Arkadaşlar adelet bölümüü yazı işleri müdürlüğümü daha iyi yoksa icra müdürü mü?

Maaşları nekadar birde? icra müdürlüğünün daha fazla diye biliyorum yani net olarak bilgilenmek istiyorum bu konuda.
Arkadaşlar adelet bölümüü yazı işleri müdürlüğümü daha iyi yoksa icra müdürü mü?
Cevapla