Namaz kılıyorum ama nefse hakim olmak çok zor ne yapmalıyım?

Doğru dürüst de kullanıyorum. Eksik hep. Yaşım 20 her zaman düzgün güvenilir aklakli güzelce yaşayan birisi olarak kalmak istiyorum
Namaz kılıyorum ama nefse hakim olmak çok zor ne yapmalıyım?
Cevapla