Bazi çeşmeler gece gündüz akıyor. Bu çeşmelerin suyu kanalizasyona mi karışıyor?

Her baktıkça içim gidiyor. Yoksa bu suları değerlendiriyor mu belediye?
Bazi çeşmeler gece gündüz akıyor. Bu çeşmelerin suyu kanalizasyona mi karışıyor?
Cevapla