Kardeşim kıbrısta asker kıbrısta yemekleri askerlerin yaptığını ve bu yüzden yemeklerin çok kötü olduğunu söylüyor?

Yemekleri tatsız tuzsuzmuş yemek yiyemiyormuş yattığımız yastıklar sapsarı yıkıyoruz geçmiyor çok kötü kokuyor diyor gerçekten askerde böyle şeyler normal mi
Kardeşim kıbrısta asker kıbrısta yemekleri askerlerin yaptığını ve bu yüzden yemeklerin çok kötü olduğunu söylüyor?
Cevapla