Diğer Bizim apartmanda herkes kapısının önüne ayakkabı koyuyor? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor bir tek ben koymuyorumben de mi koysam acabaneden eve koymak gerek? evde kokmaz mı ayakkabı Bizim apartmanda herkes kapısının önüne ayakkabı koyuyor? Cevapla Ayakkabı Soruları Beğen Paylaş Takip Et
experienced16 Takip Et Master Yaş: 54 , eic 62% +1 yıl Diğer konusunda 2,3b cevap paylaştı. .Kesinlikle kokmaz.Ayrıca kapı önünde çok çirkin bir görüntü ortaya çıkıyor.Bu bence diğer sakinlere saygısızlık.. 0 4 Yorumla Soran +1 yıl ayakkabı pis bir şey sonuçta dışarıya bastığımız şey Yorumla experienced16 +1 yıl Kesinlikle, ama koku çok farklı bir konu.Ayrıca ev içinde ayakkabı kullanmak bizim kültürümüzde zaten yok.Ama kapıda çıkartmalı, ve içerideki portanto/ayakkabılık kullanılmalı.. Yorumla Soran +1 yıl Dışarıda ayakkabılık kullansam Yorumla experienced16 +1 yıl Oda olur elbette uygun yer varsa. Yorumla
arananadam016 Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 90% +1 yıl Aslında olması gereken o apartman türü yerleşim yerlerinde ayakkabılar içeride durur ama bizim insanımız görgüsüz olduğu için umursamıyor 0 0 Yorumla
Magnificence Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Çalınmasın diye evde olması daha iyi. Yaşadığın yere göre değişir tabii. 0 0 Yorumla
yunuscelik034 Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Evede koyabilirsin kapının önünede koyabilirsin bu tercih meselesi 0 0 Yorumla
sonerovski Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Herkes koyuyorsa neden koymayasın ki? İnsanları rahatsız etmeyecek sayıda ayakkabı koyabilirsin bence. 0 0 Yorumla
oktay5038 Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Efendim ben bayan komsularımızın ayakkabılarını kokluyorum 0 1 Yorumla osmancorapcı 1 yıl Güzel kokuyor degilmi Yorumla
sadececengiz Takip Et Xper 6 Yaş: 37 , eic 80% +1 yıl Dolap içindeyse kokmaz. Çok düşüncelisin 0 0 Yorumla
SılaBa Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 95% +1 yıl Evde birileri olduğu anlaşılsın diye belki de🤷♀️ 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
.
Kesinlikle kokmaz.
Ayrıca kapı önünde çok çirkin bir görüntü ortaya çıkıyor.
Bu bence diğer sakinlere saygısızlık.
.
ayakkabı pis bir şey sonuçta dışarıya bastığımız şey
Kesinlikle, ama koku çok farklı bir konu.
Ayrıca ev içinde ayakkabı kullanmak bizim kültürümüzde zaten yok.
Ama kapıda çıkartmalı, ve içerideki portanto/ayakkabılık kullanılmalı.
.
Dışarıda ayakkabılık kullansam
Oda olur elbette uygun yer varsa.
Aslında olması gereken o apartman türü yerleşim yerlerinde ayakkabılar içeride durur ama bizim insanımız görgüsüz olduğu için umursamıyor
Çalınmasın diye evde olması daha iyi. Yaşadığın yere göre değişir tabii.
Evede koyabilirsin kapının önünede koyabilirsin bu tercih meselesi
Herkes koyuyorsa neden koymayasın ki? İnsanları rahatsız etmeyecek sayıda ayakkabı koyabilirsin bence.
Efendim ben bayan komsularımızın ayakkabılarını kokluyorum
Güzel kokuyor degilmi
Dolap içindeyse kokmaz. Çok düşüncelisin
Evde birileri olduğu anlaşılsın diye belki de🤷♀️
Çok çirkin bi görüntü