Çok zina yaptım pişman oldum tövbe ettim ben şimdi temiz miyim ?

Arkadaşlar. 9 yaşından sonra yurt dışında yaşamaya basladim ben. Türkiye'de zor olsa da yurt dışında bu işler çok kolay. Millet dışarıda çıplak dolaşıyor. Plajları bir görseniz. Oturup konuşup ikna ettigin ettiğin bile oluyor.18-19 yaşında da Türkiye'ye taşındık. Şu an 22 yaşındayım. Türkiye'ye geldiğim zaman da yaptım malesef 1-2 kişiyle ama son 1-2 yıldır bıraktım bu işi zor da olsa tövbe ettim. Aklım başıma geldi.
İslam'da diyorlar tövbe edince temiz oluyorsun ama yaşananlar untulmaz ki? Ya yaptığım kişiler sosyal medya ya vs görünce beni ne düşünür en çok da zoruma bu gidiyor
Çok zina yaptım pişman oldum tövbe ettim ben şimdi temiz miyim ?
Cevapla