Kombiden en yüksek vanadan en düşük dereceyi açarsam nolur ya da tam tersi?
Tek bi kaloriferin vanasını açınca bütün kaloriferleri açmış gibi mi yansıyo faturaya?
Kaloriferin vanasını kaparınca kombi nerden biliyo da o kalorifere giden boruya sıcak su göndermiyo?
Ya da açınca o an boruda olmayan sıcak su nasıl boruya gelmeye başlıyo? Yani Kaloriferdeki vananın açıldığını ta nerdeki kombi nası anlıyo
Tek bi kaloriferin vanasını açınca bütün kaloriferleri açmış gibi mi yansıyo faturaya?
Kaloriferin vanasını kaparınca kombi nerden biliyo da o kalorifere giden boruya sıcak su göndermiyo?
Ya da açınca o an boruda olmayan sıcak su nasıl boruya gelmeye başlıyo? Yani Kaloriferdeki vananın açıldığını ta nerdeki kombi nası anlıyo
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer