:d:d:D
02 Yorumla
Soran+1 yılvay anasını tehtid büyüük :D
- +1 yıl
haha:D en büyük tehdit olabilir:D
Diğer konusunda 959 cevap paylaştı. Yahu gaz çıkartmak, hapşurmak gibi kontrolü olmayan bir şeydir. İnsan can sıkıntısına gaz çıkarmaz ki. Saçma konular bunlar.
02 Yorumla
Soran+1 yılhaklısın aslında ama uzakta salsa:D
+1 yılYani bir ihtiyaç. Ama en iyi yolu, uzaklas, oda değiştir. Sonra gitme yanına, 1 kere 2 kere 3 4 Sonra zaten onun da rahatı kaçacak senin bu durumundan ve yapmayacak, yapacaksa da o oda değiştirecek 1 dk lıgına. Kesin çözüm.
00 YorumlaSana saygısı yok. Saygı soksa ben sevgiden de şüphe ederim. Artı olarak sen çok tolere etmişsin. Bu kadar yüz bulmuş. Geçmiş olsun sana.
02 Yorumla
Soran+1 yılne yapalım içinde kalıp sert olcağına dışarı çıkarıp mert olsun:D
Baya baya kavga çıkartırım, yanında durmam devam ederse boşarım.
14 Yorumla
Soran+1 yılyuhh bu kızlarıda anlamıyorum boşancam filan:D evliliği basit birşey mi sanıyorsunuz
Diğer konusunda 768 cevap paylaştı. Bende onun sinir olduğu bir iğrençlik yaparım herhalde :D
06 Yorumla
Soran+1 yılne gibi :D
- +1 yıl
Sinir olduğu bir şey olması lazım, katlanamadığı :) Bilmiyorum ki şimdi öyle pat diye sorunca... Geğirme olabilir, çorapları çıkarıp orta yere atma olabilir, kirli çamaşırını donunu orta yere bırakma olabilir... Ne bileyim şimdi bunlar etkisiz geldi daha fazlasını yapmalıyım ama :D Bulduramadım şimdi...
Ama ben kesin pişman ederim yani :D
Soran+1 yılAy onlar yeterli bence :D hemde orta yere misafir gelse ne yapccanız :p :D
Soran+1 yılbaşka neler neler yaparsın sen düşünemiyorum haha :D
Arkasından çakıcan çakmağı, yakıcan bak bir daha yapıyor mu :D Fakat çakmağı çakarken mümkünse yandan çakmak lazım, kendinizi yakmayın...
Şaka bir yana da, bu iş için tuvalet var diye düşünüyorum.00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbenim pederde öyle yıllardır zart zurt bir tv izletmez evde nefret ederim o yüzden annem terliği alır 3-5 tane götüne yapıştır anca öyle susar bir iki saat sonra yine aynı ama nefret ettirene kadar ama böyle
04 Yorumla
Soran+1 yılHahahah iyiiymiş
Cevap sahibi+1 yılneresi iyi be ağzının üstüne çakasım hatta götüne kazık çakasım geliyor ama peder işte yapamıyosun
Soran+1 yılohaa o kadarda değil
Cevap sahibi+1 yılkaç yılın ahı var biliyomusun içimde annem nasıl aynı yatağa giriyor bu adamla diyorum o derece
Ya erkekler bana öyle şeyler yapmıyor gibi geliyor :( hadi kadın neysede. Erkeğe onu hiç yakıştırmıyorum ya gegirsin erkek kadında gegirmesin onu yapsın :D ya erkek ya ne bileyim soguyorum
02 Yorumla
+1 yılYahu adam kendi evinde de mi rahat edemesin ya bırak takılsın. Zaten günlük hayatın koşuşuturması yeterince üzerimizde baskı kuruyor. Umarım evliliğin boyunca en büyük sorunun bu olur ;)
01 Yorumla
Soran+1 yılumarım haha:D
Gizli Üye(30-35)+1 yılinsanlıktan çıkmaz heralde o kadar.. ben nasıl saygı gösteriyorsam o da bana göstermeli ki bu yaptığı beni pek de iplemediğini gösterir.. bu iş için tuvalet gibi bir yer bulunmuş sonuçta..
00 YorumlaÇok ayıp bir şey. Bunu yaparken utancından ölmesi lazım. Bu tür insanları anlamıyorum hiç.
02 Yorumla
Soran+1 yıloda evinde rahat olmak istiyodur kendince kanki:D
mantar tıpa.. tirbüşon benden hediye.. ay saka maka fena bişey.. sizde aynısını yapın.
