Arkadaşlar en sevdiğniz çubuk kraker hangisi , herkez yazsın bakalım, en çok hangisi seviliyomuş merak ettimm, ben susamlı çubuk krakeri çok severim mesela, vazgeçilmezim.
Sabah mutlaka yerimmm :)
Sabah mutlaka yerimmm :)
En sevdigim cubuk kraker , cubuk kraker
:D buda iyimiş :)
Tuzlu çubuk kraker :)
genelde hepsi tuzlu oluyo zatenn :D
Sade olanı yani :D :D
sadede tuzsuz oluyo ama :D, şaka şaka :)
:D :D
:))
Cevap
1Cevap
Yemiyorum yersem de sade. Sevmiyorum çünkü
hmm, yanında içecek felan güzel oluyo mesela :)
Ben sevmiyorum :)
iyi bakalımmm :D
Mısırlı ve sade crax 😍
oda iyimişş :)
Ben susamlı ve Krıspi baharatlı
way susamlıı :)
:) :)
Profil resmindeki yer neresi?
istanbull :D
Peynirli :)
:D :))
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar