4 gün ne be? az temiz olun hergün yıkanın 5 dk sürmesin. Uzun yıkanıp haftada bir kez yıkancağına kısa yıkan 2 günde veya hergün yıkan. İnsan hiç hareket etmese bile 2. Gün kokmaya başlar. Bide burda başlık açıyorsun ayı
0
45 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kes ayi sensun hergun nasil yikanim trasi var bunun abdsti sac kurutmasi hersey okdr kolYmi saci sekillendirmesi bos bos konusma
Bizde nerde o şans simsiyah mat siyah. İçlik gibi sırıtıyor kıllar :D Niye bozmasınlar ki aldatıldım Mülakatı geçemedim eve hapis oldum ve bi dünya dert
Abooo seninde derdlerin varmis. Gecmis olsun :D. Evet ben simdi cikdim. Simdi daha sacimi kurtucam. Evet vende terkedildim. Isden kovuldum evdeyim mutsuzum aile huzuru yok ilgilenen kimse yok gelde delirme gelde depresyona girme tum gun evdeyim arkadas yk pek bide mutlu mu olcakdik
Hee ben anlamamışım pardon onu sjsndj. Yok gece 2 de yattım müzik filan dinledim nabim. İyi gidiyor deprosyonda müzik dinlemek. Bilsem beklerdim seni ayu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Her gün duş alıyorum her gün değişiyorum, ustumu bazen 2 kere illa bisey dökerim çünkü
Yuh giysi bol galiba
Hergün duş alıyorum, hergünde değiştiririm pijamalarımı. Takıntı benimki ayni şeyi üst üste 2 gün giyemem
Yuh. baya baya pis geziyosun sen. Hergün duş almak gerek
Niye pis abartma. Hergun dus almak sagliksiz
Eskiden 7 gunde bir aliyodum Şu an 4 dua et vence duzeldim
Kokarsın be. pijama sadece yatarken giyilirse 1 hafta giy sorun yok. Ama koca gün evde pijamayla gezmek ne
Hahah napim depresyondaym kendimi bildim bileli. Sen ne giyion evde disarida ckmioz ki
Evde tişört eşofman altı.
Hergun degisik bitsnemi
Haftada bir. Ama hergün duş aldığım için çamaşırlarımı hergün değişirim
Pismiyim simdi ya duzeldim ssndm eskiden dha kotuydu durumum
Böyle karım olsa boşarım
Hhahah niye ya
Pissin çünkü. ev nasıl olur kimbilir
Ya kocama oyle goruncek halim yokya ona guzel gorunurum giyinirim dus alirim
Bi iki gün yapar sonra salarsın bence😂
Hahaha ne alaka ya 🤣🤣adam öyle mi görsün olmazki
Bişey sorcam ama burdan soramam
Niyeymis sor ozel soru sorma ayipdir
Soramam olmaz burda
Iyi mesaj attim
4 gün ne be? az temiz olun hergün yıkanın 5 dk sürmesin. Uzun yıkanıp haftada bir kez yıkancağına kısa yıkan 2 günde veya hergün yıkan. İnsan hiç hareket etmese bile 2. Gün kokmaya başlar. Bide burda başlık açıyorsun ayı
Kes ayi sensun hergun nasil yikanim trasi var bunun abdsti sac kurutmasi hersey okdr kolYmi saci sekillendirmesi bos bos konusma
Traş mı?
Kolar bacaklar
Tras olunur jiletle
Her haftamı alıyorsun? Bunun yerine lazer gitsen ya?
Gitmeyi istiyorum ama param yok okdr bide pandemi ya uzakta lazer yeri ehliyette yok randevularda hemen vermolar
Anladım Zor işmiş seninki ama normal kızlar öyle yapmıyor sen biraz daha uğraşıyorsun ama genede 4 gün çok :)
Haklisin daha sık yapmak lazim. Simdi benim sacim uzun kuruyana ndr sürüyo baya falan bide mesela Şu an sate bak simdi giidcem cok uzun surcek
2 günde bir vucudunu 4 günde bir kafanı yıka o zaman?
Bunun için boneler var
Iyi fikir olabilir ya da boneye gerek yok topuz yaparim.
Hele şükür anlaştık ama hayla benim gözümde bir ayısın :D
Koptum fkjdj niye 🤣🤣🤣🤣
Nspim bide mutsuzum depresyondYim psikolojim bozuk yine iyi dayniyom
Bak simdi giriyorum dusa ciktigimda haber vericem bakalim nekdr surucek tmmi yazcam buraya ciktigimda
ben hüzünlü bir ayıyım çünkü sende kıllı bir ayısın :D
benimde bozuk değildi ama bozdular sağolsunlar buraya düştük millete salça oluyoz nabalım be koçum
Jxidkjfurue evet malesef killi ayi sarisinlar cok sansli en azindan tüyleri cok gorunmuyo🤣🤣🤣
Hahah aenin nie bozuk ya
Bizde nerde o şans simsiyah mat siyah. İçlik gibi sırıtıyor kıllar :D Niye bozmasınlar ki aldatıldım Mülakatı geçemedim eve hapis oldum ve bi dünya dert
Ama bende alıyorum kılları spora gidiyorum damarlar belli olsun diye :D senden daha temizimdir net :D
Abooo seninde derdlerin varmis. Gecmis olsun :D. Evet ben simdi cikdim. Simdi daha sacimi kurtucam. Evet vende terkedildim. Isden kovuldum evdeyim mutsuzum aile huzuru yok ilgilenen kimse yok gelde delirme gelde depresyona girme tum gun evdeyim arkadas yk pek bide mutlu mu olcakdik
Eee hemen uyumussun dedim ya haber etcem ciktigimda bak bekliyemedin okadar cok zaman gecdi ki
Hee ben anlamamışım pardon onu sjsndj. Yok gece 2 de yattım müzik filan dinledim nabim. İyi gidiyor deprosyonda müzik dinlemek. Bilsem beklerdim seni ayu
😂😂😁haha
Nabıyorsun. Bir dahaki duş ne zaman inşallah :D Haziranda alırsın artık diğer duşuda
Jkdkdksjs hahaha abartmaa 😅 yoğğ aralıkta alirim🤣🤣🤣 hic öyle oturuyom sen
Nabim bende yolunu bekiyordum :D
Sıkıldım biraz uyudum sonra kalktım geldim burda takılıyorum nabıyım sen nabıyorsun
Hahah ayni bende nette takiliom biraz öyle
Gündüz hep yatıyonmu lan? Hep gece geliyorsun
Hayir 😂😂😂hep teldeyimde buraya girmiyorum daha cok instagramdayim. Bugun 3e yakin uyandim öglen
İnsta versene ordan konuşalım olurmu ayu
Olur sen ver yazam
badabdabab
random atmadım bu benim instagaramım :D
Burdan yaz. Ordan gerçek hesabımla yazarım
Birdaha rahatsiz edersen adli islemler baslatilir
sesini sevmedim o yüzden
Ne aalakaa?
engeli kaldır söyliyim
Hayir.
etkilendim o yüzden öyle dedim.
Hani sevmedin? Nasil etklendin
Hissetmek gerekiyor. Hoşuma gidiyorsun
Her gün alıyorum giymediğim içinde değiştirme derdi kalmıyor
Ne giyion uyrkn
Boxer tişört
Evet hep değiştiririm
2 veya 3 günde bir her seferinde değişirim
Üç gün de bir eşofman iki haftada bir
Pijama temizse 1 hafta giyerim
2 günde bir evet değiştiriyorum sen