"Zaman: Beklerken çok yavaş, korkarken çok hızlı, kederliyken çok uzun, sevinçliyken çok kısa.."
- Henry Van Dyke
Sizde zaman nasıl geçiyor bu söze katılıyormusunuz. ?
- Henry Van Dyke
Sizde zaman nasıl geçiyor bu söze katılıyormusunuz. ?
Zaman Einstein a göre göreceli bir kavram. Bilimsellikten çok felsefetik bişey bence. Adam bende katılıyorum o mat dersleri geçmek bilmiyodu :)))))
Kesinlikle katılıyorum. Zaman duygu dırumumuza göre değişkenlik gösterir
Yavaş geçiyor şu An. Bekleme halindeyim ^^
Cevap
1Cevap
sevinçliyken kısa olduğu kesin
Sonuna kadar katiliyorum :)
zaman bile alen dölen işte
Adam haklı
doğru demiş
Kesinlikle ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar