Bu yüzden mi bu kadar azgınlık, kötülük? Yani umudunuz bu yönde mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu soruyu bu yüzden gizli sordum çünkü rağbet görmeyeceğini biliyordum, belki gizli olursam daha çok kişiye ulaşır dedim ama sonuç yine aynı. Klasik KS
Son anında tüm günahlarlar tövbe edip kurtulurum diye mi düşünüyor?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
İnanan kaldı mı diye bir sorman gerek. gerçi herkes sözde inanıyor.
Kimlikte herkes müslüman ya ama senin sorunun cevabı yüzde 20 en en fazla
%5 bile değil
Öyle düşünen insanlar varsa ben söyleyim dinsizdir
Çoğunluğu ülkenin çünkü bu kadar nasıl cesaret edebilirler yoksa
Onların allah korkusu yok ki
çoğu o kafada bir tövbe eder kurtulurum mantığıyla yaşıyorr halbuki dinlerin hepsi uydurmaa jshf
Son an da tövbe kabul olmaz
Keşke bilselerdi
Bilmezler maldır onlar
Mal demeyelim de, gafil
Doğru gafildir. Bu yüzden dönmezler.
Dönmeye müsaade yok çünkü, ahir zamam ayrıca
Evet doğru
Son anında bile tövbe etmek nasip olmaz kimisine
Bu Azgınlara zaten olsa da ne fayda
Yoooo
Peki ne
Cehennem boşa mı yaratıldı benim oraya gidesim var belki
El sallıyorum 👋ateşiniz bol olsun
Evet benim oyle
Çoğunluk böyle düşünüyor olmalı, tek değilsindir
Bir tövbeye bakar
Bakalım edebilecek misin onu da hesapladın mı
Aynen kanka o yönde