Escinselligi ozgurluk olarak goren toplum neden cok esli bireyleri dışlıyor?

Gokkusagindaki bir renk cumbusunde neden birtek cok eslilere yer yok? Bir ozgurluk dinde yer aliyorsa dinde yasak degilse sizin tarafinizdan neden ayipli oluyor? Her turlu sapikliga gelince karismayin kendi kararlari doyorsunuz. Escinsel evlilik diye bagiriyorsunuz. Neden coklu evlilige karsisiniz?
Simdi biri cikip diyecekki "homolarin kendi karari.. Ama bi kadin asla ikinci es olmak istemez" siz mi karar veriyorsunuz neyi istediklerine. bana da sorarsaniz bi erkek asla dotunu kurcalatmaz. ama yapan nasil varsa cok esliligi normal goren insanlarda var. onlarida savunursaniz ozgurlukcuyuz ayagina yatabilirdiniz belki. ama suanda bir avuc sapkin gibi gorunuyorsunuz. Ve tarihteki ne ilk ne de son sapiklar siz degilsiniz. kendinizi matah bisey sanmayin. Hep vardiniz hep olacaksiniz.
Escinselligi ozgurluk olarak goren toplum neden cok esli bireyleri dışlıyor?
Cevapla