Tenisçi erkekler şort giyerken kadınlar neden el kadar etek giyiyor?

tenisçi erkekler şort giyerken kadınlar neden el kadar etek giyiyor? benzer şekilde jimnastik buz pateni gibi sporlarda kadınlar neden el kadar etek giyerler de erkekler tayt şort gibi şeyler giyerler?

bence etek ve mini etek kadın sömürüsünün sembolü olmuş.
Güncellemeler
+1 yıl
tenisçiler eteklerinin altına zaten şort giyiyorlar yani gösterdikleri şey zaten şortun müsade etttiği kadar ama inatla neden etek giyiyorlar?
Tenisçi erkekler şort giyerken kadınlar neden el kadar etek giyiyor?
Cevapla