Arkadaşlar. 9 yaşından sonra yurt dışında yaşamaya basladim ben. Türkiye'de zor olsa da yurt dışında bu işler çok kolay. Millet dışarıda çıplak dolaşıyor. Plajları bir görseniz. Oturup konuşup ikna ettigin ettiğin bile oluyor.18-19 yaşında da Türkiye'ye taşındık. Şu an 22 yaşındayım. Türkiye'ye geldiğim zaman da yaptım malesef 1-2 kişiyle ama son 1-2 yıldır bıraktım bu işi zor da olsa tövbe ettim. Aklım başıma geldi.
İslam'da diyorlar tövbe edince temiz oluyorsun ama yaşananlar untulmaz ki? Ya yaptığım kişiler sosyal medya ya vs görünce beni ne düşünür en çok da zoruma bu gidiyor
İslam'da diyorlar tövbe edince temiz oluyorsun ama yaşananlar untulmaz ki? Ya yaptığım kişiler sosyal medya ya vs görünce beni ne düşünür en çok da zoruma bu gidiyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer