İstanbul anadolu yakasında çok pahallı olmayan olayları olmayan hırsızlık madde kullanımı vb olmasın yaşanabilecek hangi illeri önerirsiniz ulaşım sorunu olmayan bütçem 3.000 tl ye kadar
Güncellemeler
+1 yıl
Tuzla nasıldır önerir misiniz ve çekmeköyü nasıldır
İstanbul anadou yakasında hangi ili önerir siniz yaşamak için?
Evet ama bak şimdi. İstanbul da işin nerede bilmiyorum ama İstanbul da genel de iş, eğlence, hayat daha Anadolu yakasının batı kesimlerinde. Dediğin yerler özellikle Tuzla biraz daha gitsen Kocaeli ne çıkıyorsun
Evet ama hani biraz sessiz bir yaşam olsun dedik çok gürültülü olmayan birde işim yok çalışmıyorum evden bişeyler satıyorum öyle yani evden çalışıyorum aslında
Serseri vs çok yok ama her yerin serserisi vardır Zaten. Insan olarak biraz kapalı insanlar iletişime daha geri kafalı gibi dusunebilirsin ama sitelerde vs kalırsan böyle bir sorunla olmaz. Ulaşım da Tuzla dan daha iyi. Otobüsle E-5 inebiliyorsun oradan metro veya herhangi bir sey
He esenyurt afrikalı yok suriyeli yok afganlı ne arasan var istanbulun yurt dışı mübarek :D çoğu yer böyle artık ülkemizde bizden çok başka ırklar var türkiyede türk yok denecek kadar az kaldı özellikle İstanbul’da başkasının ülkesinde yaşıyormuşum gibi hissediyorum valla kendimi insan ülkesinde yaşamaya korkuyor artok bunlar yüzünden heryeri sardılar iyice İstanbul bu yüzdengit gide tehlikeli bir hal almaya başladı
Çok haklısın. Anadolu yakasında yine fazla yoklar. Avrupa yakasında Fatih de komple mahalle ilçe onların. Orası artık göçmen Mahallesi olmuş. Oturduğum yerde yok benim iyi ki
İyi bari yoksa bence acilen bu türkiyedekilerin ülkelerine geri dönmeleri lazım devlet büyüklerimiz gerekeni yapmalı yoksa daha cok türüyorlar değişik tipler suriyelileri de ülkelerine yollamalılar artık türkiyeyi suriyeliler sardı yakında türkleri kovalıycaklar burdan bura bizim ülke diye yakında ülkeyi komple sarıp bizi kovarlarsa ülkeden şaşmam acilen karar alınmalı bence hepsi geri ülkelerine yollanmalı
Valla sohbet biraz daha ilerlerse herhalde ülkenin dış borcunu felanda konuşup yansın Suriye yıkılsın Esad diye bagiricaz 🤣🤣 Şaka bir yana Semt onerisinden iyi buralara geldik. Sohbetin sardi
Anladım zaten büyükçekmeceden arsa alıp ev yapmayı düşünüyorum başakşehir olursa rezidans olacak oralarda insanlar falan nasıl beşiktaş ayarında sanırım oraları da
Pendik sahil bakayım o zaman ben maltepe mi orda da kötü yorum okudum ama torbacılar ve çingeneler var diyorlar ne kadar doğru bilemem birde Pendik ten ulaşım karşıya kolay olur mu yani metrobüs falan var mı ben karşıyı pek bilmiyorum da avrupada oturuyorum şu an
Avrupa yakasında başakşehir büyükçekmece bahçelievler bakırköy ve göktürk kemer burgaz buralar nasıl sence bunu kendim için soruyorum bu arada ilerisi için yani
Cevap sahibi
+1 yıl
Büyükçekmece ve Küçükçekmece sakın gitme diyerleri güzel
Ya bayırlı ben sakin bir yer arıyorum daha çok bide üsküdarı biliyorum daha önce orda yaşadım çok az büyükçekmece ev yapıp arsada yaşamak için ideal bir yer olmaz mı çünkü ben arsa alıp ev yapmak istiyorum yani hayalim aslında
Kiralar artık 5 binden aşagı değil burda yaşamak zor merkez yokuşlu ve kalabalık evler 60 70 yıllık eski boşuna dünya para veriyoruz resmen ha dersen ulis levent etiler çok güzel tabi parası olana orda dolarla kira alıyorlar
Cevap sahibi
+1 yıl
oralar çok pahalı evet mesela ıhlamur tarafında evler ne kadar hiç araştırdınmı bi ara bende beşiktaştaydım
Bina eskidepremde ölüp giderim öyle olursa beşiktaşın binaları malum ya ben bayırlı bir yer istemiyorum birde artık bi düzlük alan olsun ya bayır çıkmaktan geberdim genç yaşımda
Cevap sahibi
+1 yıl
ama sana şunu söyliyeyim anadolu yakasında hiçbiyer Beşiktaşa uymaz onun için ısrar etmiştim hayırlısı olsun arkadaşım
Anadolu yakası ailem sebebiyle taşınıcam dediğim gibi ben kendim için başakşehir büyükçekmece bakırköy ya da göktürk düşünüyorum ama bakırköy ve göktürkten alamam muhtemeden çok pahallı çünkü
şu an için dediğin yerlere bakıcam çünkü karşıya taşınıcaz bakırköyün benim için özel bir anlamı var bu yüzden seviyorum orayı yani ileride inş dediğim yerlerden ev alırım ve inş karşıda dediğin yerlerden birine taşınırız herşey için sağol yardımcı oldun kardeşim iyi akşamlar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Ben Ataşehir de yaşıyorum gayet iyi burası. Ataşehir'in semtleri var. Ben K. Bakkalköy de yaşıyorum. Gayet iyi
Küçük bakkalköy mü araştırayım bi
Tuzla çok uzak Çekmeköy de öyle
Hm çekmeköye güzel vs demişlerdi tuzlada da viaport var diye yükselişe geçti şu ara
Evet ama bak şimdi. İstanbul da işin nerede bilmiyorum ama İstanbul da genel de iş, eğlence, hayat daha Anadolu yakasının batı kesimlerinde. Dediğin yerler özellikle Tuzla biraz daha gitsen Kocaeli ne çıkıyorsun
Evet ama hani biraz sessiz bir yaşam olsun dedik çok gürültülü olmayan birde işim yok çalışmıyorum evden bişeyler satıyorum öyle yani evden çalışıyorum aslında
Aydos da olabilir o zaman senin için. Hem kiraları çok uygun hem de insanlardan uzak ama işlerini halletmek için merkezlere kolayca inebilirsin
Aydos mu ilk defa duydum nerde o hangi ilçeye bağlı
Pendik'in üstünde kalıyor. Daha ormanlık bir yer. Bence senin için ideal gibi çok az insan var
Şehre yakın mı peki ulaşım nasıl serseri vs var mı
Serseri vs çok yok ama her yerin serserisi vardır Zaten. Insan olarak biraz kapalı insanlar iletişime daha geri kafalı gibi dusunebilirsin ama sitelerde vs kalırsan böyle bir sorunla olmaz. Ulaşım da Tuzla dan daha iyi. Otobüsle E-5 inebiliyorsun oradan metro veya herhangi bir sey
Hm anladım ama geri kafalı insanlar varsa sorun çıkar ya
Çok kırsal yerlerinde bu şekilde daha merkeze kayarsan okey olur. İstanbul'un belli başlı semtleri hariç her yerinde geri kafalı tipler var zaten
Merkez bakayım o zaman tamam dediğini araştırcam yinede sağol yardımcı olduğun için benim için esenyuttaki tipler gibi insanlar olmaması önemli
O zaman yapacağın belli zaten bütçem 3.000 lira demişsin kira için bu çok iyi rakam. Iyi semtlerde bulabilirsin
Ben caddebostan tarafına da baktım da 5 ten aşağı yer yoktu ben bi önerdiğiniz yerlere bakayım çok sağolun
Oralar ultra lüks yerler zaten. Caddebostan bir de senin kriterlerine uymuyor ki insan okyanusu var orada:d
Yok ben daha iç kesime baktım daha sakin mahallelere ama aşırı pahalıydı birde göktürk iyimidir
Orası Avrupa yakasında. Pek bilmiyorum o ilçeyi
Anladım ben daha çok doğayla iç içe yerleri seviyorum ama tabi çok uzak olmayan şehrin kalabalığı bunalttı beni çünkü
İstanbul da bu çok normal. Yapacak bir şey yok çok fazla insan ve doğal olarak sinir stres var
Valla ya çoğu kro birde suriyeliler var sinir oluyorum
İstanbul'un eski havası gerçekten kalmadı. Özellikle şu son gelen göçmenler yüzünden her yerde değişik değişik tipler türedi.
