"Zaman: Beklerken çok yavaş, korkarken çok hızlı, kederliyken çok uzun, sevinçliyken çok kısa.." demiş şair katılıyormusunuz. ?

"Zaman: Beklerken çok yavaş, korkarken çok hızlı, kederliyken çok uzun, sevinçliyken çok kısa.."

- Henry Van Dyke

Sizde zaman nasıl geçiyor bu söze katılıyormusunuz. ?
"Zaman: Beklerken çok yavaş, korkarken çok hızlı, kederliyken çok uzun, sevinçliyken çok kısa.." demiş şair katılıyormusunuz. ?
Cevapla