03 Yorumla
Soran+1 yılçıkmıyor benden o kadar:(:D
+1 yılzeplin satın alırım kardiş. içini osuruk gazıyla doldursun helyum etkisi yaratacağına eminim :) beraber biner 80 günde devri alem yaparız :)
01 Yorumla
Soran+1 yılSüper haha
Gizli Üye(30-35)+1 yılvermezdim ona ne demek istediğimi anladın kendini düzelt öyle derdim :) verdim mi de tam verirdim deli ederdim onu buna değmeli yane :D
05 Yorumla
Soran+1 yılerkekler verebiliyo muydu?
Cevap sahibi+1 yılburada senin adına yazdım hee bana gelirsek ben eşcinselim evet verebiliyorum sen bir adaya 2 erkeği koy 3 ay bak bakalım birbirlerine veriyolar mı vermiyolar mı
- +1 yıl
Oy...
Cevap sahibi+1 yılne oldu kilitli?
Soran+1 yılTöbe est erkeklerden korktum
Yav şimdi osurmak için o güzel yataktan kalkıp, gidip dışarda osurup gelip yatmak :( sence de saçma değil mi?
00 Yorumla- Diğer konusunda 515 cevap paylaştı.
+1 yılOsurmak doğal birşey
tabi eşinde gidip tuvalette yapsa fena olmaz01 Yorumla
Soran+1 yılee yani :D
+1 yıliçinde kalıp dert olcağına dışarı çıksın mert olsun derdim
12 Yorumla
+1 yılOda üzülüyorsa ceza koyun her yapışta bana on lira vereceksin deyin. O zaman hiç yapmaz. Yapmaz derken gider balkonda falan yapar. Ayıp ama yaptığı.
00 Yorumlaonu Almanya'ta transfer et, orda zart zurt salmak normal bir davranış :D
01 Yorumla
Soran+1 yılHahahah :DD
senin totonun sohbetı senın çenenden daha fazla der artık aç o götle konuşcam derim D:
02 Yorumla
Soran+1 yıluha :D açarsa kafana doğru salar :D
Diğer konusunda 689 cevap paylaştı. akrep nalanı ara dekı benım evıme bır ayı gırmıs gelın bunu alın hayvanat bahcesıne koyun sızın olsun de gelıp alsınlar
00 YorumlaHahaha yemin ederim şurda acayip şeyler duyuyor öğreniyorum 😀👍
02 Yorumla
Soran+1 yılsen osurmuyon mu:D
+1 yılÇıkartır deliğine sokardım akşama kadar çıkarmazdım dalmadan önce gireceği düşüncegi için tutmayı ögrenir
03 Yorumla
Soran+1 yılyuhh bir yaşıma daha girdm:D
- +1 yıl
Yas kaç oldu şimdi uyarıdan almıyosa arsızsızlık yapıyosa bunun için boşanacak halim yok ceza vermek lazımkesin çözüm emin ol bidakine dalmadan dünür içinde tutmakmık kolay içine almakmı ve işini tuvalette görür
Soran+1 yıloha
- Diğer konusunda 529 cevap paylaştı.
+1 yıldemekki arkada sızıntı var o deliği tıpa ile kapat bir daha ne sızıntı olur nede kaçak olur :D
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılLibidom o kadar yuksek ki acar o kokuyu koklar ve o götü yalar yutardim
04 Yorumla
Soran+1 yıliğrençsin sapık
Soran+1 yılaşıkveysel neden profilini gizliyosun
Cevap sahibi+1 yılİgrenclik askta yoktur.. Evlilikte hic yoktur... Ve beni ispiyonlaman benden igrendigin icin mi :)
Cevap sahibi+1 yılAyrica sana yapsam hosuna gitmezmiydi :) ?
Gizli Üye(36-45)+1 yılSifadır icinde kalip kanser olucagina disari cikartip konser veriyo sana :D
22 Yorumla
Soran+1 yılKoptumm :D konserde ne konser sanki mehter marşı zart zurtt:D
Cevap sahibi+1 yılAnliyorum bacı ::D
kısmet ıste sanada salan bırısı dusmus? cılem se cekerım dıyıceksın :D
00 Yorumlagazlı içecekler içmesin
yavaş yemek yesin
bol su içsin00 YorumlaMerhaba
Insansa Eger Kısılıklı Karekterlıyse Zaten Yapmaz Uyardıgındda00 Yorumla
+1 yılbenm yaptıgım şey evdeyken gelsin hemen salarım oldugu yerde :)
00 Yorumla
+1 yılEn gıçık olduğum olay görgü kuralları bilmeyen dengesizler. Anlamazlar o derece...
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılZamanla karşılıklı salarsınız artık, çünkü zamanla eşler birbirlerine benzermiş :)
02 Yorumla
Soran+1 yılee tabii:D
Cevap sahibi+1 yıl:))))))))) yarışa kalkmayın bir kaza çıkarırsınız
Birak salsin adamcagiz demekki tutamiyo icindemi patlasin uzaklas sende :-)
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİkaz etmeme rağmen aynı şeyi yapmaya devam ederse boşarım.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGö tü ne düdük takar o muzikle oynarim :D
44 Yorumla
Soran+1 yılKoptum süper fantazii:D
Cevap sahibi+1 yılPozitif olun eşşek sıpalari :))
Soran+1 yılne yapalım kız insan kokudan rahatsız olur bir süre sonra:D
Cevap sahibi+1 yılSen de geğirebilirsin gün intikam günüdür! :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılkokuyorsa iyi değil ya, o zaman acmak lazım kapı pencere.
00 YorumlaDiğer konusunda 996 cevap paylaştı. metan gazı imalathanesini kurarım:)
10 Yorumla
+1 yılo kadar saygısız biriyle evlenmem ki en başta
12 Yorumla- +1 yıl
sen saygısızlık yaparak adama vermicem vermicem diosun ama
- +1 yıl
sende körlük yaparak ismimin maviyle yazılı olduğuna bakmıyorsun ama
çok mu sorumsuz sallıyor her şeyi
14 Yorumla
Soran+1 yılyok kız osuruk salıyor:D
Soran+1 yılyok kız :DD sinir etmek içn:D
+1 yılDoğal ortamına salarım hayvanıı 😃😃😃
00 Yorumla- Diğer konusunda 408 cevap paylaştı.
+1 yılAy tiksinir boşanırım iğrenç ya
02 Yorumla
Soran+1 yılkız genç yaşta dul mu kalcan:d
Gizli Üye(30-35)+1 yılOna eşlik ederm ahahah :D
28 Yorumla
Soran+1 yıl:DDDDDD oksijen kalmaz kız evde
Cevap sahibi+1 yılKocam degil mi kızım beraber ölürüz iste :D ahahah ölüm sebebi: Gaz zehirlenmesi :P
Soran+1 yılHahah çok romantik osururken el ele tutuşalım :D
Cevap sahibi+1 yılahahhahaaaa :D mum ışıgında osurmaca :D
Cevap sahibi+1 yılhahahah evet. sende orkestra şefi olsana :p
Soran+1 yılBizde arkadan destek veririz kız size detone olursanız hahahA:D
Cevap sahibi+1 yılahahha :D neyse muhabbet b. ka sardı iyice en iyisi burada kapatalım bu konuyu :D
evimde salamadıkdan sonra ben oraya evim demem.
02 Yorumla
Soran+1 yılama eşine saygılı olmanda lazm yani :D
- Diğer konusunda 526 cevap paylaştı.
+1 yılallah belasını vermesın ya :D allahımm :d:D
14 Yorumla
Soran+1 yılHahah ama evlenmişsiniz :D ne yapcan:D
- +1 yıl
:D:D:D allah belanı vermesın senı derımm zart zurt yerlerını tıkarım ne yapayım :D
Soran+1 yılhahayt:D
- +1 yıl
allahım bana zartlı zurtu bır eş nasıp etme amın :D
+1 yılpoposunu yak bırdaha yemez :)
06 Yorumla
Soran+1 yılyakabilir misinÇ:D
- +1 yıl
kesinlikle :)
Soran+1 yılacımasızsın :Dd
- +1 yıl
eğitim yoksa vermek bıze duser olmadı salatalık var yane :) demokrasıde careler tukenmez :)
Soran+1 yılsağolasın hıyarlı abi:DD
- +1 yıl
rıce ederim yegen :)
+1 yılkibriti çaktıracaklar sonunda bana..
10 Yorumla- Diğer konusunda 845 cevap paylaştı.
+1 yılBırak ADam takılsın Sana bı zararımı var :D
00 Yorumla onunda anlayacağı bir dil vardır kesin
02 Yorumla
Soran+1 yılne gibi:D
hayt huyt yaparım ben de.
03 Yorumla
Soran+1 yılo ne oluyor:D
Soran+1 yılanlamıyom var mı itiraz:D
Sende sal orkestra yaparsınız :D
01 Yorumla
Soran+1 yılsende şef ol:D
+1 yılbende salarım evi bok götürür.
01 Yorumla
Soran+1 yılEvi osuruk götürür daha doğru olur:D gaz zehirlenmesinden gideriz
+1 yılGaz maskesiyle dolaşırım
00 Yorumlahahaha çakmak çak olumlu yanından bak eğlen
00 Yorumla
+1 yıltıkarım gö... e mantarı olur biter:DD
00 Yorumla
+1 yılKarımın yanında salmıcda kimin yanında salcam)
02 Yorumla
Soran+1 yılhmmm:D
- +1 yıl
Öğle değilmi
Gizli Üye(25-29)+1 yılbir tıpaya bakar :D :D
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılİçindeki sıkıntıyı atıyor sıkıntı yok.
00 Yorumla- Devamını Gör (20)
Devamını Gör(65)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar