Erkekte 190 boy uzun mu kızlar yoksa iyi mi?175 üstü kızlar cevap yazmasın bile sadece 175 altı kızların fikrini merak ediyorum?

erkekte 190 boy uzun mu kızlar yoksa iyi mi?175 üstü kızlar cevap yazmasın bile sadece 175 altı kızların fikrini merak ediyorum.
Erkekte 190 boy uzun mu kızlar yoksa iyi mi?175 üstü kızlar cevap yazmasın bile sadece 175 altı kızların fikrini merak ediyorum?
Cevapla