Duygusal bosluktayken iliskilere girdim ama su an pismanim napmaliyim?

Bosandim cok sorunlu hemde hatta eski esim beni birakmiyordu isin icinde siddette vardi ben bosandim zorla ve o dönem sadece 2-3 kisiyle beraber oldum ciddi ciddi nasil oldugunu ve nasil
yaptigimin fikri yok aklimda aslinda sevkat sevgi aradim ilgi aradim ama böyle birseyler oldu cok kötü hisseyiyorum kendimi sadece esimle
olmustum ben bu yüzden pislenmis hissediyorim kendimi piskolojim cok kötü oldu
Güncellemeler
+1 yıl
Tskler motive görüsler icin ama elimde degil takma diyince takmamak olmuyor
Güncellemeler
+1 yıl
Ama cidden kötüyüm intihar felan geliyor aklima 1 bucuk yasinda erkek cocugum var birde. Aci cektim siddet gördüm ihanet gördüm ama bu kadar salak olmamaliydim nasil yaptim su an sorguluyorum kafayi yicem
Duygusal bosluktayken iliskilere girdim ama su an pismanim napmaliyim?
Cevapla