yav aman sevgili nedir ki elimin kiri diyebiliyormusunuz o zaman siz bu hayatın taaa ... koyanlarındansınız : :P
benden başka böyle diyebilen var mı :)
benden başka böyle diyebilen var mı :)
Ben çok gamsız biriyimdir...
baktım bir kız hatamı yaptı yol ver gitsin bana karımı yok derim.
kimse vazgeçilmez sanmasın her ilişkimde açık kapı bırakırım ki oradan rahatca çıkabileyim
kimseye aşık olmadım olmam sadece severim
ah ayı ah dersem darılmassın demi :P
sorunun üzerine cevap veriyorum hakaret ediyorsun ne ayaksın l*n
p.gr-assets.com/.../835627.jpg gözümsün :)
asla böyle düşünmem bu yüzden takılmalık , zaman ğeçirmek için ya da ayrılırım boşver diyerekten kimseyle olmam ciddi boyutta gideceğim biri varsa onla olurum. bence bu daha mantıklı az ve öz kişi girsin hayatına çokta üzülmezsin.
resmindekı yarımnla bıle manyak ettın benı diğer yarınla neler yaprdın ALLAH bilir :))
:) allahtan koymamısım bak zarar vermıyım ınsanlara :)
su saatten sonra ben ınsan değilm maymunlaştım diğer yarımnla ölmek istyroum :)
belli oluyor :)
vur öldür beni hadi
şiddete karşıyım ben :)
benı yarım mı bırakacan yani
yarım gelmişsin yarım git ne olcak :)
yarım eden sensın ya diğer yarımıda al ya da sendkını bana ver :)
Siasia yla olan diyoloğa koptum :))
haksızmıyım ama :)
Oda hakli kendince :)) bazı soruları anlamak zor...
bu bazı anlaşılmayan sorulr benden gelınce demi.)
Siz değil tek bazı sorular oyle oluyor :))
yok yok benı kasdedyosun ben anladım :)
Peki oyle algılamak istiyorsaniz oyle olsun :))
yok benım gönlumu almanız gerekıyor kırıldım simdi :()
Aldım gitti :)))
yoo bn hala kırgınım
Ama kırılmayın. Gerek yok beyefendi... Gulumseyin lutfen.
olmaz benım yzumu guldrceksne sen guldur bak su bıle gelyorken guldur guldur :))https://www.youtube.com/watch?v=hBTv8gswksE
Cevap
2Cevap
Erkeklerin pekte önemi kalmadı bende artık yahu. Cidden kim ne düşünüyormuş ne hissesiyormus falan. En çok ben onemliyim :D yani biri için üzülmem sevgili elimin kiri olabilir :Dd
cıx cı cıx sen erkek göredin için bu dusuncelere grmışsın :)
diyorumki erkek ve erkekcik diye ıkı guruba ayrdı yıllar bızı senın erkek diye gorduklrın erkekcik cıkmışssa bunda erkekğin hası adamın dibi olan ben ve benım gıblrın gunahı sucu ne diyorum :)
Sanırım o dediğinden.
başını eğebılrmısn
yok yav salya sümük öpicekdim :))
evet evet iiyi olur kalk sen haa çıkarken mualla var kapıda beklyor içeri gelminide söylermişsin malum sırada bekleyn cok :))))
duymlrını kımden alyosun hp yanlş hep yanlş :) birgun sunuda başkasına yazıcam kapıda lehya var cıkarken söylede içeri gelsin :P
ateşinizi bol olsun :)
mesela ne gbı bır nıck genetıkkıyamettensonra diye alabılrsın :)
Sevgili hayatını geçireceğin kişiye Adar biri
Önemli bence elin kiri olmamaı.
sevgılının bır ustune denılyor o guzleım sevgılı iken sadece el krıdır :)
her zman her yerde her durumda her anda her aşamada her zartzurtlarda :)) hastayım sana
galübeldan beri :)
dur ozman söyle yapalım müslümansın demi ya da başka dindenmisn onu bıleyım de ona göre açıklayım
tamm bak ozman kalubela yazacağıma galubela yazmışm :))
yani uhlar alemnden beri tanışığız demk istmişdim
saol :)
Bende sendenim galibaaaa
desene it iti dakkada bulurmuş diye :P
olabilir ne yav oldu işde hadi evlenelim :P tek taşın hazır korkma :))
Demem 1 kez sevenlerdenim. Bu yüzden diyemem :)
bir elin oğlu çıkar dedrtir öyle bir dedirtki cumle alemın sasar :) inş onda sabit klrsn
Anlamadım?
soruda anlayanlar gelsin diye yazmamıştım haklısn :)
kız bulmak kolay da aşık olucak kız az
Bende oyleyimm
gurbanların olurm :)
şimdi ıkımzde gurban olursak birimizin hayatta kalması gerek ozman soyle yapalım sen bana gurban ol :P kıayamam
:))) yok sende bende mutlu mesut bahtiyar bır seklde olalım
tamam :)
dur bismillah coşdun yıne :) eğ kafayı kırmızı :P
aman dedim ne oluyoz :)
jaaaaah daha analşılr geldi youm yaneyse bunu analamdım :P
ih döhnişdi yavol :P
özürre gerek yok ben senı anlıyorum kelımeler sadece bahane demek :))
o nasıl bir gevşekliktir ya
mertcan isimnden memnunmusun
memnunum?
tmam ozman sorun yok
nedenki?
yo srodum bır arkadaş vardıda o memnun olmazdı sende öylemı duşunyorsun dye merkdan
yoo adım gayet iyi ya haydar, hüsamettin, abdurrahman olaydı ha D:
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar