Fazlalık bir kilom dahi yok. 173 cm 55-57 kg arasiyim. Haftada 3 gün de ağırlık antrenmanı yapıyorum. Bir hayli büyük koşmamda , yurumemde, sağlık açısından fiziksel açıdan sorun etmiyor bana sadece görünüş olarak büyük. 80 D
87-65-99
87-65-99
Polislik biraz sıkıntılı olabilir çünkü bazı durumlarda çabuk hareket etmen ya da koşman gerekebilir. Ama hosteslik alanında belki meslektaşlarının ışığını söndürür ve alınacağın havayolu şirketinin güleryüzlü imajı olursun 😉
İnşallah dediğin gibidir
Aslında her havayolu şirketi güleryüzlülük ve görgü kriterlerine önem verdiği kadar fiziğe de önem verir. Bence eğer fiziğin böyle güzelse ve İngilizcen varsa BAE'e başvur
Cevap
18Cevap
Meme büyüklüğünün sağlık şartlarıyla alakası yok. İster kocaman olsun ister küçücük avantaj ya da dezavantaj değil. Ama günlük hayatın etkilenebilir
cok buyuk degılse sorun olmaz bence kosmana engel degılse
İyisin bence. Sporcu sütyeni kullan. Sorun çıkarmaz dediğin mesleklerde.
Spora devam et.
çıkmaz hosteslikte hiç çıkmaz
Emin misin
D cup takıyorum nasıl büyük değil
ayy hostes olmayı bende düşünüyorum
İnşallah olursun
yaa sende inşallah istediğin mesleği yaparsnn 💞💞
80d gayet hoş bir meme, hiç bir sorun olmaz.
D en büyüğü pardon e
Evet sırtım geniş değil ama fit benim vücut genel olarak fit
Gömlek giyince gömleği yirtacak gibi nasıl ön planda degil
Bir beden gömlek de üstüne iyi olmuyor 80 d büyük sayılara bakma rakama bak a, b, c, d memenin büyüklüğü sayı ise sırtın genişliği
Sargı falan sararsın o kadar rahatsız ediyorsa.
Birkaç defa sardım
Dünde söyledim bir sorun olmaz
Alalkadı yok meslekle
evet zor bir süreç olacak..
Bişey olmaz ya nolacak sanki
Bilmiyoruz beden olarak
o kadar buyuk değil sanki
Sorun çıkarmaz
Görmeden bişey diyemem ama
Sorun olmaz
Cıkarır malesef evet
Bişey olmaz
Hayır ya
Sorun olur mu
Yok kız
sanmam
Almazlar seni memeli
Emin misin
Gomlekte aşırı dikkat çekiyor malesef
Hey maşallah
Severiz
Üzülme
Büyük olması iyidir
Neler varmış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?