Saclarımı yanlış kestim yanlıslıkla 20 yerine 10 luk makinayla traş oldum? D?

işden zaman kalmıyo bazen saçları makinayla kendim alıyorum :D geçen iki gün oldu sacları yanlış kestim yanlıslıkla 20 yerine 10 luk makinayla traş oldum makinanında 10 luk neredeyse 3 numaranın bir üstü üstleri bıraktım yandan başladığım için üstleri kurtardım ama son anda fark ettim:D yav ne zaman uzar bu saçlar bayrama uzarmı hızlı uzatmak için ne yapmam lazım ? D
Saclarımı yanlış kestim yanlıslıkla 20 yerine 10 luk makinayla traş oldum? D?
Cevapla