Bu sefer annesi mi aramalı yoksa küçük olarak yine ben mi aramalıyım?

Erkek arkadaşımın ailesiyle tanıştık bir kaç haftadır bir onlar plan yapıp beni görüşmeye oturmaya çağrıyorlardı bu en sonki görüşmede ben annesini 3 kez aradım hep arıyorum 4 hafta geçti son aramamın üzerinden yine aramalı mıyım yoksa bir kerede annesi mi beni aramalı?
Bu sefer annesi mi aramalı yoksa küçük olarak yine ben mi aramalıyım?
Cevapla