Eski yılları özlüyor musunuz? Hangi yılları özlüyorsunuz?

Arkadaşlar ben geçmiş yılları çok özlüyorum hele özellikle 2008 yılını çok özlüyorum, o yıllarda eski mahallemde oynadığımız oyunlar, eski arkadaşlarım, eski dostluklar ve kısacası eski'ler bambaşkaydı... Sizin de böyle anımsadığınız güzel anılarınız? Unutanamdığınız yıllar? :)
Eski yılları özlüyor musunuz? Hangi yılları özlüyorsunuz?
Cevapla