3, 5 ay önce merkezi atama ile atandım
İnsanlar da sürekli memurlar şöyle rahat, böyle rahat full yatıyorlar, bayramlar da tatilleri var sabah 9 akşam 4 çalışıyorlar, torpille memur oluyorlar
Asgari ücretliler 10 12 saat çalışıyor geçinemiyorlar, tatilleri yok vs vs diyorlar
Bunları duymaktan çok sıkıldım ne yapmalıyım
Ben ne yapabilirim ya ben mi torpille işe alıyorum insanları
Kendileri olsa memurluktan istifa edip asgari ücretli işe mi gireceklerdi?
İnsanlar da sürekli memurlar şöyle rahat, böyle rahat full yatıyorlar, bayramlar da tatilleri var sabah 9 akşam 4 çalışıyorlar, torpille memur oluyorlar
Asgari ücretliler 10 12 saat çalışıyor geçinemiyorlar, tatilleri yok vs vs diyorlar
Bunları duymaktan çok sıkıldım ne yapmalıyım
Ben ne yapabilirim ya ben mi torpille işe alıyorum insanları
Kendileri olsa memurluktan istifa edip asgari ücretli işe mi gireceklerdi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer