Benim hayatım niye hiç ilerlemiyor ya niye hep diplerde sürünüyorum abi ben?

Neye elimi atsam kuruyor, ne yapmaya çalışsam önüme engel çıkıyor.

Sevdiğim keyif aldığım şeyler var ama hep kendimi tutmak zorunda kalıyorum.
İş arıyorum kölelik bekliyorlar.
Hadi şunu yapayım diyorum ya birşey patlıyor ya da o şeye giden yollar kapanıyor.

Mutlu olmaya çalışıyorum, sıkıntı yok diyorum dert keder üst üste binip karşıma dikiliyor.

Yoruldum ya, yoruldum vallaha yoruldum billaha yoruldum.
Benim hayatım niye hiç ilerlemiyor ya niye hep diplerde sürünüyorum abi ben?
Cevapla