Insanların güzelliğe ve yakışıklılığa bakması sizce de haksızlık değil mi?

Çünkü güzelliği ve yakışıklılığı kendimiz belirleyemiyoruz. Estetik operasyonları konu dışında tutuyorum çünkü herkes erişemiyor.

Yani bir insan meslek sahibi olamadıysa sorumlusu kendisidir çünkü yeteri kadar çalışmamıştır ama güzellik ve yakışıklılık genetik. Güzel veya yakışıklı olarak doğmadıysak sonradan öyle olmamız pek mümkün değil.
Sizce bu adaletsiz değil mi?🤔
Insanların güzelliğe ve yakışıklılığa bakması sizce de haksızlık değil mi?
Cevapla