Kaloriferin 2 vanası ne işe yarıyo ikisinide açmak mı lazım? Kombiden derece ayarlanıyo termostatlı vana ne işe yarıyo o zaman?

Kombiden en yüksek vanadan en düşük dereceyi açarsam nolur ya da tam tersi?
Tek bi kaloriferin vanasını açınca bütün kaloriferleri açmış gibi mi yansıyo faturaya?
Kaloriferin vanasını kaparınca kombi nerden biliyo da o kalorifere giden boruya sıcak su göndermiyo?
Ya da açınca o an boruda olmayan sıcak su nasıl boruya gelmeye başlıyo? Yani Kaloriferdeki vananın açıldığını ta nerdeki kombi nası anlıyo
Kaloriferin 2 vanası ne işe yarıyo ikisinide açmak mı lazım? Kombiden derece ayarlanıyo termostatlı vana ne işe yarıyo o zaman?
Cevapla