Hangisini yapıyorsunuz? Ben bağlıyorum.
Bağlıyorum.
Ayakkabının içine sokuyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
alışamadım öyle bağcıkları içine sokmaya bir iki kere denedim de sonra içinden çıktı az daha takılıp düşüyordum -.-
bağlıyorum. çok uzunsa bilekten bağlamayı daha çok seviyorum tabi :)
basket ayakkabaısı olduğundan bağlamakla pek uğraşmıyorum.
#Hep bağlı ayakkabıyı zorlayarak giyiyorum
#Eyvallah üstad
Cevap
7Cevap
Sıkmadan bağlarım daha sonra bağcığı açmadan giyip çıkarırım. Tembellik işte.
Kendime üşengeç derdim fakat düşündüm de ayakkabımın bağcıklarını içeri sokacak kadar değil.
gecen sene haziranda bir ayakkabi almistim,1 kere bagladim, o baglayis oldu :d giyip cikaroyorum
bir kere bagliyorum çözmeden giyip cikarabiliyorum 3 5 ay götürüyor :)
ayakkabının içine sokuyorum
Yok daha neler, herhalde bağlıyorum.
ayakkabının içine sokarım
Ayakkabının içine sokuyorum.
Bağlarım öbür türlü rahatsız oluyorum.
Bazen çok bencilleşiyorum :)
Bağlarım. Yoksa rahat edemem
bağlayıp ıcıne sokuyorum kanks
Bağlarım ama ip kısaysa uğraşmam.
ayakkabının içine sokuyorum :D
Baglayip icine sokuyorum -_-
bağlarım tekrar çıkarsa içine sokarım.
bağlarım daha iyi.
Bağlıyorum.
İçine sokarım
Bağlıyorum.
Baglamadan cıkamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar