Diğer Gögüsleriniz belirginleşmeye başladığında neler hissettiniz? ASLI_KEREM Takip Et Xper 7 Yaş: 38 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Kızlarda ergenliğin başladığını işaret eden bir fiziksel değişim olan gögüslerinde çıkması ya da belirginleşmesini siz ve hemcinsleriniz olarak nasıl karşılıyorsunuz? Bu dönemde neler yaşadınız? Güncellemeler+1 yıl Görüşleriniz Gögüsleriniz belirginleşmeye başladığında neler hissettiniz? Cevapla İş Soruları Fizik Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et
mervbade Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Bence çoğu kız bu değişime alışamayıp belli etmeyecek kıyafetler giyer, daha kambur yürür. Zamanla alışılan ve farkına varılan şeyler 0 3 Yorumla ASLI_KEREM +1 yıl Evet bunu fark ediyordum ama kimide daha fazla belli etme çabasındaydı ya da görülmesini istiyordu. Yorumla mervbade +1 yıl Bilmiyorum olabilir tabi ama genelde böyle oluyor Yorumla ASLI_KEREM +1 yıl İlk başlarda utanma saklama vb şeyler oluyır noröalz. Heleki yaşıtlarına göre daha fazla belirginleştiyse Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Ben baya utanıp gizlemeye çalışmıştım 0 7 Yorumla ASLI_KEREM +1 yıl Neden yaptın 😊 çok mj büyğdüler Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Annesiz büyüyen bir çocuğum babama da anlatamamıştım utançtan Yorumla ASLI_KEREM +1 yıl Çok zor senşn için babanda ne kadar anlayışlımdavranırdı bilemeyiz, peki çevrende hiç hemcinsin yokmuydu büyük Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Maalesef yoktu babam da durumu fark edince konuşmuştuk zaten Yorumla ASLI_KEREM +1 yıl Baba ile bu konuda konjşmak nasıl bir durum Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yani insan utanıyor tabi ki ama sağolsun rahatlatmıştı beni Yorumla ASLI_KEREM +1 yıl Utanman çok doğal. Nası bir konuşma geçti aranjzda Yorumla
Lafrancaise Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Garip bi duyguydu 0 1 Yorumla ASLI_KEREM +1 yıl Hmm 😊 nasıl garip Yorumla
Samiyekarakoç Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl DAHA DA BÜYÜSÜN İSTEDİM 0 11 Yorumla ASLI_KEREM +1 yıl Yani ne kadar dıki nekadar olmasını istedin Yorumla Samiyekarakoç +1 yıl MANDALİNA KADARDI PORTAKAL OLSUN İSTEDİM ODA OLUNCA 80B OLSUN İSTEDİM Yorumla ASLI_KEREM +1 yıl 80 b çok büyğk değil ki 90 95 100 lee var Yorumla Samiyekarakoç +1 yıl 20 YAŞINDAYIM DAHA BÜYÜR ÇOK DUA EDİYORUM Yorumla ASLI_KEREM +1 yıl Çok büyük olması da sağlıklk değilz dığum yapınca büyüyecek zaten Yorumla Samiyekarakoç +1 yıl BEN içimdeki kaşarlığı nasıl aşcam ki Yorumla ASLI_KEREM +1 yıl Dalga geçme. Canın sıkılıyor belli Yorumla Samiyekarakoç +1 yıl yemin ederim okulda kaşar samiye diye adım çıktı ne dalgası valla diyorum Yorumla ASLI_KEREM +1 yıl İyi bakaöım bu adı hal etöek için ne yaptın 😊 Yorumla Samiyekarakoç +1 yıl allahtan korona girdi çok utanıyorum Yorumla ASLI_KEREM +1 yıl Utabmanda güzrl Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Hosuma gitti 0 2 Yorumla ASLI_KEREM +1 yıl Nasıl yabni Yorumla ASLI_KEREM +1 yıl Dokundupunda mutlu mu okdun Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Bence çoğu kız bu değişime alışamayıp belli etmeyecek kıyafetler giyer, daha kambur yürür. Zamanla alışılan ve farkına varılan şeyler
Evet bunu fark ediyordum ama kimide daha fazla belli etme çabasındaydı ya da görülmesini istiyordu.
Bilmiyorum olabilir tabi ama genelde böyle oluyor
İlk başlarda utanma saklama vb şeyler oluyır noröalz. Heleki yaşıtlarına göre daha fazla belirginleştiyse
Ben baya utanıp gizlemeye çalışmıştım
Neden yaptın 😊 çok mj büyğdüler
Annesiz büyüyen bir çocuğum babama da anlatamamıştım utançtan
Çok zor senşn için babanda ne kadar anlayışlımdavranırdı bilemeyiz, peki çevrende hiç hemcinsin yokmuydu büyük
Maalesef yoktu babam da durumu fark edince konuşmuştuk zaten
Baba ile bu konuda konjşmak nasıl bir durum
Yani insan utanıyor tabi ki ama sağolsun rahatlatmıştı beni
Utanman çok doğal. Nası bir konuşma geçti aranjzda
Garip bi duyguydu
Hmm 😊 nasıl garip
DAHA DA BÜYÜSÜN İSTEDİM
Yani ne kadar dıki nekadar olmasını istedin
MANDALİNA KADARDI PORTAKAL OLSUN İSTEDİM ODA OLUNCA 80B OLSUN İSTEDİM
80 b çok büyğk değil ki 90 95 100 lee var
20 YAŞINDAYIM DAHA BÜYÜR ÇOK DUA EDİYORUM
Çok büyük olması da sağlıklk değilz dığum yapınca büyüyecek zaten
BEN içimdeki kaşarlığı nasıl aşcam ki
Dalga geçme. Canın sıkılıyor belli
yemin ederim okulda kaşar samiye diye adım çıktı ne dalgası valla diyorum
İyi bakaöım bu adı hal etöek için ne yaptın 😊
allahtan korona girdi çok utanıyorum
Utabmanda güzrl
Hosuma gitti
Nasıl yabni
Dokundupunda mutlu mu okdun