Hayırlı geceler arkadaşlar..
konuya direkt giriyorum uzun yazacağım benim kafam çok karışık lütfen yardımcı olur musunuz bi fikir verirseniz sevinirim 🙏🏼
sevgilimle 2-3 aydır birlikteyiz.. ve bu konular açıldı geçmiş konuşuldu yapılan hatalar yanlışlar pişmanlık vs.
escortlarla beraber olmuş.. ailesi tarafından çok şımartılmış.. durumları bayağı iyi olduğu icin artık parayı nereye harcayacağını bilememiş.. ve sevgili istememiş. oyle takılmak istemiş.
eskiden hiç eve gelmezmiş, ailesiyle pek vakit geçirmezmiş hep gezmiş.. sonra işte corona gelince, ailesinden bir kişiyi bu hastalık yüzünden kaybedince her şeyden vazgeçmiş eve kapanmış. Ve her şeyden uzak durmaya karar vermiş. Mecbur.
1-2 senedir de takılmıyormus dışarda
Simdi biz tanıştık konuştuk birbirimizi seviyoruz ve geçmiş konuşuluyor.. ben çok büyük konuşmuşum diyor bana.. sevgili istemiyorum evlenmek de hiç planımda yok falan.. Aşk meşk bana göre değil demiş beni tanıyana kadar.. şimdi neden yaptım sen temizsin evlenirsek ilerde benle yaşayacaksın ilk kez her şeyi diyor.. zamanı geri alabilsem keşke.. Yalan da söyleyebilirdim ama ne gerek var tövbe ettim diyordu bugün.. ve beni aşırı derecede kıskanıyor.. bu durumu nasıl unutabilirim geçmişini :( arkadaşlarrr
konuya direkt giriyorum uzun yazacağım benim kafam çok karışık lütfen yardımcı olur musunuz bi fikir verirseniz sevinirim 🙏🏼
sevgilimle 2-3 aydır birlikteyiz.. ve bu konular açıldı geçmiş konuşuldu yapılan hatalar yanlışlar pişmanlık vs.
escortlarla beraber olmuş.. ailesi tarafından çok şımartılmış.. durumları bayağı iyi olduğu icin artık parayı nereye harcayacağını bilememiş.. ve sevgili istememiş. oyle takılmak istemiş.
eskiden hiç eve gelmezmiş, ailesiyle pek vakit geçirmezmiş hep gezmiş.. sonra işte corona gelince, ailesinden bir kişiyi bu hastalık yüzünden kaybedince her şeyden vazgeçmiş eve kapanmış. Ve her şeyden uzak durmaya karar vermiş. Mecbur.
1-2 senedir de takılmıyormus dışarda
Simdi biz tanıştık konuştuk birbirimizi seviyoruz ve geçmiş konuşuluyor.. ben çok büyük konuşmuşum diyor bana.. sevgili istemiyorum evlenmek de hiç planımda yok falan.. Aşk meşk bana göre değil demiş beni tanıyana kadar.. şimdi neden yaptım sen temizsin evlenirsek ilerde benle yaşayacaksın ilk kez her şeyi diyor.. zamanı geri alabilsem keşke.. Yalan da söyleyebilirdim ama ne gerek var tövbe ettim diyordu bugün.. ve beni aşırı derecede kıskanıyor.. bu durumu nasıl unutabilirim geçmişini :( arkadaşlarrr
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Koronadan korkuyor oyuzden eskortlara bi sureligine ara vermis. Korona bitince geri donecek onlara sen sadece kisa donem zorunlu kalininca yenilen saglikli yemek (brokoli vs) gibisin onun icin. Oyle tipler var etrafimda iyi bilirim. Buarada bossuru hastalik tasiyicisi o Şu an . Yazik olmus sana ve senin sonraki iliskilerine de bulascagi icin onlara da..
Unutamazsın ama bunu sana yapmicagindan emin olmalısın. Değiştiğini kanıtlamali bir şekilde
Nerede böyle erkekler varsa onları buluyorsunuz valla ya ayrılman en doğrusu olur bu insanlar çekilmez.
Surekli aklına beraber oldugunu getir nefret bile edersin
Senide kullanır iki gün sonra bırakır böyle tipler asla değişmez çok örneklerini gördüm
Üff her şeyi sormayın bu yüzden karşı taraf da anlatmasın yoksa böyle sorun oluyor
Normal eskort gitmeyen erkek var mı Türkiye de? 1 milyonluk arabayla gelen müşterim bile gidiyor
Geçmiş geçmişte kalmış
Böyle birine güvenmezdim ben.
Bence erkeklerin herşeyi açıklamamalı
Sıkıntın ne anlamadik.
Kılıf mi geziyon..
Sen bakire misin peki?
Evet
Iyyy peki böyle biriyle ne işin var? Amma da büyük mideliymişsin
Yeni öğrendim ve kafamı karıştırdı bu durum şu an ayrılmayı düşünüyorum. Midemi bulandırmıyor degil yani
Eski sevgilisiyle yapmış olsa cidden bir şey demicem ama para karşılığında kadınla seks yapan bir erkeğin kesinlikle kadınlara hiçbir saygısı yoktur onları bir eşya olarak görüyordur ve senin sevgilin de bu iğrenç erkekler kervanına katılmış malesef
geçmişe bakmıyacaksın olup bitecek
Alzheimer olman lazım.
Ayirl