Çirkin olduğu halde fotosunu profil yapan kişiler hakkında ne düşünüyosunuz?

amacım sadce ögrenmek yok böyle soru mu olur sen ne diyosun tarzı konusmalar duymak istemıyorum gerekte yok sorum şu: güzel veya gerçekten yakısıklı bulmadıgınz birini facede veya ksde profile koyması size ne düşünürüyo?

bana kalırsa bakımsız hemde çirkin kadın vardır. çünkü bakımla makyajla bile güzel olmayan cok insan gördüm
ve bunu profil resmi yapan

sizce sebep
aşırı özgüven mi yoksa baska bişey mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Gocunan çok var çokkkkkk :D
Çirkin olduğu halde fotosunu profil yapan kişiler hakkında ne düşünüyosunuz?
Cevapla