Ne icin dua ederiz? Iyi biyerlere gelebilmek icin mutlu bir hayat surebilmek icin. Ama bakiyoruz inancsiz insanlar hep iyi yerlerde mutsuzluktan bir haberler. Anlamadim gitti.
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(30-35)+1 yılkendime hiç bir zaman tam anlamıyla müslümanım demedim çünkü dersem yalan söylemiş olurum, hatta yarısı bile olamam belki ama elhamdulillah dinimi red etmiyorum, hakkını vermiyorum belki ama Allah'a inancım sonsuz. mesela iyi bir yere gelmem için önümdeki engel vicdanım ve Allah'a vereceğim hesaptır, Diyarbakır'da kalıyorum her türlü illegal iş var ne ararsan var elimi harama uzatsam çok kolay refaha ulaşırım ama ben ne kimsenin evladını uyuşturucu illetine sokmak isterim, ne de kimsenin birinin canını yakmasına alet olacak silah benzeri şeylerle uğraşırım. bunlarla uğraşsam çok kolay para kazanırım ama ne vicdanım ne de dini inancım buna izin vermiyor, ben halimden memnunum yarın bir gün ölüp gidecez kimse dünyaya kazık çakmamış, dinsizin dünyasıda cennetide fanidir onun için bu yolda yaptıkları herşey mübahtır, biz inananlar için öyle değil dostum
01 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılevet biliyorum ve bunla ilgili ayet okumuştum , hatta üç dört tane
biri onlara dünya da verilir ki ahirette verilmicek gibi bişeydi
iki de Allah sevmediği kullarının duasını hemen kabul edermiş , seslerini duymamak için
benim terimde ; Allah bize her istediğimizi verirsek onu unuturuz zenginler gibi :D
zengin müritte çalışıyorum , ramazanda hiç kimse oruç tutmuyodu , normal miş gibi
L an dedim şuraya bak ramazan sadece fakirleremi :D
mükafatımızı inş. bir gün alıcaz
bir rivayette de şunu okumuştum ; kula ahirette onca şey verildiğinde kul şöyle buyurcak ; bunlar çok , ben bunları haketcek bişe yapmadım ki
cevap olarak ; bunlar dünya da kabul olmayan duaların dencek
yani dualar bu dünya da , bu dünya da olasa da ahirette kabul olucak.00 Yorumla
+1 yılHz. Ömer birgün, O’nun saadet hücresine girecek ve hıçkıra hıçkıra ağlayacaktı. Efendimiz, niçin ağladığını sorunca da, o koca Ömer şöyle diyecekti: - Ya Rasulallah! Dünya kralları, Kisralar servet içinde yüzüyorlar. Senin ise altına sereceğin bir sergin bile yok.. yatağın hasır.. ve teninde yattığın zeminin izleri.. Halbuki kainat senin için yaratıldı. Allah Rasûlü, şu cevabı verir:“İstemez misin ya Ömer, dünya onların, âhiret de bizim olsun! boyle bir kissa geldi aklima.
Sen saniyor musun onlar çok mutlu sadece görünen kısmı o. Örneğin bir unlu insanlara bak hepsi istedikleri evde oturuyo istediklerini yiyip iciyolar vs ama manen huzursuzlar bunun icinde uyuşturucu ya vs ye basvuruyolar ve hayatlari bitiyo. Bu mudur mutluluk?03 Yorumla- +1 yıl
Tatmin etti mi aciklama? Önemli olan o.
- +1 yıl
aferim hosuma gitti cevabın
+1 yılOnlaro kadar cok hirsli ki anlatamam benim yabanci arkadasim cok onlar gunde 4 saat uyuyolar ise gitmeyenle bile tabi bizim ulkemizdede boyle uyuyanlar vardir ama onlar. Bu tur. seylerde. cok. duzenli. ve bir is. olsun. Bur promlem olsun mutlaka sonunu goruyolar ama mutlu degiller hemen uzulebiliyolar... Ama biz. yinede Elhamdulllah diyebiliyoruz.. Emin ol musluman olatak dogduguma. cok sukrediyorum
03 Yorumla- +1 yıl
Bak. bizim. egitimimiz. gercekten. cok. farkli onlarin. egitimleri. cok farkli.. Tabi. bunlari sen duzeltebilirsn. once. mantikli dusunerek. harket et herseyini duzene sok gerisi olur... Allah. bizi enck istedigimiz seylerle sinarmis unutma o yizden sabret sen.. Biz. muslumaniz tamam :)
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
16
Cevap
22Cevap
+1 yılCevaplayim. Dinsizler genelde Akilli olurlar, daha Egitimli olurlar böyle olduklari icin Ekonomik hayatlari tabiki daha iyi ve sürdükleri hayatta buna bagli daha iyi.
Dindarlar Egitimsizdir. Cehalet arttikca Dindarlikta artiyor. Cahil bununlan beraber fakir kisimlar buna göre daha Dindar ve mutsuz oluyor.
Dindarlarin kendi sucu. Örnek vermek istiyorum..
Israilde 10 ögrenciden 9u , secmeli ders olarak Teknik ve Bilime dayanan dersler seciyorlar.
Türkiyede 10 ögrenciden 9u, Muhammedin hayati ve Islam Dersini seciyor. Filistinde durum ayni.
Böyle bir durumda , Israilin mühendislerinin yaptigi ucaklar basina Bomba atarken sana sadece Dua etmek düser ve geberip gidersiniz.
Cennet ve Cehennem yok. Onlar bu Dünyada yasiyor biz Öbür dünyada yasayacagiz sacmaliklari ile sadece kendinizi kandirirsiniz.
Ellinizde olsa sizde Dinsizlerin hayatini yasarsiniz.18 Yorumla- +1 yıl
Hayir ben Ateistim.
- +1 yıl
Evet. Yaratilisa inanmiyorum.
- +1 yıl
Mükemmel düzen diye birsey yok kardesim.
- +1 yıl
Kaos var kardesim. Bunu oku belki daha iyi anlarsin
www.alfasorgulama.com/.../...el-tasarm-iddias.html
Aklıma şu geldi direkt.
www.myflare.com/.../LodRmhH0EeSufyIBCuglPQ:nAsmMBzXEeSwDyIFCuglPQ05 Yorumla- +1 yıl
www.facebook.com/.../?type=1&permPage=1
Buydu işte.
İnancın ödülü iyi yerler değildir. Birbiri ile de zerre alakaları yoktur.
İyi yere bu yolla gelmek , arkadaş akraba hemşeri cemaat desteğiyle olur ama bilmelisin ki geriden gelene de sen bir gün yer açıyorsun. . Çunki saygıyı kendine değil Kürk'üne göre görüyorsun ve devrin geçiyor
İyi yere ancak çok iyi öğrenerek ve öğrendiğin konuda çok çalışarak ulaşabilirsin. Bu durumda sana verilen değer Kürk'üne değil direk sana olur ki , o zaman iyi yerde sen kalıcı olursun10 Yorumla
+1 yılimtihan işte kardeş imtihan dua ediceksın kı Allah nasip edicek
ayrıca dınsız bırısı ıcın bu yalan dunyada herseye sahıp olsa ne olucakkkı cehennemde sonsuz azap cekıcegı ıcın
ama mumın bır ınsan ıcın bu dunyada bazı seylere sahıp olmasa bıle Allahın bı bıldıgı vardır nasıbı odur ahrette mukafatını nasıl olsa alıcak10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılCunku muslumanlar hicbirsey yapmadan, emek vermeden yatip uzanip sonrada dua ediyolar Allahim bana sunu ver bunu ver diye ama inanci olmayanlar boyle seylerle zaman kaybetmeyip icraat gösteriyolar gayret edip emek harciyolar
54 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSen bu hayati yasama obur hayatla avut kendini bu hayatı yasayamadiktan sonra obur hayatin super olsa nolur
Allah sevdiği kuluna dert verirmiş. Hepimizin ayrı bir sınavı var. Biz inananlar bir şekilde geçeceğiz bu sınavı Allah'ın izniyle ama onlar hiç geçemeyecekler. Bu dünya yalan dünya... Herkes yaptığının, yaşadığının karşılığını alır...
03 Yorumlainsanları kandırıyorlar bu dünyada fakir ol öteki dünyada kralsın diye kast sistemi uzantıları işte. yazılanlar sölediğimi kanıtlıyor. neymiş biz öteki dünyada yanacakmışız. kim kandırdı la sizi. azcık kafanızı çalıştırın. çocuk gibisiniz
17 Yorumla- +1 yıl
bak din ne diyor sen bu dünyada acı çek fakir kal ama varlığı meçhul bir başka dünyada mükemmel bir hayat süreceksin. sence bunu kim uydurmuş olabilir. bence zenginler insanların isyan etmesi ve para talep etmesini istemiyolar. din de zenginleri destekliyor. neymiş zekat verirken paranın 40 da 1 ini vercekmişin. neden 39 unu vermiyonda herkes eşitlenmiyor. dinler zenginleri savunmak için varlar.
+1 yılKim ahiret kazancını istiyorsa, onun kazancını arttırırız. Kim de dünya karını istiyorsa ona da dünyadan bir şeyler veririz. Fakat onun ahirette bir nasibi olmaz. Şuara Suresi-20
12 Yorumla- +1 yıl
Evet elhamdulillah
+1 yılçünkü iyi yerlerie gelmiş insanlar inançsız olmanın temelini ve nasıl bir şey olduğumu anlıyorlar.. bu işler dua etmek namaz kılmakla falan olmuyor maalesef..
113 Yorumla- +1 yıl
ahlaklı olmakla oluyor.
- +1 yıl
ahlaklı olduğun zaman gerisi geliyor zaten.. bir insan ahirete inanmıyorsa ve buna rağmen iyilik yapıyorsa ve ahlaklıysa din neye gerek?
- +1 yıl
Sadece ahlak yetmez kaldı parası bol olan da çok ahlaklı olmaz. Çalışmak.. Yeni şeyler üretmek.
- +1 yıl
Aferin kız
- +1 yıl
din de kurtulmaya yetmiyor maalesef :((((((((
- +1 yıl
inancı sağlam olan ne hacılar gördüm, sürünüyorlar..
- +1 yıl
belki de...
Müslümanlar bu dünyada kötüsünü görüp, ahirette de fazla fazla iyisini alacaklar. Fakat şimdi Dinsizler hayatlarını şimdi yaşayacaklar, Ahirete güzel birşey bırakmadıkları için cayır cayır yanacaklar.
02 Yorumla
+1 yıl"Sizin hayır gördüğünüz şeylerde şer,
Şer gördüğünüz şeylerde hayır olabilir, Allah bilir siz bilmezsiniz"
Bizim neye ihtiyacımız olduğunu bile bizden daha iyi bilen var.
Belki böylesi daha hayırlı, belki daha güzeli gelecek, ne biliyoruz?02 Yorumla- +1 yıl
Şerri görmeyelim zaten 😁😁
Hayra gelince: hepsinde değil tabii ama bazen düşündükten sonra gerçekten gördüğüm oldu
Gizli Üye(30-35)+1 yılzengin insanın günahı da bol olur sen bu tarafı çok takma ;) şimdi bir ali ağaoğlu olmak istermiydin diye sorsam kim istemez ki dersin kendinden 36 yaş küçük kadınla yatlarda fotoğrafları çıkıyor adamın :D bu dünyanın bide rövanşı var panpa sen de inşallah ben de orda kazanırız ;)
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılHz. Muhammed'in dua'sı var ümmetimin hepsi cennete gitsin diye ve Allah kabul etti. biz müslümanlar cennete gidicez, günahlarımızın bedelini ödedikten sonra. Allah'ı yok sayanlar ve başka dinin mensupları düşünsün.
