02'liyim ve herkes üniversiteye gidiyor musun/hangi bölüm diye soruyor? büyük mü gösteriyorumdur?

liseden yeni mezun oldum. üniversiteye gitmiyorum. ama gitsem bile yeni başlamış olurdum. herkesin sanki kesin üniversiteye gidiyormuşum gibi davranmasının sebebi büyük göstermem midir?
02'liyim ve herkes üniversiteye gidiyor musun/hangi bölüm diye soruyor? büyük mü gösteriyorumdur?
Cevapla