Erkek kafasi da olacaksa.. :D
Ben once bir kendimi. incelerdim sonra bir dus alir babamin kiyafetlerinden ayarlamaya calisirdim tabi kiyafet yok. Sonra sacimin önünü benim sevdiğim tarzda yapardım üstümü değiştirirdim sevgilimin parfümünü sikardim ayakkabi sorun olur herhalde disarda ayarlardim onu. Hemen dışarı çıkardım kizlara bakardım çünkü tepkilerini merak ederdim sonuçta aklı olmayan fikri olan bir canlı ile yasayacaktim. Sonra bir mağazaya gider tisort şort alırdım çok severim çünkü :D ps oynardım , erkek muhabbetlerine katilirdim merak ederdim çünkü :D33 Yorumla- +1 yıl
tebrik ederim seni ben bu kadar masum hayaller kurmazdım herhalde neler yapardın diye sorma ama söylemem çünkü :D
- +1 yıl
la yok ne laf çakması kendi düşündüklerini yazmış işte böyle sanıyo yaşantımızı ne yapsın :D
En İyi Cevaplar
+1 yılYeter ya sıkıldım he bu sorudan seni s. kerdim allam ya :D
510 Yorumla- +1 yıl
Çok iyi ya :))))
- +1 yıl
yavaş gel. birincisi cevaplama o zaman mk kimse zorlamıyo. 2. si de sen bu şekilde erkek olsan ancak erkek s. kersin zaten :D
- +1 yıl
Ben erkek olunca sende kiz olmuyon mu ? Not found eror :D
- +1 yıl
404 not found error onun aslı canım benim :D diyorum ya sana bu halinle sen anca ya elini ya erkek s. kersin :D
- +1 yıl
404 hata kodu cicim anlami yok yani not found error hatayi bildir bakiyom zoduna gitti ; (
- +1 yıl
bir kere eror yazmışsın onun için komple yazdım ben onu :D bir de gizliden laf sokmaya çalışmak nasıl bir duygu onu anlat sen ben hiç sormadım da cevaplamadım da :D
- +1 yıl
Aferimmm ^-^
- +1 yıl
de mi canım :D
- +1 yıl
De ;)
- +1 yıl
yiyosan gizliden çıksana ;) ya da mesaj atsana ;)
Gizli Üye(30-35)+1 yılYakışıklılarla grup yapmak geldi aklıma ama böyle orta halli kaslı olucaklar :) adonis six pack leri belirgin olucak ama kızlarında o gün erkek olduğunu düşünürsek orjinal yakışıklı kaslı birine verirdim :)
16 Yorumla- +1 yıl
olm bir günlüğüne hatun oluyosun onda bile aklına gelene bak :D grup fantazisi iyimiş :D
Cevap sahibi+1 yıl:) ya ama tüm erkekler veriyo ben bir kaç tane araya sıkıştırmışım çok mu :D
- +1 yıl
:D haklısın kanka iyi ki hatun olmamışız diyorum yoksa kevaşe olurduk mk :D
Cevap sahibi+1 yılne kevaşesi o***punun hası olurduk. ama şöyle de düşün 1 gün olduğu için böyle düşünüyoruz. Ömürlük olsa ve biz taş gibi olsak alırız taş gibi adamı kaslı yakışıklı basarız nikahı nikahtan sonra vermeyen ne olsun :D
- +1 yıl
:D ben bu halimle hatun olmak istemezdim kanka. delik deşik olurdum herhalde anladın sen onu :D
Cevap sahibi+1 yılanladım :D
- Diğer konusunda 4,9b cevap paylaştı.
+1 yılTemelli olanını ben sormuştum
www.kizlarsoruyor.com/.../q1464147-bir-sabah-uyandiniz-ki-cinsiyetiniz-degismis-ne-yapardiniz-1113 Yorumla- +1 yıl
görsem sormazdım. dün bir hatun daha söyledi hemde o benden bir gün önce sormuş :D bu mudur cevabın yani bari sende cevap ver neler yapardın?
- +1 yıl
İlk uyanışta her zamanki gibi oğlanı yoklar göremeyince elim ayağıma dolaşır aynanın karşısına koşardım ondan sonra kendimi aşağıya atmazsam dahada ölmem diye düşünüyorum
- +1 yıl
1 Günlüğüne sıkıntı olmazda kimse için hep olursa büyük sıkıntı
- +1 yıl
bir günlüğüne olacak olm daha fazla değil :D
- +1 yıl
ahahah olsa ne güzel olur :D ne dalga geçerim milletle "baba taş gibi karı olmuşsun" falan ahsdfhasgf :D :D
- +1 yıl
çok komik olur lan harbiden :D
- +1 yıl
Harbi :D sokaklarda milleti düşünemiyorum
- +1 yıl
olm düşündükçe gülüyorum lan :D yeter
- +1 yıl
:D: DÇ:D:ÇD: zihniyet değişmezdi ama yine biz laf atardık sokakta düşünsene :) D:
- +1 yıl
:D yok lan o kadar da değil olm. ben var ya fettan bir hatun olurdum kesin bir kaç tane daha var benim gibi arkadaşım istanbulun altını üstüne getirirdik onlarla :D
- +1 yıl
aynen benimde 3 lü arkadaş gurubum var :) yardır mürsel
- +1 yıl
hemde ne yardır :D
- +1 yıl
ahaha :D düşünemiyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
33Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılilk önce vücudu inceler ve 31 çekerdim ya da çekmeyi denerdim beceremezdim ama neyse:DD bunu gerçekten merak ediyorum daha sonra kılıgına girdigim kişiinin sevgilisini arayıp onu yanıma çagırırdım ve sevişirdim:DDD zevkli olurdu diye düşünüyorum ha sevgilisi yoksa illa birini bulurdum birde erkek arkadaşımda birgünlügüne cinsiyet degiştirmiş olanların arasındaysa onu buup agda yapardımki bidaha benle aman canın acımıyor abartma falan gibi dallga geçemezdi :DD sonra gidip bir halısaha maçı yapardım hiçmi hiç bu fırsatı kaçırmazdım futbol candır:DD ve diledigimce gezip tozardım ha birde sabaha kadar bir barda ona buna laf atardım cünkü bundan siz erkeklerin nasıl zevk aldını merak ediyorum:D
334 Yorumla- +1 yıl
teşekkürler cevabın için :D harbiden beni de kopardın :D
Cevap sahibi+1 yılama bir gün yenemzdi ya doya doya tadını çıkarsaydık 1 günde ne yap şöyle bir 10 gün :D erkeklerde anlasın kzıların ne zorluk çektini yemek yap onu yap bunu yap ütü yap zorlansınlar biraz kaşıdır bıyıgıdır agdasıdır adetidir ugraşsınlarda akılları başlarına gelsin :DD
Cevap sahibi+1 yıl:D rica ederim:DD ama dedigim gibi 1 gün ne ya yetmez o bana:D
- +1 yıl
senin için 1 hafta olsun o zaman :D
Cevap sahibi+1 yılehh iyi bari 1 hafta olsun bu arada hayin planlarımı rahat rahat keyfini çıkartta çıakrtta uygularım ne o öyle 1 gün sıkıştırılmış program gibi bu bünyede yorulur arkadaş:DD insan oda insan :D 1 güne sıgdıramam ben bunları :D saol 1 hafta iyidir kafi:D
- +1 yıl
ahaha :D bende hayal edince bana da 1 gün yetmez gibi geliyo ya :D soruyu mu güncellesem :P yok ya boka sarmasın şimdi kalsın böyle. anlat bakalım neler yapardın ;)
Cevap sahibi+1 yılgezip yiyip içip tozardım elimden gelen hovardalıgı yapardım kızlara sarkıntılık eder erkeklere çatar kavga ederdim bir güzel dayak yerdim gözler morarırdı ama napalım onu 1 hafta sonra kullanıcak olan düşünsün:DD sonra sevişirdim ve 31 çekmeyi ögrenene kadar o benenden ayrılmazdım :DD
Cevap sahibi+1 yıldaha sonra denize gider boy gösterisi yaprdım sağa sola havalı bakardım tabi kız arkadaşımıda yanıma götürürdüm:D onunla denizde sevişmenin keyfini çıkartırdım güzel olurdu ya erkek olmak sitedim şu an istedigi gibi gez toz eglen ohh mis koruyacak kollayacak bişi yok tabi:D götü saglama aldımı gerisi kolay:D
- +1 yıl
ahaha :D 31 çekmek sandığınız kadar zor bir şey değil. ereksiyon olduktan sonra ellersen zaten aşağı yukarı ne yapacağını anlaşılır. vücudunu senden başkası kullanmayacak canım senin vücudun erkek vücuduna dönüşecek. tabii her anlamda ;)
Cevap sahibi+1 yılbananeee ben başaksının vücüdunu kullancam ya saçma öbürr türlü:DD istedimi yapamam ben:DD :D istemem ben başkasının kılıgına giricem ya:D :D:D bana zor geliyor hiç yapmadım yapamamda :D hem hep ben konuştum birazda sen anlat yaaa
- +1 yıl
ahaha :D gizli olmasaydın eic seni seçerdim var ya :D en güzel ve açıksözlü cevaplar seninki harbiden :D
Cevap sahibi+1 yıle. i. c seçmesende olur açık ve net cevaplarım var gizli olmıyımda ondan sonra mesaj yamuruna tutsunlar demi yok öyle bir dünya fırsatcılar pusuya yatmıştır bile:DD mesaj yagmuruna tutulmayı sevmem:D
- +1 yıl
:D:D profili gizle mesaj ayarlarını güncellerdin atamazdı kimse mesaj ;) üzerinden biraz süre geçtikten sonra açardın canım demokrasi de çareler tükenmez ;)
Cevap sahibi+1 yılamannn e. i. c için bukadar ugraşa giremem düşünmen yeter seç gitsin başkasını :)
- +1 yıl
eic için yap demedim aklında bulunsun diye dedim gizli kullanıcı olarak yazma bir daha diye ;)
Cevap sahibi+1 yılyok ben iyim böyle ya vallaha:DD seviyorum gizliden gizliden cevap vermeyi:D başka bir sebebim daha var gizli olmamın mesaj bahane :DD
- +1 yıl
orası senin bileceğin şey de başka bir sebep ne onu merak ettim onu söyler misin bari?
Cevap sahibi+1 yılsevgilimde bu sitede böyle sapkınca düşüncelerimi görsün istemiyorum :D korkar falan hiç gerek yk:))
- +1 yıl
makul bir cevap da. ne olacak canım yarın kalktığında gerçekten erkek olma ihtimalin yok ki ;)
Cevap sahibi+1 yılolsun bu düşüncelerimi görse kaçar diye korkuyorum istemedim hiç :DD
- +1 yıl
ahaha :D kendini olduğundan farklı tanıtıyosun bak bu olmadı ;)
Cevap sahibi+1 yılkendimi farklı tanımıyorum :D o her halimi her huyumu bilir fakatttt başkasıyla paylaşmamı pek samimi karşılamaz:D
- +1 yıl
şimdi oldu bak aferin sana ;)
Cevap sahibi+1 yılaferim bana:DD sende sevdini düşün ve svegilin böyle ir soruya açık cevap verse ne olurduD:
- +1 yıl
sevgili diyebileceğim birisi yok maalesef :D böyle düşününce hak verdim bak :D bir aferin daha sana :D
Cevap sahibi+1 yılyaaaa :DD benim söylememi bekliyodun haklıyım evet:D
- +1 yıl
bunda da haklısın hatun kişi eyv :D
Cevap sahibi+1 yıl:)))))))))
- +1 yıl
bir hatunu susturmak için anahtardır bu bayılıyorum :D haklısın :D:D
Cevap sahibi+1 yılhaklıysam beni susturamazsın ama daha çok konuşurum :) neyse gidiyorum ben başını şişirmiyim
- +1 yıl
:D öyle bir sustururum ki sen bile şaşarsın tatlım :D telekkürler cevaplar için ;)
Cevap sahibi+1 yılbb:))))))))
- +1 yıl
Başka bir soruda görüşürüz belki :)) bb :D
www.kizlarsoruyor.com/.../q1484831-1-gunlugune-kiz-iseniz-erkek-erkek-iseniz-kiz-olasaydiniz-ne ... Sorumun aynisi o. O
13 Yorumla- +1 yıl
görmemiştim hatun. aklıma geldi sorayım dedim :D ama eic yi beğenmedim net :D
- +1 yıl
görseydim cevap verirdim kesin keşke görmüş olsaydım :D şimdi veremem ama ben de sordum çünkü :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılIlk once killarimi gorunce bayilirdim herhalde sonra soyunur bir guzel vucudumu incelerdim ve 31 cekerdim o zevki merak ediyorum oyle bir kusulmayi anladin sen ; ) sonra disari cikardim birini ayarlar sabaha kadar hallederdim capkinlik yapardim doyasiya gezerdim tabi sextte cok iyi olurdum nede olsa karsimdakinin nasil zevk aldigini ne yapmami istedigini biliyorum peki sen?
326 Yorumla- +1 yıl
sonunda beklediğim cevap geldi böyle cevaplar bekliyodum süpersin :D bana sormasaydın keşke ya cevaplamasam olur mu :D
Cevap sahibi+1 yılOlmaz bendr istiyorum cevap
- +1 yıl
özelden yazabilirim sadece aşağıda ibn*nin birine uyuz oldum. takmam böyle şeyleri de gerizekalı sinirlendirdi beni
Cevap sahibi+1 yılHadiya cevap istiyorum ven nasil acik acik yazdim ama
- +1 yıl
gizliden yazdın ama. profilin açık olsaydı zaten mesaj atardım. harbiden ama dingile ayar oldum gelir buraya da yazar daha da sinirlenirim.
Cevap sahibi+1 yılKirma beni kimine ne ya takma bence herkezi
- +1 yıl
hayatım boyunca öyle yaşadım kimsenin dediğin takmam zaten :) kırmıcam tamam anlatıcam ama sonra mesaj atcan anlaştık mı ;)
Cevap sahibi+1 yılHadi bekliyorum
- +1 yıl
sabah kalkardım her zamanki gibi gider otururdum klozete elimi atardım :D olmadını görünce ananı s*keyim diye fırlardım kesin :D sonra aynaya bakardım. soyunup bütün vücudumu incelerdim. memelerimi okşardım önce sonra kukumu bakardım. biraz inceledikten sonra mast. yapardım herhalde :D duşumu alıp çıkardım hemen bir avm ye güzel güzel kıyafetler alırdım. mini etekler dekolteli bluzlar falan :D bir günlüğüne değil mi mk ilk beğendiğim adama verirdim :D ruhum da oro*puluk var benim deli gibi sikişirdim varya :D ama keşke erkek halimde kalsaydı ya ayıprtır söylemesi çok iyi s*kişirim o yüzden direkt verirdim yani :D bir kaç arkadaşım var benim gibi onlar da hatun oldu ya sonuçta onları da alırdık istanbulun altını üstüne getirirdik mk :D grup yapardık onlarla bir kaç hatun var bir tanesinin arkadaşı çok met ediyo onlar erkek olunca da iyi yaparlar muhtemelen direkt onların evine giderdik var ya :D
- +1 yıl
akşam o erkeğe dönüşmüş hatunlarla içmeye giderdik 3 4 saat deli gibi sarhoş olana kadar içerdik. sonra evlerine gidip 24 saat bitene kadar seks :D sabah olunca da roller değişirdi artık o saatten sonra sıra bize geçerdi o kadar verdik onlar da versin ertesi gün bir zahmet mk de mi :D
- +1 yıl
Yetti mi kız :)
Cevap sahibi+1 yılHaahah yeti yetti supersin azgin daha sabahta yapacak dsdaaadsdada :D
- +1 yıl
Bir günlüğüne hatun olmuşum acısını çıkartıcam tabi :D ama işi bilen olmalı o yüzden direkt arkadaşın dediği hatunlara verirdim yani :D azgınlık değil bu seksten keyif alırım ben sigara içmek gibi bir şey yani benim için tabii ki ihtiyaç ama sevişmeyi seviyorum yani haz alıyorum o yüzden sabah rol değiştirmeyi de istiyorum yani :D
- +1 yıl
Telden yazıyorum ya ne kadar yani kullanmışım öyle :D yazdığımı göremiyorum ya ondan yani :D :D
Cevap sahibi+1 yılYani yani :))
- +1 yıl
:))
Cevap sahibi+1 yılHaahahaah asagidaki yorumlara bittim :DDDDD
- +1 yıl
Çok eğlendim ya iyiki sormuşum :D
Cevap sahibi+1 yılHahaah evt ya ogrenmis olduk neler yPacaginizi :)))
- +1 yıl
Ben de kendimi iyi biri olarak görmeye başladım ya bu yönden de güzel oldu :D
Cevap sahibi+1 yılHaah iyi derken
- +1 yıl
Bu kadar kötü düşüncelerim yok yani erkek olarak o yüzden ;)
Cevap sahibi+1 yıl:)))(( oyledir kesin hic yoktur
- +1 yıl
Harbiden yok ya bu kadarı kötülük düşünmem genel olarak tçyaparım direkt sonradan anlarım kötü bir şey olduğunu ;)
Cevap sahibi+1 yılHahaah odaha oiyi akillica
- +1 yıl
Bende öyle düşünüyorum :)
+1 yılNe istenebilir ki seks harici? En çok merak edilen karşı tarafın ne hissettiğidir zaten. Bir günlügüne erkek olma şansım olsa direk yapacağım şey o olurdu.
38 Yorumla- +1 yıl
helal sana eyv :)
- +1 yıl
Ben de zaten çirkin bir kızla yatmazdım emin ol. Ayrıca niye salça oluyosun ki?
- +1 yıl
dehseet rahat dur olm ya bu lafı dedin ya kız olsan herkese verirdin mk sen :D :D
- +1 yıl
Kızken de gideri olmayan erkekken de gideri olmayan insanın dramı...
- +1 yıl
üstüne gitme adamın sen de şaka yaptı sadece sinirlenmene gerek yok ;)
- +1 yıl
ahaha :D
+1 yılBen çok p*ç olurdum kesin. 24 saatte 24 kadını yatağa atardım mesela. gözümün kaydığını ne yapar eder tavlardım. şimdi kadın ruhunu da biliyor olacağım ya, o kız benim arkadaş!
23 Yorumla- +1 yıl
yavaş gel :D 24 saatte 24 hatun imkansız canım benim. kadın ruhundan anlıyor olmak bir avantaj olabilir senin için belki ama en fazla 3 hatun o da hiç uyumazsan ;)
hiç birşey zaten erkek gibi yaşıyorum istediğim yere gidiyorum geziyorum geceleri çıkıyorum filan hayat kızken daha güzel
311 Yorumla- +1 yıl
ilginç. mutlaka yapmak istediğin bir şeyler olmalı bence.
- +1 yıl
ahan da itiraf geldi :D
- +1 yıl
erkekler hatunlarda daha zeki genel anlamda tabi de hatunların düşünce yapısı falan çok karışık. cem yılmaz diyo ya erkekler analog hatunlar dijital diye daha iyi tespit olamaz :D
- +1 yıl
pratik düşünmeyle alakası yok bence ya :D kafanız çok farklı çalışıyo bence tek fark bu :D
- +1 yıl
biliyorum :D cem yılmazın da var ona yakın sözleri bir gösterisinde ;)
- +1 yıl
aynen çok doğru yorumlar bence de ;)
Gizli Üye(30-35)+1 yılPlatonik sevdiğim adama giderim önce :) onunla sohbet eder ve özlem giderirdim.. Sonra da yoluma taş koymaya çalışan kızlara gider onlarla ilgili gizli bir şey alırdım ağızlarından ve sonra bunu kullanıdım
39 Yorumla- +1 yıl
ulan kız milleti var ya arkadaş erkek olunca bile şeytanlık peşinde mk :D
Cevap sahibi+1 yılNapim en yakın arkadaşlarım dediğim insanlar yüzünden tecavüze uğradım karşılık vermeyeyim mi
- +1 yıl
ya demeyin şöyle şeyler mk sinirleniyorum üzülüyorum bir de merak edip soruyorum nasıl oldu?
Cevap sahibi+1 yılBoşver hatırlamak istemiyorum yeni yeni atlatiyorum sadece şunu söyleyeyim en yakın arkadaşım dediğim insanların tuzağına düştüm güya çocuk beni çok seviyormus da bir konussam iyi olurmus numarasi. .. sonrası kan ve gözyaşı. .
- +1 yıl
ve onlar hala arkadaşın öyle mi? yanlışı burada sen yapıyorsun hala onlarla arkadaşlık yaparak bence.
Cevap sahibi+1 yılHayır tabiki de arkadasim değiller sadece intikam alamadim hiç çok güçsüz kaldım maalesef
- +1 yıl
si*tiret ya ne arkadaşı onlardan insan bile olmazmış. üzüldüm sana ya :(
Cevap sahibi+1 yılYaşadıklarımı degistiremiyorum maalesef. Ve bu tecavüz yüzünden sevdiğim adam asla benimle olmayacak...
- +1 yıl
daha fazla yazma ya eğlenmek için sordum soruyu üzüldüm senin cevabını görünce aklımdan çıksın gitsin :( dertleşmek istersen daha sonra mesaj yaz bana dertleşebiliriz bence yanlış şeyler düşünüyosun çünkü.
Ayakta işerdim önce :)) sonra traş olurdum bir de ereksiyon olurdum sanırım erkeklerde o hissin nasıl olduğunu anlamak için
32 Yorumla- +1 yıl
ahaha :D iyimiş.
- Diğer konusunda 812 cevap paylaştı.
+1 yılKızlar tuvalete neden toplu gidiyolar ve orda ne yapıyolar bilmediğim için yanımdaki kıza tuvalete gidelim derdim :D.
310 Yorumla- +1 yıl
olm çok ilginç cevaplar geliyo lan :D iyimiş bu da bak :D
- +1 yıl
Öyle ama bunu yapardım :D çünkü daha önceden dayanamayıp '' tek başınıza yapamıyo musunuz, napıyosunuz tuvalette'' demiştim ciddi ciddi :D.
- +1 yıl
vay mk. :D birisi deliği gösteriyo herhalde :D
- +1 yıl
O anda sinirlendiğim için sormuştum hepsi birden kalkıyo bazen sinir oluyo insan.
- +1 yıl
takılma olm böyle şeylere hatun kısmı işte senin gibi direkt çıkartıp salamıyo zehri :D beli çöz donu indir otur yap falan bunlar hep zaman :D bir de işin bitince aynaya bak makyajı düzelt falan ;)
- +1 yıl
bir de gidip gelmiyolar anasını satim :D mal gibi bekliyo insan :D.
- +1 yıl
sen baya takıntılısın bu konuda anlaşılan. sigara iç telefonla oyna ne bileyim başka şeylerle ilgilen olm sende ;)
- +1 yıl
Yok takıntı değil ama napılır ki yani tuvalette :D
ben tuvalete tek giderim fermuarı indirip işer geri gelirim. - +1 yıl
anlattım ya olm :D ayna önünde vakit geçiriyolar ;)
- +1 yıl
Neyse ne :D
+1 yılKaldırıma oturur soluklanırdım. O organa sahip çıkmak zor :D
43 Yorumla- +1 yıl
yok ya o kadar da zor değil :D nick name iyimiş yalnız ;)
- +1 yıl
O zaman sen abazan gruptan değilsin :D Çoğunuz öylesiniz.
- +1 yıl
üniye ilk başladığımda vardı abazanlık. üzerinden 7 yıl geçti çoktan bitti :D
+1 yıl5 dakikaya geliyorum diyip 5 dakikaya gelmek isterdim:)
41 Yorumla- +1 yıl
ahaha iyimiş ;)
O gün sevişebildiğim kadar bayanla sevişirdim. Lezbiyenliğin anasını ağlatırsın o gün. Vajina parçalanırdı herhalde o gün.
