5cm falan uzamak istiyorum ama 2-3cm uzasam da olur. Ona da razıyım. Nasıl uzayabilirim acaba? 1cm uzadığımı fark ettim geçenlerde yani büyüme plaklarım kapanmamış. Esneme egzersizleri ve spor işe yarar mı boy uzatmaya? Boyum 1,68-1,69cm ama 1,72 falan olmak istiyorum.
Bir de benim bayaa bir vitamin eksikliğim vardır. Çocukluğumdan beri aynıyım ben. Doktora bunun için gidip vitamin ilaçları kullansam o etki eder mi uzamama? Çinko eksikliğim falan var.
Bir de benim bayaa bir vitamin eksikliğim vardır. Çocukluğumdan beri aynıyım ben. Doktora bunun için gidip vitamin ilaçları kullansam o etki eder mi uzamama? Çinko eksikliğim falan var.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Önce doktora gidip uzayıp uzayamayacağını öğrenebilirsin. Sonrasında bir hocayla spor egzersiz ve iyi beslenme tarzı şeylerle uzaman mümkünse uzarsın. Uzaman mümkün değilse bile bence bunları yap bu arada :)
Pandemi biterse inşallah ilk işim spor salonuna gitmek olacak 😅 teşekkür ederim görüşünüz içinn
Rica ederim ama boyun iyiymiş zaten gayet. Neden takıldın buna bu kadar?
Ya uzun kadınlar böyle manken gibi falan olurlar ve daha asil duruyorlar bence. Kim manken gibi olmayı istemez ki?
Her güzelliğin bir zarureti oluyor ama. Boyu uzun olan kadınlar ayakkabı bile bulamıyorlar mesela.
Bu saatten sonra ayağımın büyüyeceğini düşünmüyorum ya boyum uzasa bile. Çünkü boyum uzamaya devam etti ama ayağım 3senedir falan aynı numarada. Zaten ayağım lahmacun küreği gibidir boyum uzarsa daha orantılı durabilirim 😂😂😂 39 numara ayağım
39 numara kürek gibiyse eh yani. Bizimki kayık falan direk 😂
Erkeklerde çok absürt durmaz ama yaa büyük ayak. Bazı botlarımı 40 falan alırım büyük ayağım 😂
Yo 39-40 normal işte büyük değil ki. Büyük olsa bile çirkin değilse salla takma onu da 😂
Ahahaha teşekkür ederim tekrardan görüşünüz içinn 😂😂😅🤪
Rica ederim :)
Boyun ideal zaten voleybol yoga vs uzatabilir
Teşekkür ederimm 😊
Rica ederiiim ❤️😊
Az da boyun yok , neden bu kadar tahammülsüzsuniz
Manken gibi olmak hoşuma gider. Uzun boylu kadınlar daha asil gözümde
Bence yaniliyorsun o boylarda da manken gibi olabilirsin:)
Teşekkür ederimm 😅
Hakkında görüşlerimi söylemek isterim istersen eğer
Nasıl yani?
İstek atabilirsen yazayım sana
Benim boyum 1.68 senden daha ozguvenliyim
Özgüvensiz mi oluyorum uzamak isteyince? :d Sadece uzama şansım varken kullanmak istiyorum. Olmazsa da olmaz dünyanın sonu değil
Yani onu buradan öğrenemezsin ki
Belki belli başlı şeyler yapıp uzayan birisi olmuştur diye düşündüm. Şansımı denemek istedim 😊
Ben çok denedim ama olmadı 😂😂😂😂
Nasip, kısmet ya 😅 sizinde boyunuz o kadar kısa değil bir erkek için
Nasıl kısa benim abim 1.97 boyunda anneme çektim ama bi sıkıntı yasamadim:)))
Abiniz çok uzunmuş. Ama sizde orta boylu sayılırsınız bence ya
Yani mutluyum valla bi sıkıntı yaşamadım ki ama aevgililerim hep benden uzundu