Askerliğimi yaparken ki taktiğim kendimi salmaktı. Baktım çoklar, alacaklarını alıp beni rahat bıraksınlar diye salardım kendimi.3-5 gram kaybederdim ama sabaha kadar rahat uyurdum en azından.
ozaman mecbur yarını bekleyeceksin yarından sonra savaş hazırlığına başlansın :D
bana da çok saldırıyorlar tabi benim elimde armut toplamıyor :D :D duvara şaplaklar atıyorum gece yarıları iyi ki komşular bişey demiyor yani şimdiye kadar demediler :D :D
gül suyu iyi geliyormuş aslında sivrilerden korunmak için ama bazı ciltlerde kızarıklığa sebep oluyormuş sineklerden korunacağım derken sabaha kıpkırmızı bir ciltle uyanılabilir yani kızıldereli kabileleri gibi :D
:D :D neyse son demleri artık kışa tam olarak girersek gelmezler tabi o zamana kadar vücudumuzda kan bırakırlarsa emük emük emüklüyorlar kan davalarının çıkış sebepleri :D
Işıklar açık cam açık vaziyetye bekle sonra camı kapat dışarda rahatlıkla uyuyabilirsin çünki tüm sinekler içerde hapis kaldı😄😄😄😄şaka şaka limon kes doğra kokusundan nefret ediyorlar ben ormanda kulbede öyle yapıyorum
Benimde tavanda onlarca kurt var şizofren miyim diye korktum resmini çekip attım gerçekten varmış şimdi ne yapcam kurtları düşünüom senin önerin var mı 😊😄