+1 yılBunun cevabını biz veremeyiz, herkesin kaderi bellidir ve onlar mutlu biz mutsuz diye düşünme. Allah böyle uygun görmüş böyle olmuş sebebini kim bilir
01 Yorumlacünkü sadece bu dünya icin calisiyorlar cünkü bu dünya icin calismak ZORUNDALAR cünkü bu dünyayi cennet olarak sectiler
06 Yorumla- +1 yıl
cünkü onlar icin baska bir dünya yok ölümden sonra bir sihirbazin sapkasinda yok ettigi tavsan gibi yok olcaklarini saniyorlar tabi bu okadar cabuk olmicak ruhlari hemen yok olcakta bedenleri topragin altinda yavas yavas.. yani onlar buna inaniyor bu yüzden bu dünyayi kendilerine cennet yapmaya calisiyorlar
+1 yılCunku islerini dualara birakmiyorlar. Cunku bi' kere olmayinca "nasip degilmis" deyip atmiyorlar.
21 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTotoyu yaymadığın müddetçe çabanın karşılığını alırsın bi' şekilde aklını kullanıp. Sırf inanıyorsun diye gökten altın tabakta nimet indirmiyor tanrılar.
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılTakıldığı yere bak.
Diğer konusunda 2,2b cevap paylaştı. Yalan dunya gelip gecer onemli olan ahireti kazanmak degil mi be arkadas?
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇalışmıyoruz da ondan. Onların ürettiklerini yeterli görüyoruz o kadar. Ama şöyle bir şey var ki biz, ilim Çin'de olsa gidip alın diyen bir peygamberin ümmetiyiz.
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılYani, eğer dini gerçekten yaşıyor olsak onların kat kat önünde oluruz zaten, din bize bunu da emrediyor. İlk gelen ayet oku! değil mi? Biz dinin sadece namazda, dua da, kur'an da olduğunu düşünüyoruz toplum olarak ama yanılıyoruz. Onlar da olacak, olmak zorunda da. Ama ne var ki Allah tan bir şey isterken yapabileceklerini yapmışta olman lazım. Sen hiç çalışma, bilimle uğraşma, sabahtan akşama kadar otur dua et, kusura bakma ama olmaz yani. Allah isterse yine oldurur ama senin istemeye yüzün olmaz bir kere.
+1 yılŞimdi diyecekler ki: biz öbür tarafta mutlu olurkene onlar yanacak.
13 Yorumla- +1 yıl
Demişler işte bak
+1 yılAllah sevdiğine dert sıkıntı çile verirmiş , sevmediği insanı bırakırmış uğraşmazmış.
16 Yorumla- +1 yıl
:)) Sevdiği insanı üzüp sevmediğini rahat bırakıyosa asıl sevilen kim?
- +1 yıl
Şöyle düşün. Sıkıntı verdiğin insan dua mı edicek isyan mı edicek? Dua edicekse de yeri belli isyan ediceksede. Bu dini vaazları vermek benim haddim değil. Detaylı bilgileri büyüklerimizden , dini kitaplardan bulabilirsiniz.
- +1 yıl
E hepimiz öyle yapmıyor muyuz aslında?
Diğer konusunda 11,3b cevap paylaştı. öyle birşey yok sen sadece onlara dikkat etmişsin, ayrıca onlarda mutsuz olur mutlu olur.
00 YorumlaDiğer konusunda 357 cevap paylaştı. Neden mi :) Rabbim onlara her istediklerini veriyo çünkü el açıp dua etmelerini istemio onlar kesinlikle affedilmeyecekler cunku
08 Yorumla- +1 yıl
Bana bak sana su kadar söylüyorum inacla bisey doqrltisunda yasamak mi inancsz hunharca yasamak mi biz inanvi sectik kimsenin kafasini bulandrma madem ole ait inancsiz ol ne halt ediosan et bende olucem sende unutma hepimiz ölümü tadicaz biz bildiğimiz sorularla siz inkar ettiqiniz yanlisliklarla okadar !!!
- +1 yıl
l*n ne kadar adamsinizda kalkip orda burada dinden bahsediyosunuz kimsenin inancina laf edemezsiniz sen Allahsiz kitapsiz yasa ben bir amaç uqruna yasarim inancm kesin ve katıkszdr bitarafnzdan element yydurmayn kesin cenenizi İslam orda burada aqza sakız bir din deqil önce adam olun siz inanmayn ama inanannda kafasni bulandrmayin
Ahirettede biz müslümanlar mutlu olacagiz onlar helak olacak bu açidan bak.
03 Yorumla
+1 yılsana bahaneleri hazır onlar diğer tarafta çekcekler sen burada çekion :D
04 Yorumla- +1 yıl
bak yorumlara hep öyle diyorlar :D
- +1 yıl
ben sahsen çalışmaya inanırım :D
burada zorluk ceken obur tarafta rahat edermis o yuzden galiba dostum
02 YorumlaCalisicaksin tevekkülü allaha birakacaksin o zaman zenginde olursun hersey olur para ve mutluluk icin ahlaksizlasmada.
00 Yorumladinsizlerin dünyayı zevk ve sefa ile doloşmasına aldanmayın bu bir hadis kardeş... Dünya hayatı insanı oyalayan aldatıcı bir zevkten başka bir şey değildir.”
(Hadîd: 20)00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖyle bir genelleme yapmaya gerek yok bakın cumhurbaşkanımız olacak kişi : Recep Tayyip Erdoğan
Türkiyedeki en yüksek makam cumhurbaşkanlığı değil mi?01 Yorumla
+1 yılİstemez misin Ey Ömer! Dünya onların olsun Ahiret Bizim olsun?
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılMaalesef bir türlü ben onlardan olamadım. Belki de tam olarak inançsız olamadiğimdandır. Arada biyerdeyim.
04 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBelkide...
- +1 yıl
Sadece belki mi? 1400 seneden beri Müslümanlar savas ve Cehalet icinde öbür insanlar kral gibi yasarken.
Sizde sadece belki diyorsunuz? Hic akliniza gelmiyor mu, Islamin söz ettigi Huzur ve kendisi yalan oldugu ve Islam Dünyasi bu nedenle bukadar perisan olduguna?
Cevap sahibi+1 yılislam dünyasının tarihte gerçekten çok büyük bir kültür imparatorluğu olduğu dönemler var. Günümüzde cehalet içindeyiz sadece. İbn-i Sina, İbn-i Heysem, Biruni, Haremi gibi alanının en iyisi olan birçok bilim adamı müslüman. geçmişi iyi araştırmanız gerek. Ama arkadaşın sorusu yanlış mı, çok doğru bence de. yanlış birşeye inandığımı sanmıyorum ama inandığım o şeyden nefret ediyorum.
Gizli Üye(30-35)+1 yıl"onlar varlığın olduğundan fazlasına konmuşsalar bizdendir, ama cehennemde onlar içinde bizdendir"
00 Yorumlaparaya inanıyorlar ya çekiyor :D
01 YorumlaÇünkü onların gunah-sevap diye bir derdi yok
02 Yorumla- Diğer konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılemin misin mutlu olduklarına
02 Yorumla- +1 yıl
görüntü her zaman aldatır
abd basını müslüman olan hiçbir sanatçıyı şarkıcıyı basına çıkarmaz
bu işler göründüğünden daha farklı emin ol
Ben de dinsizim ama şu an işsizim 1 yıldır..
11 Yorumlaonlar yapıyor biz yiyoruzda ondan
13 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılAllah çalışana verir.
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılElbette çalışmakta bir ibadettir. Sonuçta insana hizmet ediyorsun, şu an kullandığın pcyi icat edenede kafir diyosundur sen. Allah çalışanı sever dua edeni değil. Ayrıca bana eksi vermekte sana birşey kazandırmaz, sadece aciz olduğunu ifade eder.
Gizli Üye(30-35)+1 yılinanmıyor diye Allah ona zulüm etmez ki?
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılO ne demek la?
Devamını Gör(23)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar