+1 yılHiç benzemeyiz ben kumral o sarışın o anneme ben babama benziyorum hatta bir keresinde kuzenim annem kardeşim ve ben çarşıya çıkmıştık ordan geçen birisi hangisi senin kız deyince annem tahmin et demişti kadında kuzenimle kardeşimi göstermişti ben üveyim galiba :-)
02 Yorumla- +1 yıl
:) dedim bile
En İyi Cevaplar
+1 yılkardeşlerde hep öyle olur mesela biz kızkardeşimle gram benzemeyiz hiç alakamız bile yok geçen kız kardeşimin arkadaşı beni gördü kardeşimle birlikteyken ilk kez ve kardeşim ablam diye tanıştırdığında aa ne kadar benziyorsunuz dedi şok oldum :)
11 Yorumla
hiç benzemiyorsunuz, bende benzemem aileden herkes iri yapılı esmer kahvegengi gözlü beyaz tenli, ben kumral yeşil gözlü ufak tefek bir tipim.. hep sorarlar seni leylekmi getirdi diye :) bazen kardeşim olduklarına inandırmak için kimlik gösterdiğim olur :)
15 Yorumla
+1 yılbenzemiyosunuz ama at familyasından olduğunuz belli :D
15 Yorumla- +1 yıl
sağdaki mi sensin soldaki mi :D
- +1 yıl
sen atmıssın o zaman kardeşin midilli :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
82Cevap
Sizinde bizim gibi birbirinizle alakanız yok :D
www.facebook.com/photo.php11 YorumlaDiğer konusunda 300 cevap paylaştı. bence benziyorsunuz 2 nizin de surat ifadeleri farklı olduğundan ilk bakışta benzemiyor gibi dursanız da mesela 2 nizinde kaşları gür değil saçlarınız farklı renkte olsa da görünüm olarak nasıl desem sanki aynı yumuşaklıkta gibi :D
12 Yorumla4 kardesiz hepimiz birbirimize cok benziyoruz
Ablamla annemin kardesleri gibi duruyoruz
Oglanlar da benziyor bize bir babam biraz benzemiyor ama halama da benziyoruz annemle halam de benziyor
Annemle babam amca cocuklari sanirm o yüzden12 Yorumla1 Ablam 1 erkek kardeşim 1 abim var İçlerinden hiç birine benzemiyorum İşin düşündürücü yani Anneme , ve babamada benzemiyorum Evlatlikmi aldilar beni acaba?
12 Yorumla
+1 yılben pek benzetemedim ama soldaki makyajını silse benzersiniz. bırak sen onu ikiniz de fıstık gibisiniz işte
11 YorumlaBenziyoruz baya bizde hatta aynı yaşta olduğum fotoğraflar nedeniyle küçükken kavga ederdim onunla
"Bu benim! Hayır o benim!" gibi..
:DD14 Yorumla- +1 yıl
https://hizliresim.com/72blEv
En çok kavga ettiğimiz fotoğraf buydu sağdaki benim :D
- Diğer konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılAbime çok fena benzerim. Çocukluk fotoğraflarımızı karıştırırlar. Kendisi şu an benden daha yakışıklı. Şerefs*z :D
15 Yorumla- +1 yıl
Ben onu geçicem ama :D Çok yaş farkı var aramızda ondan böyle :D
- +1 yıl
Sen daha iyi gibisin. Onun suratı tam oturmamış gibi daha. Benim aramda 10 yaş var ya abim evli zaten :D
- Diğer konusunda 326 cevap paylaştı.
+1 yılben fena benziyorumm ablama. hatta onun küçüklük resimleriyle ben aynıyım yani :D
11 Yorumla Diğer konusunda 1,5b cevap paylaştı. Bir ablam bir abim var aramızda benzerlik yok kanka. Bir anneme benziyorum ben :)
15 Yorumlaiki kardes bu kadar mi birbiriine benzemez yaa :D alakaniz yok :D
12 Yorumlazerre kadar benzemiyonuz yaa :) acaba öz değilimisiniz ? :)
12 Yorumla
+1 yılbiz kardesımle benzıyorz :) yıne sizde benzıyosunuz benım kuznlerım var biri sarısın bırı esmer onlar nasıl kardes asıl bı turlu anlamıs değilim :))
14 Yorumla- +1 yıl
yinede renkler yakın ya kardeşin esmer olsaydııı :))
- +1 yıl
o yuzden yat kalk dua et. :)) İstemedıgın zamanda tanımıyorm ayagına yatarsın ne olsa benzemıyosunz :D:D
+1 yılhafif benzerlik var sanki benle kardeşim de öleyiz :)) ama çok dadlıymışsınız ;))
11 YorumlaSağdaki agzini büzmese daha iyi degerlendirebilirdim ama benzemiyorsunuz :)
11 Yorumla- Diğer konusunda 6,7b cevap paylaştı.
+1 yılAslında hiçte benzemiyor değilsiniz yaa :) Bizde kendimizi benzetemeyiz ama başkları birebir aynısınız diyorlar :D
12 Yorumla- +1 yıl
Rİca ederim
Yeğenimle bile benzetiyorlar değil kardeşim. :D (profildeki küçük kız yeğenim)
13 Yorumla
+1 yılyok aslında yüz sekilleriniz birbirinize benziyo andırıyor
12 Yorumla- +1 yıl
benziyorsunuz benziyor :)
+1 yılBenim ikizim var alakamız yok. Ben kumral kıvırcığım o esmer düz saçlı :D
11 YorumlaKardesim yok ama anneme cok benzetirler ve ablam oldugunu dusunurler:)
13 YorumlaDiğer konusunda 1,3b cevap paylaştı. ikiz kardeşimle benziyorum diğerleriyle benzemiyorum
14 Yorumlao değil de kardeşinin verdiği poza bakarak söylüyorum ki kendisi ağır ergen, Allah kolaylık versin sana zordur ergen kardeşin olması
12 YorumlaDiğer konusunda 301 cevap paylaştı. Pek benzemiyorsunuz :) ama ikinizinde kendinize göre bir güzelliğiniz var :)
Bende zerre kadar benzemem ablama:D11 Yorumla
+1 yılBenzemiyorsunuz cidden alksdjkljdasd
Ablam var benimde pek benzediğimiz söylenmez bizimde..11 YorumlaCanım benzemiyosunuz ama hafif andırıyosunuz birbirinizi ve çok güzelsiniz maşallah :)
11 Yorumla
+1 yılBen de dudağımı öyle cins yapıp tipimi değiştirsem kimseye benzemem :)
11 Yorumla
+1 yılSadece burnumuz benzer başka hiçbir yerimiz benzemiyor , aksine zıt gibiyiz.
11 YorumlaKüçükken benzetmezlerdi ama şimdi benziyor diyorlar biraz :)
O sarı ben daha kumral
https://i.hizliresim.com/jzXRaD.jpg
https://i.hizliresim.com/2vn4Rd.jpg
Şu kızıl senin kardeşin miydi :D03 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılcharlinin melek sayısı 2 ye düşmüş dedim direk fotoya bakınca. Neyse küçükken kardeşimle benzetirlerdi ancak şu an pekte alakamız yok
13 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılKüçük olan mısın büyük mü :D
+1 yılkardeşin çok tatlıymış l*n :D hemen ayarlıyosun bana :))
13 Yorumla- +1 yıl
haha:D pardon ozaman büyük duruyor :)
bu arada bence hiç benzemiyosunuz.
Birinizi leylekler getirmiş olmalı ya da camiden almışlar, birde annene sor emin olmak için?
11 YorumlaKardeşim yok benim. Siz de pek kardeş gibi durmuyorsunuz.
12 Yorumla- Diğer konusunda 685 cevap paylaştı.
+1 yılaynı sekılde duruyor olsaydınız daha net cevap gelırdı.. sımdılık sadece andırıyorsunuz..
12 Yorumla- +1 yıl
sende saool
+1 yılya sorma.. hık demiş burnundan düşmüş.. alakanız yok :D
14 Yorumla- +1 yıl
sen daha güzelsin :D
- +1 yıl
reca :D
+1 yılKardeşim yok, sizi de pek benzetemedim azcık andırıyor seni o kadar
11 Yorumla
+1 yılSiz gene benziyorsunuz. Benim kardeşimle alakam bile yok. Ben sarışınım o esmer, görenler kardeş olduğumuza inanmıyor.
13 Yorumla- +1 yıl
Sarışın derken ten olarak demiştim. İkinizde beyaz tenlisiniz gene.
Diğer konusunda 1,1b cevap paylaştı. Maşallah ikiniz de çok güzel siniz ama alakaniz yok öndeki daha güzel güzel olmasının sebebi ise gözler çooook güzel
12 Yorumlamaşallah armut ve karpuz kadar benziyorsunuz bir birinize
13 Yorumla
+1 yıl2 tane erkek kardeşim var fazla benzemeyiz ama kardeş olduğumuzu anlarlar.
12 Yorumla- +1 yıl
malesef onlarında bır ablaları var :D
soldaki daha güzel pek benzetemedim.. kardeşim yok ama
12 YorumlaDiğer konusunda 6,9b cevap paylaştı. Her ikinizde hoş kızlarmışsınız. eğer bunu soruyorsan çaktırmadan.
14 YorumlaEn büyük ablamla benziyoruz, küçük ablamı dışlamışlar :D
11 Yorumla
+1 yılBenzemiyorsunuz Sol'daki Daha Güzel :) Sade bir poz.
11 Yorumlabız benzerız bızde sıkıntı yok sankı annende senı dogurmusta onu sıcmıs gıbı hal var ortada :)
14 YorumlaHiç alakası yok hangisi güzel dersen soldaki ablası daha bir güzel :)
16 YorumlaHiç benzemiyoruz. hatta kardeş olduğumuzu öğrenenler şaşırıyor bile..
11 Yorumla- Diğer konusunda 477 cevap paylaştı.
+1 yılÇocukluğum tıpa tıp aynı. Sizde baya benziyosunuz :D
15 Yorumla- +1 yıl
bir fark saçlar olarka görüyorum hangisi sensin :D
- +1 yıl
Haline şükret hem renkli gözlüsün hem sarışınsın :D
Diğer konusunda 1,8b cevap paylaştı. Aynı anne babadan çıkmak mı? Çok kabasınız, ayrıca krosing over diye bir şey var.
12 YorumlaAbime benzerim sadece gözlerimizin rengi farklidir onun ki mavi benimki yeşil :)
14 Yorumlabence hiç benzemiyonuz kardeşin hastenede karışmış olmalı :D
15 Yorumlakardeşimin velitoplantılarına gittiimde beni tanımadan sınıfı gösterirlerdi. anlarlardı kim olduumu
11 YorumlaSen daha büyüksün dimi :) Evet benziyorsunuz andırıyorsunuz birbirinizi :)
11 Yorumlayoğurtlu pilav yediğim günden beri fiziksel olarak çok değiştim
14 Yorumla- +1 yıl
bu şarkıyla birlikte yicen unutma
https://www.youtube.com/watch?v=5rZyPJlNXLU
Gizli Üye(30-35)+1 yılmaalesef benzemiyor tabi kardeşin evrim geçirirse senin gibi olabilir :D
13 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılsenden küçük sanırım senin yaşına gelince elbet değişcek
Bizde 6 kardesiz ama hic birbirimize benzemeyiz :))
12 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHic alakamiz yok, ben sarisinim o da kizil ben uzunum o da benden daha kisa,
11 YorumlaAlakamiz yok birimiz uzun birimiz kisa. birimiz beyaz tenli digeri siyag :))
11 YorumlaAbow hiç benzemiyorsunuz aynı benle ablam gibi o aynı annem bende babam :D bir erkek kardeşimle benzeşiyoruz aksi halde evlatlık mıyım diye soracaktım :D
01 Yorumla
+1 yılbence alakanız yok ama sen daha güzelsin :D
14 Yorumla- +1 yıl
kardeşine okutma ama üzülmesin yazık :P
- +1 yıl
o zaman geçmiş olsun gerçekler acıdır napalım :D
+1 yılBiz hiç benzemiyoruz kardeşimle
11 Yorumla- Diğer konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılkardeşim vardı da ben mi benzemedim :(
15 Yorumla- +1 yıl
:(
Kıymetini bil Sıla'nın :) - +1 yıl
Tek çocuk olsaydın anlardın :D
- Devamını Gör (62)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar