Kaybolmasına çok üzüldüğünüz manevi değeri yüksek bir eşyanız varmı? Veya kaybetmekten korktuğunuz?

30+ olan abilerim/ablalarım bilir. Arkasında İZMİR SAAT KULESİNİN olduğu bir banknot vardı bir zamanlar piyasamızda. Dayım küçükken hediye etmişti. 11 senedir saklıyordum. Bende onu kaybettim maalesef bu sene başında. Daha doğrusu annem kaybetti. İzmir'e Aşık biri olunca üzülmedim de değil..
Güncellemeler
+1 yıl
Bahsettiğim banknot. 1983-1989 yürürlükteymiş.
commons.m.wikimedia.org/.../...:500_TL_reverse.jpg
Kaybolmasına çok üzüldüğünüz manevi değeri yüksek bir eşyanız varmı? Veya kaybetmekten korktuğunuz?
Cevapla