Geçmişte yaşama şansınız olsaydı hangi yıl ve neden? Ben 19. yy'ın ortalarında yaşamayı çok isterdim. Ama Ingiltere'de veya Fransa'da :)! Nedeni ise o zamanlardaki sakin-stressiz hayat ve danslar! :)))
Cevabın nedir?
Cevapla
1. dünya savaşında almanya tarafında doğmak istemezdim,
2. dünya savaşında vietnam,
Nazi almanyasında yahudi, yeni dünyada gazzeli olmak istemezdim.
tekrar dünyaya gelsem kesinlikle kaybeden taraf olacağıma inanıyorum. sanırım şu an ki olduğum mevki, gayet mutlu edici bir mevki.041 Yorumla
Soran+1 yılHaha eminim savaşların olmadığı, en azından 1. & 2. dünya savaşlarının olmadığı, daha başka bir zamanda seçebilirsin :) :( olumsuz yönlerinden bahsedersek eğer benim seçtiğim zamandaki tek olumsuzluk kadın haklarının olmaması... yoksa benim için harika bir zaman :))
Soran+1 yılKöle? Ama ben seçme hakkımız olsaydı dedim, yoksa diğer türlüsünü kimse istemez..;) hımm, ben ona oy vermedim orasını biliyorum :))
Soran+1 yılHaha çok iyi, ve doğru. tamam, o zaman gerçekten geçmişe, o döneme&ülkeye gidebilsem dua edeyim ki köle olarak doğmayayım :D
Soran+1 yılOldu :D bende dünden razıyım ya :D madem kim olacağımızı seçemiyoruz nasıl oluyor da ben köle sen kral? :D
- +1 yıl
denk gelme ihtimalimiz yüksek. bir de ben şanslıyımdır. mesela evimden çalınan televizyonu 2 km uzaklıktaki ilk girdiğim ikinci elci dükkanda bulabiliyorum. veyahut sağlık ocağından sağlık raporu almaya gittiğimde alıyor ve 1 dakika sonra gelen yazıyla sağlık raporunu artık sağlık ocakları vermiyor. :) bu tarz şanslarım vardır benim.
Soran+1 yılBende baya şanslıyımdır, o yüzden eminim köle olarak doğmazdım ;D
Soran+1 yılHahaha o da olur :D ama, enim gözüm krallıkta değil,.. gerçi,.. maddi durumum gene iyi olsunda.. ;)
Soran+1 yılMaddi durumu iyi olup da alt tabakadan olmayan birçok kişi emin vardır o dönemde :)) nickim niye?
Soran+1 yılRahatım zaten, o manada sormadım bende :D hımm, tamam o zaman eğer seçme şansımız da olsaydı ben kesin kont kızı falan olmak isterdim, daha üstü ya da aşağısı değil :D
Soran+1 yılHaha tamam, bende kaçırdım o zaman gerçi o zamanda ailem tehlikeye girerdi.. hep bir açık yakalıyorsun.. :D
Soran+1 yılBende artık ne desem bilemiyorum :D
Soran+1 yılErkekler demirci olur hem.. Eğer illa alt tabakadan seç diyorsan, o zaman, hımm.. ne bileyim bir terzinin çırağı olabilirim ya da öğretmen. Kesin öğretmen olabilirdim :D
Soran+1 yıl... Ingiltere'de olursam, ki isteğim bu, öğretmen olarak iyi olurdu :)) ama gene de ben kendi önceki seçtiğim ile kalayım, daha mutlu olurum :D
Soran+1 yılO zamanların kıyafetleri gerçekten çok güzel ve bir o kadar da emek harcanan türden, o yüzden her şeyi baştan öğrenmek hoşuma gidebilirdi, sonra terzici olurdum ve hem sevdiğim işi yapar hemde para kazanırdım baya..:D gerçi kitapçılar çok kazansaydı o da olurdu da.. en iyisi öğretmenlik :p
Soran+1 yılTamam kesin kral/kraliçe olmak istemezdim, kelle falan.. yok. ama kont ailesi iyi olurdu :)))
Soran+1 yılDoğru belki,.. ama kesin kararım, üst tabaka ise kont ailesi, alt tabaka ise öğretmen, tamam :D haha
- +1 yıl
ahahha. eski tarihlere gitmek isteyen ama ne olacağına yarım saat sonra karar veren bir insansın. tebrik ederim. https://www.youtube.com/watch?v=ONdsLfVZMso
Soran+1 yılNe olmak istediğime değil o anları düşündüm birtek :p hem sonradan karar verdiğimde beni kararsızlığa düşüren sen oldun:D
Soran+1 yılHahah yok başa dönmem ben, öğretmen oluyordum dicem şimdi ama kontlukta var... ben sadece o dönemde olayım gerisi hoş olur eminim :))
Soran+1 yılHaha sayende :D ve benimde katkımla... o zaman inşallah birgün, gerçekte kraliçenin kendisini görürüm :))
Soran+1 yılOrada hiç bulunmadım ama ingilterede törenlerden birinde ileride bulunursam kraliçeyi görebilirim :)
Soran+1 yıl:( bende ama şuanki halimi&zamanı da sevdiğimden çok sorun yok, sadece o zamanları görmek güzel olurdu :)
Soran+1 yılTamam :)
En İyi Cevaplar
1100 yıllarında iranda olmak isterdim ömer hayyamla, hasan sabbahla arkadaş olmak şarap icmek onların gözünden dünyayı görmeye calışmak anlamak vs vs
haa birde peygamberler zamanına gidip bana hurafe gibi gelen mucizelere tanıklık etmek,01 Yorumla
Soran+1 yılO zamanlarda onları tanımak çok güzel olurdu gerçekten de :)
+1 yılcleopetra nın zamanı ne zamansa orda yaşamak isterdim. tabi cleopetra olarak. olmazsa hürremle mihrimahta olur :D
09 Yorumla
Soran+1 yılGözün baya yüksekte :D Genellikle kötü ama güçlü kişileri seçmişsin.. bense kendi seçtiğim zamanda hiç kraliçe veya ne bileyim öyle düşeslik falan düşünmemiştim.. :D
- +1 yıl
canım benim şimdide hayalim büyük. türkiyenin ilk kadın cumhurbaşkanı olmak istiyorum.
Soran+1 yılO zaman umarım olursun! :D benimde bir arkadaşım var, başbakan olmak istiyor, umarım ikinizde olursunuz :))
- +1 yıl
amin. bide rakip oluyomuşuz :D
Soran+1 yılHaha valla orasını bilmem:D ama çok hırslı, ben lisede ne olsam diye düşürürken, o ben bu olcam diyordu :D
- +1 yıl
ben 7. sınıftan beri bu hayalin peşindeyim :D
Soran+1 yılHaha o zaman ondan bir sıfır önde başlamışsın :D
- +1 yıl
:D bilmemki öyle mi? :D
Soran+1 yılBelki öyledir:D o şu an üniversitede 3. sınıfa başlicak.. gerçi bu işler ne zaman başladığınla alakalı değil, di mi :D
+1 yılislamiyet yayıldığı zaman. peygamber efendimizi görmeyi çok isterdim.
13 Yorumla
Soran+1 yılHaa, benim aklıma hiç gelmedi o an, cok güzel olurdu öyle olsaydı :)
- +1 yıl
rabbim cennet te görmeyi nasip eder inşallah
Soran+1 yılInşallah! :))))
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
8
Cevap
16Cevap
+1 yıl1200 Yılında Moğol istilasında asker olmak isterdim.
01 Yorumla
Soran+1 yılO kadar eskide yaşamak istemezdim sanırım, ilginç seçim :)
Kurtuluş savaşı döneminde yaşamak isterdim, büyük Türk Atatürk ile aynı cephede savaşmak için.
01 Yorumla
Soran+1 yılOnunla tanışmayı bende isterdim :) ama savaş..
+1 yılben dünyadan bıkmışım sen bana geçmiş diyorsun bir de...
01 Yorumla
Soran+1 yılBu hayat yerine başka zamanda başka bir hayat daha iyi olabilir belki,...
Kesinlikle ilk çağlarda şu an ki aklımla yaşamak isterdim alayı bana tapınırdı
01 Yorumla
Soran+1 yılHaha zeten şuanki aklımızla herhangi bir zamanda yaşasak hayat bize hep güzel olur du ya :D
+1 yıltitanik dönemine gitmek ve titanicte seyefat etmek isterdim ucunda ölüm olsada.
018 Yorumla
Soran+1 yılKurtulanlardan olurdun belki de..
- +1 yıl
belkide kurtulurdum ama o anı yaşamak isterdim heyecanı ve korkusuyla
Soran+1 yılYok ben istemezdim biri gemi batıyor desin zaten bayılır giderdim, sonumda iyi olmazdı... :(
- +1 yıl
titanic flimdeki gibi bir bayanla o duyguyu yaşamak isterdim tek başıma değil :::)))
Soran+1 yılTitanik filminin pek hayranı olmasam da bence tam o anda pek mümkün olmazdı olsa da.. bilmiyorm, ama orada olmak istemezdim eminim :)
- +1 yıl
diğer durumsa arişemetin döneminde yaşamak isterdim ve arşimetle evreke bağırmak isterdim :)
Soran+1 yılHaha bu daha iyi :D
- +1 yıl
senin yaşamak istediğin dönemde hiç okadar iç acı cı değil avrupanın karanlık cağı bayanların topuklu ayakabıyı kullandıkları zaman farklı amçlar için :)
Soran+1 yılHaha biliyorum ama ben olumsuzluklardan çok güzelliklerine hayranım ve düzenlerine :D yoksa senin dediğin, kadın hakları, falan filan :))
- +1 yıl
kadın hakları değil demek istediğim avrupanın karanlık cağı topuklu ayakabının giyilme nedeni ozaman faklıydı :)
Soran+1 yılTamam ~
- +1 yıl
ha ha :) anlaşıldı tarihten günümüze gelsek sanırım daha iyiingiltere kraliyet ailesine mesala
Soran+1 yılHaha olur :) zaten şu kraliyet aile üyelerinden biri ile tanışsam çok sevinirdim :D
- +1 yıl
zaman belli mi olur ama sen kraliyet ailesinden olsan yanına yanaşılmaz dunyaları ben yaratım edaları
Soran+1 yılHaha yok öyle edalar bende de, ben mecazi olarak konuşuyorum zaten~
- +1 yıl
olanlardan biz ekksiğimiz mi var sanki ;)))
Soran+1 yılHaha yok belki ama onların yeri ayrı bende, hayran olunca :D
- +1 yıl
ha ha :)
+1 yıl2004 qeri doneyim yeter sil bastan baalamak qerek bazen oyy of
05 Yorumla
Soran+1 yıl2004, bende o zamanlarımı severim ama yakin zamanda geçmişe gitmek için heralde 2008i seçerdim, bazı şeyleri değiştirmek baya iyi olurdu :))
- +1 yıl
Ahh ah :)
Soran+1 yılSen şimdi öyle deyince aynen, şuanki aklımla gider neler neler derdim kendime :D
- +1 yıl
Oku Adam ol hayatini yasa asktan uzak dur :)
Soran+1 yılHaha, bende aynen oku, fazla abartma, çok düşünme :D
+1 yıl1453'de yaşamak isterdim o kutlu sultana asker olmak için.
016 Yorumla
Soran+1 yıl:)) 1453 yılı, sultana baya saygı duyuyorsun... hımm bende savaştan korkmasaydım ya da kan görmekten fenalık geçirmeseydim, bende savaş döneminde hemşire olmayı isterdim, ama işte...
- +1 yıl
Benim hemşirem ol :D bana ok saplanır sonra sende çıkarır tedavi edersin :) bende sana aşık olurum falan :D hep böyle oluyo :D
Soran+1 yılHaha valla filmlerde öyle olduğu doğru ama gerçekte pek sanmam, :D kan görmeye karşı alışık olsam direkt tamam derim de.. :)
- +1 yıl
ee vurulmayaym ben de ateşim çıksın falan bari :D kan yok :D
Soran+1 yılHaha o zaman olur bak :D ya da bir yerini kırabilirsin.. :p en iyisi sağlam kalmak~
- +1 yıl
yaniii :D mucuuuukkk :D
Soran+1 yılHahah benden hemşire olmaz zaten o da ayrı :D
- +1 yıl
ne olr senden :D
Soran+1 yılO zamanlarda,... bilemedim şimdi :D
- +1 yıl
şimdi ne olr peki :)
Soran+1 yılŞimdi de ne olur bilmiyorum, mühendislikte ilerliyorum ama bakalım :))
- +1 yıl
ooo iyi iyi :D yolun açık olsn :D gizli olmasaydn mesaj atcaktm sana ama şansını kaybettn :p
Soran+1 yılHaha öyle olsun :)
- +1 yıl
öyle olcak zaten :D bir eic yap hadi
Soran+1 yılHaha yok kalsın :D
- +1 yıl
hm ok. s
- Diğer konusunda 408 cevap paylaştı.
+1 yıl1881 yıllarında ATATÜRK'ün zamanında yaşamak isterdim
00 Yorumla
+1 yıl1915 de Yaşamak İsterdim Şerefli Bir Şekilde Şehit Olmak ve Vatana Millete Hizmet Etmek İçin.
00 Yorumla
+1 yılHitler döneminde hitlerin yanında olmak isterdim , o anları yaşamak kararlılığı ve liderlik ruhunu görmek
00 Yorumla
+1 yıl1100 yıllara sovalye olsam kıbrısı alırdım o zamanlar haclıların dınlenme ve ıkmal yerıydı
00 Yorumla
+1 yılben o kadar geriye gitmesem de olur. anaokulu dönemimde olayım yeter.
03 Yorumla
Soran+1 yılAnaokul mu? Herşeye en baştan neden başlamak istiyorsun ki? Ben 15 yaşıma gidip -bu aklımla- bir iki şey kendime desem yeter :D
- +1 yıl
baştan başlamak değil ana okulunda kalayım mümkünse.
Soran+1 yılHaha o zaman bende isterdim :)
1453 İstanbul un fethinde yaşamak isterdim peygamber efendimizin hadisine nail olmak için
00 Yorumla
+1 yılben 50'lerde fransada yaşamak isterdim
çünkü herşey daha eğlenceli ve güzel03 Yorumla
Soran+1 yılDoğru, 50li yılları bende beğeniyorum ama herhalde fransa yerine Amerika'yı seçerdim, o dönemin kıyafetleri ve saç stilleri bitiriyor beni :DD
- +1 yıl
aynen pin-up kızlar falan :)
Soran+1 yıl:D aynen
Gizli Üye(36-45)+1 yılGeçmişte yaşamak istemezdim mümkün olduğunca yakın bir tarih seçerdim teknoloji hayattır candır.
03 Yorumla
Soran+1 yılBen tam tersini düşünüyorum. Teknolojiye ne kadar bayılsamda geçmişe imrenmeden duramıyorum hehe
Cevap sahibi+1 yılNesine imreniyosun ya hem geçmişi tadabileceğin dağlık teknolojiden metropolden uzak şirin köyler var emin ol geçmişe gidince aynı şeyi göreceksin insan oğlu asla değişmez sadece şartlar değişir ama dikkat et her dönem savaş olmuştur eğlence isyann aşk gençlik... şu anda da bunları yaşıyoruz bazı yerlerde insanlar daha geniş bazı yerlerde ise hala tutucu ama gelecek bilim sanat gelişir ve gelecekte şu andakinin aynısı yoktur
Soran+1 yılTamam eğer kıyaslarsak birçok yönden haklısın :) ama ben biraz ingiltere tarihini seven biriyim. Tamam, belki çok seven biriyim, ve şuanki zamandaki imkanları ne kadar çok sevsemde o zamanların olumsuz yönleri bu zamandan daha az olduğuna da eminim... değindiğin şeylere katılmıyor değilim, sadece bizim geçmiş hakkındaki görüşlerimiz farklı :)
90s yıllarında yaşamak isterdim.
01 Yorumla
Soran+1 yıl90lı yılların pek hayranı olmasamda müzikleri bazı müzikleri ve dizileri güzeldi :))
Fatihin istanbulu feth ettiği zaman 😊
05 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle o zaman görülmeye değer :)
Soran+1 yıl:) geçmişimizin en iyi zamanlarından biri
Soran+1 yılKatılıyorum :))
70 ler 80 la olabilir
06 Yorumla
Soran+1 yıl80lerin bir tek müziğini seviyorum ben :p
Soran+1 yılHehe :D deri ceket de güzel~
Soran+1 yılDi mi:D
Diğer konusunda 437 cevap paylaştı. Osmanlı devleti döneminde
03 Yorumla
Soran+1 yılNeden Osmanlı dönemiii?
Soran+1 yılBende de ingilterenin geçmişi, hala onlarda krallığın devam etmesi beni baya etkiliyor :)) bir tanışabilsem kraliçe ile.. :D
1453 e goturun benii:D
013 Yorumla
Soran+1 yılBeni de 1840lara :D
Soran+1 yılHaha çok iyi olur :D
Soran+1 yılAldım aldım :D gemi beni az tutar ama söylemedi deme sonra :D
Soran+1 yılTamam o zaman :D eşyalarımı toparlamaya başlayayım ben :D
Soran+1 yılMerak etme dakik biriyimdir, sende tam zamanında orada ol da, yalnız seyahat etmeyi hiç sevmem :D
Soran+1 yılTamam, anlaştık o zaman :D orda görüşürüz haha
Soran+1 yılBayyy :D
Osmanlida 1442 yilarinda
01 Yorumla
Soran+1 yıl1442 ve Osmanlı zamanı, nedeeen? :D ben pek Osmanlı zamanımıza hayran değilim o yüzden soruyorum
+1 yılbende 1950 de yaşamak isterdim
022 Yorumla
Soran+1 yılNeden peki? Benim de o yılların müzikleri ve kıyafetleri, saç modelleri hoşuma gidiyor :)) Ama önceliğim hep ingiltere :D
- +1 yıl
o yılların müziği , masumiyeti , bozulmamışlığı , kıyafetleri... ve arabaları :DD özellikle amerika...
Soran+1 yılAynen, 50li yılların en iyisi amerika :)) arabaları da güzel
- +1 yıl
Balon etekler Cadillac rock n rol:)
Soran+1 yılHaha aynen, saçları da unutmayalım, sırf o zaman için saçlarımı kısa kesebilirim :D
- +1 yıl
Kisa Kesme bence sana uzun yakisir:)
Soran+1 yılBende kendimce öyle düşünsemde o zamanların kısa saçı beni bitiriyor, elimde olmadan keserdim kesin:D haha
- +1 yıl
ne kadar uzun saçların?
Soran+1 yılHımm, Karnımın ortasına denk geliyor sanırım.. bu sıcakta omuz hizasında kesmek var gerçi ama :D
- +1 yıl
ayy nolur kesme çok güzeldir:D düzmü ne renk bide:D
Soran+1 yılHaha saç olayı olanlardan mısın? :D hmm, keşke düz olsaydı dalgalı :(( rengi ise değişiyor hep..6 ayda bir boya... :s
- +1 yıl
saç olayı derken?
Soran+1 yılbir arkadaşım var, saçımı bir kez baya kısa kesmiştim benden çok üzülmüştü o manada dedim, kötü manada değil :)
- +1 yıl
hım anladım:D ama severim uzun saçı hemde çok:DD nerelisin aslen diye sorsam:D
Soran+1 yılTabi :D istanbul~
- +1 yıl
bende ist:D öncesi? biz göçmeniz:D
Soran+1 yılAnnemler İzmir doğumlu ama ben değilim, göçmen? Nerelisin aslen?
- +1 yıl
baba arnavut anne selanik:D burdan konuşmak zor değil mi:D
Soran+1 yılDeğil :))
- +1 yıl
eminmisin:DD yaş kaç?
Soran+1 yılHaha eminim :) 21..:(
- +1 yıl
neden üzüldün 21 olduğun içinmi? bana mesaj atsana:D
18. y. y fransası
04 Yorumla
Soran+1 yıl18yy'da gene ingilterede yaşamak isterdim ama bir o kadar fransayı görmeyi de isterdim :)
Soran+1 yılBende :D zaten 18-19. yy çok güzeldi hem kitaplarda hem de filmlerleri ile beni çok etkiledi :)
- +1 yıl
beni özledin mi canım :))
Diğer konusunda 24,1b cevap paylaştı. 90 lı yılları
04 Yorumla
Soran+1 yılÇocukluğum o zamanlarda geçtiği için memnunum ama sonrasında yaşamak istemem..:)
Soran+1 yılHım.. tamam
Devamını Gör(9)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar