1 yılda 3 iş yeri değiştirdim Üçünden de memnun değilim. Ne yapayım?

Ben surata, argo kelimelere , ezilmeye gelemiyorum.
Girdiğim yerlerde o oldu hep çıktım.
şu an çalştığım iş iyi amaiyi değilde.
Herkes ayrı bir ezme pşinde.
Memnun değilim. Çıkmak istiyorum ama maddi sıkıntıda var hergün ağlaya ağlaya neredeyse geliyorum.
Elalem hep bir havalarda. Sekreterlik şu an ki işim.
Sizce nasıl bir iş bana lazım?
1 yılda 3 iş yeri değiştirdim Üçünden de memnun değilim. Ne yapayım?
Cevapla