Geçici diyaloglarda (yorumlaşma gibi) soğuk biri olduğunu düşünmüyorum tabiki. Ama dediğim gibi arkadaşlık kurma konusunda sorun yaşadığını düşünerek soğuk yorumunda bulundum
Evet herkes soğuk olduğumu söyler. Öyleyim bu çok doğru 😀 Ama yakın olduklarıma ve yakın gördüğüm insanlara sıcakkanlıyım. Böyle olmamda, davranmamda zaman alır.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Ahaha görsel müko olmuş 😝😝
İkisini de diyeni duydum bakalım sen ne diyeceksin
Görseldeki kim acaba🤣 değerli kardeşim, sen hak eden herkese sıcak kanlısın
Acaba kim djfkfj
Teşekkürler 😄
Rica ederim:)
Soğuk nevale, teşekkürler..
Kendini bilmek ne güzel şey küçük hanım. Kıskandım seni:)
Kendini bilmeyen başkasını nasıl bilsin büyük bey. Önce kendini bileceksin sonra başkalarını. Kıskanma kıskanma öyle zor bişiy değil:)
knk sen soğuk nevale değilsin la
dediğimi ciddiye almaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ağlarım
@Lütfetmedinizefenim Yoooo ciddiye aldım artık hıh😏
Yine ve yeniden yanılacağını düşündüğüm bir soru
Evet yanılabileceğimi düşündüğüm birisin. Soğuk diyorum genede
Mermilerim sıcak, hedeflerim soğuktur.
https://youtu.be/ECKKq5icYS4 😂😂😂
Hocanı kedilerini sıcak kanlıyım
stalk yapamayan stalker soyle bakim
Marka değerimi karalama lütfen hahaha
Soğuk nevale diyorum sana
hahaha ilk defa bildin
Buda sana ders olsun😝
Güncelden geldik buraya söyle bakalım.
Süveyda, sıcakkanlı olduğunu düşünüyorum?
Doğrudur efenim
asdhshw söyle tatlış 🐰
Tatliş, zor bir isimsin. Yanılabileceğimi vurgulayarak, sıcakkanlı demek istiyorum
Gibi görünen aslında buzz gibi bn 😂
Teşekkür ederim tatlış 🐰
Biliyordum valla. Sitede sıcak kanlı olduğun için sıcak kanlı dedim. Rica ederim :)
Çok 🖤
Genellikle yanılırlar ama rezzz.
Soğuk nevale demek istiyorum
Bu sefer yanılmadı birisi, tebrikler.
Pardon söyle doğru yere geldim 😂
Gizliden çıkmazsan nasıl yorum yaparım ki?
Şimdi nasıl yapdın? 🙂
Bilemem kardeş, meyveyi soymadan içinden ne çıkacak bilemem. Kapiş
Ahahaha sanki gizli olmasam benim hakkımda çok bilgiye sahip olacaksın ya 🤭
Kesin olurum. Nickimin anlamını size öğreteceğim😈
Neymiş?
Ben stalkırım, herkesi stalklarım. 😉
😂😂😂
Şimdi gizliden çık ve kendini stalkarın tahminlerine bırak
Yok istemem teşekkür ederim. gizli takılmak da benim tarzım.
No problem. Rica ederim iyi geceler
Size de
Neymişim sen söyle
Ponçik, sıcakkanlı tabiki. Ama tabi herkese değil
Söyleyin efendim
Adamına göre sıcakkanlı diyorum karamela. Frekansı yakalarsan, tam sıcakkanlı
Nasılda bilirmiş beni 🍬🍬🍬🍬
Bizde böyle qardaş🤷♂️
✌️✌️✌️
soğuk
Bende öyle tahmin etmiştim
Söyle
Kanya, sen sıcakkanlısın
Ilk defa tahmin ettiğim şeyi demedin , aslında insanına göreyimdir
Çoğu zaman soğuğum
Sitede sıcak kanlısın diyebiliriz en azından. Tabi oda insana göre
Tabi
Reyiz sıcakkanlı diye biliyorum ama?
elbette
Kromozom soğuk taraftasın bence?
fazlasıyla hemde
söyle
Sıcakkanlı olduğunu düşünüyorum. Olmalısın yani
Tabi ki
Emir, arkadaşlık kurmakta zorlanan biri olduğunu düşünüyorum. Soğuk tarafa daha yakın diyorum
Hmm 🤔 değişik bir yorum. Evet arkadaşlık kururken çok sorun yaşıyorum. Ama soğuk olduğumu hiç düşünmedim gerçekten öyle miyim?
Geçici diyaloglarda (yorumlaşma gibi) soğuk biri olduğunu düşünmüyorum tabiki. Ama dediğim gibi arkadaşlık kurma konusunda sorun yaşadığını düşünerek soğuk yorumunda bulundum
Anladım.
Buyrun
Sanırım soğuk nevaleye daha yakın gibisiniz
Hayır beyefendi 😄 Aksine cana yakın olduğumu söylerler
Nasıl yani biriyle arkadaş olmak sizin için kolay mı?
Evet. Karşımdaki ınsanlar çekiniyor genellikle
Sanırım yanıldığımı kabul etmeliyim😀😀
😊👍
Olurr
Burçtaşım, sıcakkanlı diyorum. Tersine pek ihtimal vermiyorum
Ahah teşekkür ederim burctasim. Aksi bence de mümkün degil😎😅😅
Kendime iyi bir pay çıkarmadan duramıyorum daa 😅😅
Fena egolusun🤣 her yorumda bir kendini övmeler falan hahah
Yok ya hiç öyle değilim aslında, öyle güzel bişey söyleyince altta kalmayayım diye şey ettiydim😅😅😅
Başka yorumlarda da çok gördüm😂 amann iyi yapıyorsun
😅😅
Olur tabi.
Matemist, soğukkanlı tanımı = sen
Ayy ama niyee
Soğukkanli nereden çıktıysa 😀 soğuk tarafta olduğunu düşünüyorum
söyle bakalım
Melow, sıcakkanlı görünümlü bir soğuk nevale olduğunu düşünüyorum
sıcakkanlıyım ama sitede o kadar değil...
niye öyle düşünüyorsun
Geçen karamsarım demiştin. Karamsar olmandır beni bu düşünceye sevk eden
karamsarlığım sadece kendime demiştim.
diğer insanlara karşı pozitif ve iyimser bir insanım
Haklısın meloww. O detayı atladım, öyle demiştin. Karamsar olmana üzülmüştüm ama böyle olmana sevindim
kendime iyi olamadıktan sonra bir işe yaramıyor 😌
Bence senin sorunun farkındalığının yüksek olması melow. Yaşının ilerisinde gibisin
yok ya öyle değilim bence
Bence öyle ve öylesin
Söyle
Seninde sıcak kanlı olduğunu düşünüyorum
Thenks öyleyimdir 😕
Buyurun söyleyin.
Kardeşim, herkesle pek diyalog etmeyecek birine benziyorsun. Bu sebeple soğuk taraf diyorum
Peki. ☘️
Doğru mu qral
Doğru. 👍🏻
Buyur
Soğuk nevaleye daha yatkın gibi?
Doğru
Söyleyebilirsin.
Bak bu soruda yanlış bilebilirim seni😀 ama soğuk tarafa yakın olduğunu düşünüyorum
Evet herkes soğuk olduğumu söyler. Öyleyim bu çok doğru 😀 Ama yakın olduklarıma ve yakın gördüğüm insanlara sıcakkanlıyım. Böyle olmamda, davranmamda zaman alır.
O zaman soğuk nevale tanımına uygunsun😁
Evet 😀 Ve yorumun için yine teşekkür ederim. İyi geceler dilerim gizemlistalker :)
Rica eder, iyi geceler dilerim :)
Söyleeee
Perso, sıcakkanlısın. Tersi olamaz
soyle
Sitede sıcak kanlı takılsanda ben senin soğuk nevale olduğunu düşünüyorum?
aa ben sicak kanli mi takiliyorrum sitede
Niye şaşırdın 😀 kesinlikle evet
sana nazar degmis son zamanlar tahminlerine xd
Ben kesinlikle yanıldığımı düşünmüyorum 😅
olabilir ben genel olarak dedim diger tahminlerini goz onunde bulundurarak
Söylesene.
Tatliş tatliş, kararsızım sende ama soğuk tarafa daha yakın buluyorum
Doğru tahmin tatlış 👍
Söyle bakalım.
Metis, sıcakkanlı olduğunu biliriz
Gizli, teşekkür ediyorum
Rica ederim metis, bildim heralde
Bildin bu sefer gizli
Ateş gibi olduğum söylemir sen ne diyorsun jdmd
Söyle bakalım 😏
Soğuk nevale diyorum?
Doğru tahmin😒
Bilirsen söyle 🤣🤣