Memur olduğum için insanlar sürekli bana laf sokuyor ne yapmalıyım?

3, 5 ay önce merkezi atama ile atandım
İnsanlar da sürekli memurlar şöyle rahat, böyle rahat full yatıyorlar, bayramlar da tatilleri var sabah 9 akşam 4 çalışıyorlar, torpille memur oluyorlar
Asgari ücretliler 10 12 saat çalışıyor geçinemiyorlar, tatilleri yok vs vs diyorlar

Bunları duymaktan çok sıkıldım ne yapmalıyım

Ben ne yapabilirim ya ben mi torpille işe alıyorum insanları
Kendileri olsa memurluktan istifa edip asgari ücretli işe mi gireceklerdi?
Memur olduğum için insanlar sürekli bana laf sokuyor ne yapmalıyım?
Cevapla