13 Yorumla- +1 yıl
helal la sana itirafın için :D
- +1 yıl
:))
Bezelye kutusu alır tam ortasına delik açardım koyardım biraz uzağa geri çekilirdim uzaktan deliğin içine tam isabet 12den işemeye çalışırdım asfdgfhgkjşkl
113 Yorumla- +1 yıl
en yaratıcı fikir bu sanırsam :D :D
- +1 yıl
hayallerin ulaşılmaz olmasın canım yapabileceğin hayaller kur :D
- +1 yıl
yapma bence de erkek popülasyonuna artı bir eklenmesin :D
- +1 yıl
erkek arkadaşına yaptır gözünün önünde belki o da hoşuna gider :D :D
- +1 yıl
bence ne kadar merak ettiğinin farkında değil :D sen çok istediğini belli edersen yapar :D
- +1 yıl
bende dalga geçtim zaten :D
- +1 yıl
;) ;)
Diğer konusunda 1b cevap paylaştı. İlk öncelikle aşağıda işler nasıl yürüyor öğrenmek isterdim :D ahaha :D
44 Yorumla- +1 yıl
hangi işler olacak olm dalgadan bahsediyo hatun işte :D
- +1 yıl
ahaha ne demek :D
Gizli Üye(36-45)+1 yılEski sevgilimi bulur senin eski sevgilinle artık ben birlikteyim hiç kıymetini bilememişsin iyi ki bırakıp gitmişsin yoksa ben böyle birini nerden bulacaktım derdim. Beni unutamasın kıskansın gebersin :D
115 Yorumla- +1 yıl
Ulan erkek oldun hala haset mk :D git gönlünü eğlendir anasını satayım hayaline tüküreyim :D
Cevap sahibi+1 yılBen böyle eğleneceğim nerden biliyorsun bundan alacağım hazzı sen
- +1 yıl
Ne kızıyosun hatun kişi :D tamam sende bunu yaparak eğlen o zaman :D
Cevap sahibi+1 yılhe şöyle bari ona izin verin ya :)
- +1 yıl
İstediğini yapabilirsin tamam da bunun yerine daha eğlenceli şeyler yap bence sen bilirsin tabi ;)
Cevap sahibi+1 yılGidip onu dövebilirim de :D
- +1 yıl
Bak bu daha eğlenceli olurdu ama o da hatun oldu bir günlüğüne bir de böyle düşün :D
Cevap sahibi+1 yılHer türlü dalarım :D daha bile kolay olur dövmek :D
- +1 yıl
Kolay bir şey değil dayak atmak yumruk atmak falan kolay şeyler değil atarsın belki de canın yanar yani bilmeden atarsan :D
Cevap sahibi+1 yılYa bir kızı dövmek çok zor olmaz. O sinirle öldürebilirim bile :)
- +1 yıl
Doğru da kadına el kalkar mı hiç? Seni esefle kınıyorum :D
Cevap sahibi+1 yılBen onu döveyim de :D
- +1 yıl
Yakışmadı -.-.
Cevap sahibi+1 yılHa onu n bana yaptığı yakışıyor yani dimi? Ulan adam beni ben onu deli gibi severken ardından hüngür hüngür ağlarken terk edip defolup gitti. Ben hala acısını çekiyorum. Şimdi o erkek ben bayanım bu yaptığı yakışıyor da ben bir günlüğüne onun ağzını burnunu kırsam yakışmıyor öyle mi? Bana bak ağzımı hiç bozmadım bozdurma bana şimdi!!!
- +1 yıl
Bana miye kızıyosun mk. Boku yiyen eski sevgilin küfrü niye ben yiyeyim. İlişkiniz hakkında bir yorum yapamam neden bitti nasıl bitti bilmiyorum. Ama terk edilen kişi dayak atmayı hak ediyosa sanırım çok dayak yiyen hatun olur. bir de böyle düşün.
Kız olsaydım, İlk önce vajinamı incelerdim sonra bir gecelik kendimi kullandırarak bir erkek arardım ama zengin olcak, parasını yiyecem edecem onun beni yedircek içircek eğlendircek Xd
11 Yorumla- +1 yıl
zengin s*ki yerdin yani :D Eyv dürüst cevabın için helal sana da ;)
+1 yılgerçektende bu dedikleri, kötüledikleri derece kadar varmıyız analiz etmek isterdim...
11 Yorumla- +1 yıl
Onlar da erkek oluyo olm okumadın mı cevapları hepsi kaldırıp sokarım diyo mk :D
- Diğer konusunda 321 cevap paylaştı.
+1 yılçıplak fotolarımı çekerim tekrar erkeğe dönünce lazım olur , töbe töbe söylettirdiğin cevaba bak bana ya :D
23 Yorumla- +1 yıl
olm nasıl bir fantazi lan bu :D aklımın ucundan dahi geçmezdi. çocuğun teki fotolarımı çektirirdim diye cavap verdi de seninki biraz daha ilerisi :D
- +1 yıl
lan bir de aşık oluyormuşum kadın halime çık çıkabilirsen işin içinden :D
- +1 yıl
vay mk :D hiç aklıma gelmedi lan böyle bir şey harbiden zıçtığımız an olur :D
Belli napicagimiz kimse tiri viri yapmasin legen olurduk agdjabfjwnfk
34 Yorumla- +1 yıl
eyv kardeşim açık sözlülüğün için de anlat la o günü nasıl geçirirdin :D
- +1 yıl
bence de öyle :D ama bir günlüğüne be olm ne olur mk :D
Gel keyfim gel. O bar senin su bar benim gez gez dolas, ic gez dolas
38 Yorumla- +1 yıl
bu kadarcık mı sadece :D bunları hatun halinle de yapabilirsin zakkum ;)
- +1 yıl
ailden dolayı sanırım :D erkek olsaydın da fark etmezdi bence bu ;)
- +1 yıl
sen anca erkek olmayı düşün :D :D
- +1 yıl
evet belki onu yapabilirdin bak :D
+1 yılPenisimi inceler ayakta işer gece alemlere akar bir hatun bulur poposuna şaplak atarım..
Iyi ki erkek olmamışım dedirten bir sual oldu bu azizim. Haha12 Yorumla- +1 yıl
Hemcinslerin aynı fikirde değil ama :D teşekkürler dürüst cevabın için ;)
- +1 yıl
Rica ederim :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılKendimi parmaklarım :D Dildo falan sokarım mememi yalamaya çalışırım :D Duş başlığıyla mast yaparım yastığa dayarım :D :D Soyunma odasına giderim kız soyunma odası :D
12 Yorumla- +1 yıl
sendeki fanteziler iyimiş kanka :D olm kızsın kızlara mı ilgi duyardın yine mk kız soyunma odası ney lan :D
Cevap sahibi+1 yılİçimiz erkek ama kanks :D
O gün ramazana denk geliyorsa hiçbirşey yapmaz uyurdum , çok sıcak
23 Yorumla- +1 yıl
ramazan değil lan :D
- +1 yıl
:D merak ettiğin bir şeyleri denemez miydin kanka?
- Diğer konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılRegl olmak isterdim. bu kızların alayı sinirli stresli oluyo. gerçekten öyle mi diye merak ediyorum :D bir de regl olup halime şükretmek isterdim :D
21 Yorumla- +1 yıl
olm bir günlüğüne hatun olucan o gün de regl mi olmak istiyosun :D saçmalama lan ben daha farklı şeyler yapmak isterdim mesela :D bizim hatunların abartması bence o cem yılmaza bağladım burada sen anla onu :D
+1 yılNe kadar. Popospuluk varsa yapardm :))) erkekleri çıldırtirdim :)))
11 Yorumla- +1 yıl
Aha bir itiraf daha geldi helal lan eyv :D
Zengin olurdum, dünya kadar malın olacağına fındık kadar... :)
11 Yorumla- +1 yıl
:D yarıldım lan :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılSanırsam yakışıklı birine verirdim :D
Sonuçta nasıl bir his bilmek gerek ;)16 Yorumla- +1 yıl
helal sana itiraf için :D gerçi gizli kullanıcı yanıtlamışsın ama olsun ;)
Cevap sahibi+1 yılGey değilim ama insan merak eder nasıl duygu diyerekten :ssss
Ciddi ciddi gördüğüm yakışıklı ilk erkeye verirdim, ama şu anda erkeyim ve erkeye vermem :D
Hem neden veriyim yav :D Vermicem vermicem benim değilmi vermiyicem, Kuruyup gitsede vermiyicem, İnat değilmi vermicem, Ihhh Ihhhh Vermiyicem :D- +1 yıl
bunun gaylikle bir alakası yok mk salağın biri direkt oraya vurdu sinir oldum zaten. :D :D
Cevap sahibi+1 yılYani gaylıkla alakası yok.
1 Günlüğüne kız olmuşum, merak eder insan !
Hem kadınlar 9 kat daha fazla zevk alırmış, o bakımdan meraklıyım !- +1 yıl
:D :D aynen hacı. merak etme kafamdan öyle bir şey geçmedi hiç çünkü ben de senin gibi düşünüyorum :D
Cevap sahibi+1 yılYani ;) Eyvallah.
