25 yaş üstünde askere gidenlerin idmanlarda zorlandığı doğru mu?
26 yaşında bir erkek komandoluğa basvuramiyor. Yani askeriyede 26 yaşında bir erkek vatanını korumak için yaşlı görülüyor.
26 yaşında bir erkek komandoluğa basvuramiyor. Yani askeriyede 26 yaşında bir erkek vatanını korumak için yaşlı görülüyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Erkekler Ne Diyor
26 yaşımda gittim geleli 2 ay oldu, çim yolmak dışında bi zorluk yok 😂
Genç erkeklerle aynı idmanı yapıyor muydun? Arada fark var mı
Yaw abartılacak bişey , idman falan yok okadar fazla küçük olanlar daha çok zorlanıyor inan, ağlayanlar bile vardı ailesinden uzakta diye, büyütülecek bişey yok
Komando olmak için yeteri kadar erkek görülmüyor 25 üstü.
26 yaşında bir erkek komando olamıyor. Yani 22 yaşında bir erkek vatanını milletini koruyabilyor 26 yaşında bir erkek koruyamiyiz demek bu.
Yok be idman mı kaldı ki
Mesela 26 yaşında bir asker operasyona katılabilir mi
Er
Lan ne operasyonu be
Ancak mıntıka yaparsın
Bitti onlar
Genç erkekler peki
Oğlum fark etmiyor be orda herkes aynı yaşta sayılıyor
26 yaşında erkek kabul edilmiyor askeriyede. Komando olamayacak kadar yaşlı görülüyor. 70 yaşında biriyle 26 yaşında birinin vatana olacak katkısı aynı.
26 yas dediğin daha ne ki