Geçmişte yaşayabilseydiniz hangi yılda ve neden o yılda yaşamak isterdiniz?

Geçmişte yaşama şansınız olsaydı hangi yıl ve neden? Ben 19. yy'ın ortalarında yaşamayı çok isterdim. Ama Ingiltere'de veya Fransa'da :)! Nedeni ise o zamanlardaki sakin-stressiz hayat ve danslar! :)))
Geçmişte yaşayabilseydiniz hangi yılda ve neden o yılda yaşamak isterdiniz?
Cevapla