Yan komşumun oğlu beni pijamayla ve saçım açıkken gördü?

Beni pijamayla gördü ya normalde kapalı tesettürlüyüm bugün kedimin kumunu temizliyordum dış kapıyı açtım içeri hava gelsin diye temkinliydim de ses gelirse hemen kapatacaktım ama gördü beni kedi gibi gelmiş ya bi baktım binanın lambası yanıyor sonra kapı çalma sesi geldi görmüştür dimi hem günah kazandım hemde rezil oldum kalpli kırmızı pijama yaa saçlarımı gördümü bilmiyorum sizce çok günah kazandımmı dün akşam da abimle merdivenlerde konuşuyorduk kapıyı çaldı içerden bi eşyasını getirdim verdim parfümünü istedi sıkıyordu işte abim bi baktim arkasında biri var o da o oğlanın kardeşiyidi sanırım aynı oğlanmı bilmiyorum aralarında bi yaş var abime selam verdi kapının arkasına saklandım ama çok geçti ben saklandım o içe girdi ya kedi gibi geliyorlar ya 3 kardeşler bi kaç hafta öncede diğer kardeşine yakalandım o gördü mü bilniyorum ayakkabımı içeri aldım kapıyı kapafım yan tarafın kapısı çalındı yeminle kedi gibiler ya sizce çok mu günah oldu ya ama onlarda insan bi ses çıkarır zayıflarda zaten yürürken hiç ses çıkmıyor merdiven çıkarlarken felan şimdi neler düşündüler bu kız bilerek yapıyor die düşündüler dimi kardeşine bile anlatmıştur belki benden 1 yaş küçük olan zaten fırlama hiç tutmamıştır içinde anlatmıştır yan kızı gmrfüm diye yani düşüncem bu aralarında konuşmuşlar mıdır konuşmuşlarsa kesin bilerek yaptım sanıyorlardır demiştirler kesin dün akşam sana gösterdi kendini bu sabah da bana psikolojim bozuldu nolur terslemeyin yaa off yardımcı olun bu çocuk büyük olan benim ona aşık olduğumu biliyordu instadan konuştuk sonra olmadı hesabı kapattım hiç yüz yüze konuşmadık yani düşman gibiyiz şu an şimdi demişdir olmadı kendini öne atıyo bedenini kullanıyo yanaşayım diye felan öyle düşünmüştür kesin dimi :( ama öyle değil ya daha dikkat li olmam gerekirdi ama oldu işte böyle oldu geçti yardımcı olun lütfen soruma :(
Yan komşumun oğlu beni pijamayla ve saçım açıkken gördü?
Cevapla