- Sesinizi beğenirler mi? Siz kendi sesinizi beğeniyor musunuz?
Ben kendi sesimi pek beğenmiyorum..
Çıplak sesimi beğenirler. Mikrofonda kendim bile katlanamıyorum ama :D Müzikten ziyade farklı bi seslendirme için daha iyi olduğunu düşünüyorum ben aslında. Reklam veya dublaj olabilir. Zaten kötü ses yoktur bence. Yanlış yerde kullanmak vardır. Senin sesinde güzeldir ama müzik için değil belki dublaj için iyidir.
Yok yok doğru bi yeri vardır ve dublaj için kesinlikle her sesin olacağını düşünüyorum. Müzik ve tiyatro geçmişi olan biri olarak sesten anladığımı düşünüyorum ve çevremdekiler de bu öyle düşünürler hep. Sinema veya dizi ya da reklam demek çeşitli tipler karakterler demektir. Bu çeşitlilik neticesinde kesinlikle sesinin dublaj olarak oturacağı bi tip vardır bence.
Beğenmiyorum
Geçen Zerrin Özer in şarkısını dinliyoruz. Ben de eşlik ediyorum tabi.
Arkadaş kim şarkıyı söylüyor dedi. Ben de saf saf Zerrin Özer dedim. Bana bırak o zaman o söylesin dedi
Evet, oldukça dinamiktir... Bu beni neşelendiriyor...
Kimi zaman ise kareoke de hep slow söyletiyorlar. Bir daha '' mevsim rüzgarları '' nı söylemeyeceğim...
Cevap
24Cevap
Bir müzik çalarken ve ona eşlik ederken güzel geliyor, çıplak sesimi duyunca bir Yarasa çığlığına benziyor. 😂😂😂
Evet beğenirler, modum yüksekse çok güzel şarkıda söylerim ayrica tatlı konuşuyormuşum öyle diyorlar
Ben kendim beğenmiyorum çevremden eleştiri almadım ama
Ben hiç beğenmem. Başkaları beğeniyor ve ben bu duruma çok şaşırıyorum.
seslendirme yapıyorum sesimi beğenirler ama bana sıradan geliyor
Tatlı bir sesim varmış ben onların yalancısıyım :D
Ben beğenmiyorum ama insanlar tatlı buluyo
Pek iyi değil sanırım.
Ciceklern sesi güzeldir
Sesimi çok beğenirler, ben çok beğenmem.
Ben begeniyorum ama cevremdekiler begenmiyor
Beğniyorm gayet güzel bence😂
Malesef Rutkay Aziz gibi değil
Beğenmiyorum malesef bende
Beğenirler, beğenirim.
ses kaydında keko, reelde normal
Beğendiklerini söylerler ama ben beğenmem.
Şarkıda kötü ama konuşmada genelde beğeniliyor
Sesimi beğeniyorum
Beğeniyorum ulen..
Beğenilir
Beğenirler
beğenirler
Hayır jashjd
Nevet
Beğenirim
Sesim çok olgun 30 yaşında gibi
Ben beğenmemde çevremdikler beğenirler
Evet beğenirler
Kötü değil tonu
Evet
Beğeniyorlarmış
Genelde beğenirler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?