Hoşlandığım çocukla karsılastıktan sonra aksamında instagramda eski fotoğraflardan birini beğendi ama mesaj atmıyor. sizce neden?
Yeni foto olsa neyse taa aşağılara inmiş ya yanlıslıkla beğendi ya da bilerek yaptı.
daha önce storımi beğenmişti mesajı açmamıstım bile. O zamanlar ilgim yoktu. Cesareti mi yok acaba? Ya da ben bu işin altında fazla anlam mı arıyorum?
Yeni foto olsa neyse taa aşağılara inmiş ya yanlıslıkla beğendi ya da bilerek yaptı.
daha önce storımi beğenmişti mesajı açmamıstım bile. O zamanlar ilgim yoktu. Cesareti mi yok acaba? Ya da ben bu işin altında fazla anlam mı arıyorum?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
stalklarken eli carpmis ;)
Peki sence yazsa yazar mıydı? Dısardan bana çok sert görunuyorsun ben sana açılmaya korkardım diyenler oluyor :/
Utangac biriysezor acilir sende bir iki resmini begen bakalim ne yapacak
Dediğini yaptım geri dönüş yok. Yazsa yazar mıydı sence
Tanimadan bisey soyleyemem ama utangac asosyal bir tip ise ya da o is olmaz diye dusunuyor ise yazmaz. Bazen begeniriz birini ama oteye gitmez oyle uzaktan bakariz sadece :)
Ondan daha üst kademede çalısıyorum ondan da çekinmiş olabilir hayırlısı 😔
Bosver cok gelir gecer boyle insanlar o olmazsa baska bir kismetin olur ;)
Seni stalkliyor dikkat çekme çabaları.
Ama neden yazmıyor
Cekiniyordur
Kafayı yicem 🤦🏻♀️ Göndermeli seyler paylasıyorum artık cesaret etmesi lazım ama olmuyor
Başkasına atıyor saniyordur kanki bende öyleyim ya of yazsın diye yapmadığım kalmadi
Görünce bahane ile konusmaya çalıstım fotoğrafını beğendım falan. Baskasına yaptıgımı da anlamıs olabilir ama öyle anlamaması için elimden gelenş yaptım. Biraz daha yazmazsa umudu keserim
Çok yikigiz ya
Maalesef 😔
Adam aşık olmuş belki sana
Ama geri dönüş yok yazmıyor
Utanıyor ya da çekiniyor senden olamazmı
Göndermeli seyler paylastım fotoğraf paylastı beğendım hala geri dönüş olmaması normal mi sence?
olur merak etme doğru zaman gelicek
Artık pek sanmıyorum ama hayırlısı 😔
pes etme rocky