Ataşehir belediyesinin sivrisinek ilaçlama çalışanları izinsiz olarak binaya ve eklentilerine girebilirlermi?

bahçede oturuyorduk birden tanımadığımız adamlar pat diye yanımıza geldiler bizde şaşırdık ne oluyor siz kimsiniz dedik biz ataşehir belediyesi vektörle mücadele ekibiyiz dediler vektör kim neyin mücadelesi bu dedik sivrisinek ilaçlama ekibiyiz dediler buraya izinsiz nasıl girebiliyorsunuz hem burada ağzı açık su bidonumu var ne hakla bizi rahatsız ediyorsunuz hemen çıkın gidin buradan yoksa polis çağıracağız dedik şimdilik gidiyoruz ama bir dahakinde zabıtayla geliriz dediler bizde isterseniz orduyla gelin burası özel mülk öyle kafanıza göre giremezsiniz bir daha tekrarı olursa polise / savcılığa bunu bildireceğiz dedik hiç böyle bir şey başına gelen oldumu belediye ilaçlaması çalışanları izinsiz olarak binaya ve bahçeye girebilirmi? babamın bahçeyi suladığı yağmur suları bidonları var ağzı kapalı olarak duruyor bunlar sorun teşkil eder mi ki şikayet alıyoruz ondan geldik diyorlar bizi kim neden şikayet etsin ki yaani onuda anlamış değiliz? :):)
Ataşehir belediyesinin sivrisinek ilaçlama çalışanları izinsiz olarak binaya ve eklentilerine girebilirlermi?
Ataşehir belediyesinin sivrisinek ilaçlama çalışanları izinsiz olarak binaya ve eklentilerine girebilirlermi?
Cevapla