Çok çirkin erkeklere mutlu olsunlar diye çok tatlısın demek sevap mı?

Yalan olduğu için günah mı, seviniyolar diye sevap mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Üfff süper soru mu ne seçilmiş 😒
Çok çirkin erkeklere mutlu olsunlar diye çok tatlısın demek sevap mı?
Cevapla