He esenyurt afrikalı yok suriyeli yok afganlı ne arasan var istanbulun yurt dışı mübarek :D çoğu yer böyle artık ülkemizde bizden çok başka ırklar var türkiyede türk yok denecek kadar az kaldı özellikle İstanbul’da başkasının ülkesinde yaşıyormuşum gibi hissediyorum valla kendimi insan ülkesinde yaşamaya korkuyor artok bunlar yüzünden heryeri sardılar iyice İstanbul bu yüzdengit gide tehlikeli bir hal almaya başladı
Çok haklısın. Anadolu yakasında yine fazla yoklar. Avrupa yakasında Fatih de komple mahalle ilçe onların. Orası artık göçmen Mahallesi olmuş. Oturduğum yerde yok benim iyi ki
İyi bari yoksa bence acilen bu türkiyedekilerin ülkelerine geri dönmeleri lazım devlet büyüklerimiz gerekeni yapmalı yoksa daha cok türüyorlar değişik tipler suriyelileri de ülkelerine yollamalılar artık türkiyeyi suriyeliler sardı yakında türkleri kovalıycaklar burdan bura bizim ülke diye yakında ülkeyi komple sarıp bizi kovarlarsa ülkeden şaşmam acilen karar alınmalı bence hepsi geri ülkelerine yollanmalı
Valla sohbet biraz daha ilerlerse herhalde ülkenin dış borcunu felanda konuşup yansın Suriye yıkılsın Esad diye bagiricaz 🤣🤣 Şaka bir yana Semt onerisinden iyi buralara geldik. Sohbetin sardi
Sesli güldüm 😂 çok teşekkürler sağol yardımların için sohbet güzeldi iyi akşamlar
Rica ederim sana da iyi akşamlarr
İstanbul zaten bir il ve il in içinde il olmaz ilçe olur 😅🤣😆😆😆
İstanbul'da öyle bir yer yok ama Pendik güzel biraz daha sakin orayı öneririm
Pendik hakkında kötü yorumlar okudum it kopuk var diyorlar mahalleler tehlikeli diyorlar
Güzel yerleri var it kopuk olan mahalleler her ilçede var
Sahil kısmını mı diyorsun olabilir yani değerlendirebilirim ben şu an beşiktaşta oturuyorum ama it kopuk yok kira fazla oldugu için taşınıcaz
Yeni mahalle batı mh. Bahçelievler buralarda hem oturdum hem çalıştım gayet güzel ne kadar kira veriyorsunuz
Dediğin mahalleleri değerlendiricem o zamam ben karşıda kaynarca varmış pendikte oraya leş diyorlar
3 buçuk kira veriyoruz
Ev eski yani kaç yıllık bina ve çok yokuş var burda yokuş çıkmaktan iflahım kesildi
Evet kaynarca biraz daha yukarıda kalıyor dediğim yerlere göre burda 1500-2500 arası ortalama bir yer bulabilirsiniz
Anladım çok iyi o zaman ben sahil kısmına bakayım pendikte ulaşım nasıl metrobüs var mı yani avrupaya geçmek için ulaşım aracı
Tabi tren marmaraya hızlı tren hepsi yakın bu mahallelere
He iyi bari o zaman idealtepeyi araştırayım ben çok sağol fikir verdin
Yeni mahalle batı mahallesi araştırayım
Evet ben beğeniyorum yine oraya taşıncam ben de araştırıyorum
Anladım ben not alıcam dediğin yerleri yani kısaca denize yakın taraflar iyi diyorsun üst taraflar kötü
Evet aynen öyle
Anladım çok sağol
Rica ederim umarım yardımcı olur size
Ataşehir gayet güzel bir yer onun dışında beykoz, çengelköy, üsküdara da bakabilirsin
Ataşehir de yaşıyorum katılıyorum. Değerlendirebilirsin @soran
@Heonir çengelköy bakayım bir olabilir
beykoz guzel yer ama butcene agır gelır sarıyerde aynı sekılde
Sarıyer çok pahallı beykozda öyle sanırsam
evet, sen calısıp tek yasamak ıcınmı boyle bı yer arıyorsun
Yok ailemle yaşıyorum da taşınıcaz ama onun için yer aşartırıyorum ben kendim için avrupa yakası bahçeşehir büyükçekmece tarafını istiyorum
bahcesehır de pahalıdır ama buyukcekmece biraz daha uygun olabılır
Anladım zaten büyükçekmeceden arsa alıp ev yapmayı düşünüyorum başakşehir olursa rezidans olacak oralarda insanlar falan nasıl beşiktaş ayarında sanırım oraları da
Evet öyle ama sosyal olarak fazla bi yeri yok bence çekmece daha mantıklı istersen sora bilirim fiyat ortalamasını
Ben araştırırım teşekkürler bide göktürk tarafı iyi midir
O bölgeyi bilmiyorum
Anladım
İstanbul’da böyle bir semt yoktur
İlleri? İlçe olmasın o?
öyle bir il yok ki
Uskudar
pendik kartal
Pendik ve kartal hakkında çok kötü yorumlar okudum serseri dolu diyorlar
Sahil tarafını tercih et senin serserilerle ne işin olur Maltepede güzel tavsiye ederim
sen beşiktaştasın öyle okudum yorumunda. Valla beşiktaşa uymaz Pendik vs
Ama Maltepe idealtepe eh işte
Pendik sahil bakayım o zaman ben maltepe mi orda da kötü yorum okudum ama torbacılar ve çingeneler var diyorlar ne kadar doğru bilemem birde Pendik ten ulaşım karşıya kolay olur mu yani metrobüs falan var mı ben karşıyı pek bilmiyorum da avrupada oturuyorum şu an
Beşiktaşta kira pahallı ve çok bayır var ben bayırsız bir yer istiyorum
Üsküdar hepsinden iyi ulaşım kolay ama bütçen yetmez bence
Sahil kesiminde idealtepe çok güzel bi görmeni tavsiye ederim. Beşiktaş ayarında biyer
Tuzla şehre çok uzak ya gitme bence
Tamam gitmeyim idealtepeye bir bakayım o zaman
Üsküdardanda bak derim merkezi biyer
Avrupa yakasında başakşehir büyükçekmece bahçelievler bakırköy ve göktürk kemer burgaz buralar nasıl sence bunu kendim için soruyorum bu arada ilerisi için yani
Büyükçekmece ve Küçükçekmece sakın gitme diyerleri güzel
Ya sen beşiktaşı bırakma be. Orası mükemmel
Ya bayırlı ben sakin bir yer arıyorum daha çok bide üsküdarı biliyorum daha önce orda yaşadım çok az büyükçekmece ev yapıp arsada yaşamak için ideal bir yer olmaz mı çünkü ben arsa alıp ev yapmak istiyorum yani hayalim aslında
Bide küçükçekmecede rezidans ta oturan arkadaşım var çok güzel dedi
Ben sevmedim oraları sen bilirsin ama beşiktaşa hiçbirisi uymaz. Bence beşiktaştan ev al arsa alacağına oradan
Ben kendim arsaya ev yaptırıcam beşiktaşta evler eski ve çok pahallı nasıl alayım
Serseri vs var mı büyükçekmece de ben gitmedim ama düşünüyorum sadece
haklısın çok pahalı ama senin için şehre yakın olmak önemli deyil madem idealtepeyi bi gör derim. Çokta şehirden uzaklaşma bence
ben sevmedim tavsiye etmem bçekmece kçekmece sakın gitme
Tamam idealtepeyi araştırayım o zaman ben
Bence Sarıyer tarafı ormanlık alan ve alibeyköy göktürk kısmı da çok iyi ama pahallı baya
bide aklıma şimdi geldi ümraniyede çok güzel orayıda araştır arkadaşım şimdiden hayırlı olsun eviniz güle güle oturun
bakalım kısmetinde neresi var hayırlısı olsun
Sağol kardeşim birde ümraniye güzel diyorlar ama insanlar çarşaflıymış orda geri kafalılar var demişti bi arkadaş
Ne kadar doğru bilmiyorum ama hayırlısı neyse o olsun evet sağol kardeşim
kapalı evet ama modern insanlar çoğu öyle geri kafalı diyiller ben oralara gittim gördüm
Tamam o zaman araştırayım onuda sağolun herşey için benim için esenyurttaki tipler gibi olmaması önemli
öyle torbacı serseri tip orada sevmezler kapalıysada kendi halinde zararsız insanlar hiç olmazsa
İyiymiş o zaman bakıcam orayada çok sağolun yardımcı oldunuz
ben senin adına yinede üzüldüm keşke imkanın olsaydıda beşiktaştan gitmeseydin
Kiralar artık 5 binden aşagı değil burda yaşamak zor merkez yokuşlu ve kalabalık evler 60 70 yıllık eski boşuna dünya para veriyoruz resmen ha dersen ulis levent etiler çok güzel tabi parası olana orda dolarla kira alıyorlar
oralar çok pahalı evet mesela ıhlamur tarafında evler ne kadar hiç araştırdınmı
bi ara bende beşiktaştaydım
Ihlamurdada 4 binden başlıyor hepsi sıkıntılı burası kira yönünden ya
Eski evi alıp sağlamlaştırsan nasıl olur yinemi pahalı sence
Bina eskidepremde ölüp giderim öyle olursa beşiktaşın binaları malum ya ben bayırlı bir yer istemiyorum birde artık bi düzlük alan olsun ya bayır çıkmaktan geberdim genç yaşımda
ama sana şunu söyliyeyim anadolu yakasında hiçbiyer Beşiktaşa uymaz onun için ısrar etmiştim hayırlısı olsun arkadaşım
Anadolu yakası ailem sebebiyle taşınıcam dediğim gibi ben kendim için başakşehir büyükçekmece bakırköy ya da göktürk düşünüyorum ama bakırköy ve göktürkten alamam muhtemeden çok pahallı çünkü
ümraniye ve idealtepeyi bakırköye tercih ederim
şu an için dediğin yerlere bakıcam çünkü karşıya taşınıcaz bakırköyün benim için özel bir anlamı var bu yüzden seviyorum orayı yani ileride inş dediğim yerlerden ev alırım ve inş karşıda dediğin yerlerden birine taşınırız herşey için sağol yardımcı oldun kardeşim iyi akşamlar
iyi akşamlar kardeşim her şey gönlünce olsun inş
Kadıköy