Bonus Genç Kart ( 18-26) yaş arası öğrenci kredi kartı kullanıyor musunuz? yani sizce i̇yi bir şey mi? kart ücreti yok diyor sadece?

Finansbankta da Aynı Kart Tipinden var
YapıKredi Bankasında da
Sizce Hangisi? Avandajlı
Bonus Genç Kart ( 18-26) yaş arası öğrenci kredi kartı kullanıyor musunuz? yani sizce i̇yi bir şey mi? kart ücreti yok diyor sadece?
Cevapla