Her insanın harcama yapmayi sevdiği farklı konular vardır.. benim arkadaşım var hayatta kıyafete verdiği paraya acımaz marka giyinir bir sürü kıyafeti vardır (erkek)
Ben sosyal aktivite ye verdiğim paraya acımam yeterli zevk alayım ama kıyafet o kadar çok almam bı başkası yemek hastasıdır o yuzden bunlara takılma sen yeterli buluyorsan sıkıntı yoktur
Benim gözüm doymaz. Yemeğe para vermeyi sevmem mesela. Çok severim yemek yemeyi ama olsa da olur olmasa da olur. Ama cilt bakımına çok önem veririm, kıyafet benim için önemli. Ama alamıyorum 😬
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Bu soruya erkekler normal diyecek kizlar az diyecek rez alın
Kızlar cevap vermedi🤷♀️
Verirler rez alın diye söyledim ya :))
Az dedi 😏
Her insanın harcama yapmayi sevdiği farklı konular vardır.. benim arkadaşım var hayatta kıyafete verdiği paraya acımaz marka giyinir bir sürü kıyafeti vardır (erkek)
Ben sosyal aktivite ye verdiğim paraya acımam yeterli zevk alayım ama kıyafet o kadar çok almam bı başkası yemek hastasıdır o yuzden bunlara takılma sen yeterli buluyorsan sıkıntı yoktur
Benim gözüm doymaz.
Yemeğe para vermeyi sevmem mesela. Çok severim yemek yemeyi ama olsa da olur olmasa da olur.
Ama cilt bakımına çok önem veririm, kıyafet benim için önemli.
Ama alamıyorum 😬
Bütçen müsait değilse duruma bu o kadar kafaya takilacak birşey değil boşver bütçen olduğu zaman alırsın
3 pantolonum 4 5 tane tişörtüm kaprim 2 şortum var sadece
Cinsiyet :Erkek 😁
Bir çok erkeğin dolabı kıyafet dolu ama
Imkani yoktur alamıyor derim
Az mı sence benimki
Evet biraz
Benim daha çok eşarbım var 😂
Çok garibanmışsın az daha elbisesiz kalacakmışsın.
Normal iyi yani bence
tüm giyim dükkanını versen kadınlar yine az der :D
Sayılara takılma
Neye takılayım
Benim daha az
Sen erkeksin
Erkeklerin daha az kıyafeti mi olmak zorunda
Hayır erkekler kıyafete düşkün değil kadınlar kadar o yüzden dedim
Orası doğru haklısın
normal ya