Gizli Üye(36-45)+1 yıl24 saatlik süremin yettiği kadar atletik ve yakışıklı erkek bulur hepsine sırayla sakso yapar bir de yutardım :)
112 Yorumla- +1 yıl
Ahaha :D yok lan ona içim gitmezdi herhalde verirdim ama ağzıma almazdım herhalde gene de büyük konuşmamak lazım :D
Cevap sahibi+1 yılTaş gibi erkekler var ya ne diyosun sen :) O sırada hatun olacağım için tercih edilirdim. Tabi taş gibi hatun olmak tercihimdir :)
- +1 yıl
:)) mk hepimiz kevaşe olurduk var ya şuraya bak :D
Cevap sahibi+1 yılE kadınlar da hepimizin mına koyardı yorumlara baksana :D
- +1 yıl
Sorma mk vermeye gelince bin türlü naz s*kmeye gelince seve seve :D
Cevap sahibi+1 yılhe la he. Zaten bunların siki de olsa hayatımızı siker atarlardı
Cevap sahibi+1 yılGötümüzü tutar gezerdik qq
- +1 yıl
Teneke çakardık :D
Cevap sahibi+1 yılzohahahahah burun deliğimizi zikerdi bunlar la :D
- +1 yıl
Olm iyiki değiller mk :D kendimi bile masum bir adam gibi görmeye başladım :D
Cevap sahibi+1 yılahahahahahah :D ilk buluşmada ağzımıza verirlerdi panpa. İkinci buluşmada götten vermezsek terk ederlerdi. Biz erkekler iyi çocuklarız aslında lan
- +1 yıl
Bana da öyle geldi mk :D dedim ya kendimi bile iyi biri olarak görmeye başladım :D
+1 yılkendimi parmaklarım * ne yapacam :) bu nasıl bir saçma sorudur ya :D
11 Yorumla- +1 yıl
çok değişik cevaplar var lan deme öyle :D
+1 yılLezbiyen biriyle yatarım çok güzel bir hatunla sabah uyandığımda erkek halimle devam ederim
23 Yorumla- +1 yıl
olm bir günlüğüne lan ne olcak sonra zaten erkek haline dönücen :D
- +1 yıl
Fırsat bu fırsat işte :D
- +1 yıl
aynen :D
seks dısında herşey aynı olmaz mı? ha ama seks yapmam o ayrı. istediğin cevap bu değil sanırım delikanlı.
15 Yorumla- +1 yıl
Seks dışında her şey aynı olmaz delikanlı. İstediğim dürüst cevaplar illa seks yapacaksın diye bir şart yok ;) seks dışında da cevaplar var onları da yanıtladım oku istersen delikanlı.
- +1 yıl
Merak ettiğimiz şeyleri denerdik bence :) birazda bu yüzden sordum hatunlar neleri erkekler neleri merak ediyo diye :D
- +1 yıl
Onu sordum işte kardeşim millet onu cevaplıyo işte :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılgidip sütyen jartiyer kulotlu corap filan alıp giyerdim sonrada yoldan gelen ilk kişiye verirdim
12 Yorumla- +1 yıl
Helal la sana gizliden yazmışsın ama itiraf itiraftır :D
Cevap sahibi+1 yılkanka eşcinsel filan değilim ama küçüklugumden beri merak ediyom onları giymek nasıl bişey diye lan acaba onlari giyince kizlar aziyomudur lan
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe bulduysam şeyime sokardım o zevki yaşamak lazım as:DsaDS
15 Yorumla- +1 yıl
olm yukardaki hatunların tamamı öyle bir şey olsa becerecek hatun arıyo bence çok zorlanmazdın :D
Cevap sahibi+1 yılAynen önüme çıkan herkese verirdim :D
- +1 yıl
eyv kardeşim gizliden de olsa itiraf itiraftır :D
Cevap sahibi+1 yılSonuçta 1 gün o zevki yaşamak lazım :D
- +1 yıl
kesinlikle katılıyorum :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılbir fotografci tutar. Nu sanatina onem verdigimu kanitlardim. ^^
21 Yorumla- +1 yıl
lan bu çok ilginç bir cevap lan :D aklımın ucundan bile geçmezdi :D
+1 yılherks ayni seyi dusunmus:):)
35 Yorumla- +1 yıl
normal olarak tabi :D değişik şeyler çıkacak mı bakalım :D
- +1 yıl
Ben. kosardim eskiden en sevdigim seydi rahat bir sekilde hizli kosardiim
- +1 yıl
bak bu harbiden değişik bir cevap oldu :D göğüslerden dolayı sanırım. çok büyük değilse sıkı tutan şeyler var onları takıp gene koşabilirsin ;)
- +1 yıl
Yok nekadar da olsa erkek gni olmaz:D
- +1 yıl
orası öyle de bence yapabilirsin yani sabahları sahil tarafından geçtiğimde görürüm hep dediğim gibi hatunları :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılTüm kadınlara çicek dağıtırdım lan :D
55 Yorumla- +1 yıl
yuh demek istiyorum :D paran yetmezdi lan bir kere :D
Cevap sahibi+1 yılona bakarsan erkekde olamam bır gunlugune :D
- +1 yıl
helal la metin :D cevapla lan korkma :D
- +1 yıl
farzı misal dedik canım olduğunu farzet dedim yani :D
- +1 yıl
Yürü be...
+1 yılBedenin sağlam olurdu ama ruhum sikisirdi kanks;)
12 Yorumla- +1 yıl
Kendine hakim olurdum diyosun helal :)
- +1 yıl
Yani kanks...
+1 yılKendini parmaklardım :D
11 Yorumla- +1 yıl
helal la sana da eyv ;)
erkeklerle maça gitmek isterdim
25 Yorumla- +1 yıl
çok masum bir hayal bu ya :D
- +1 yıl
bütün erkekler senin gibi olsa var ya kızlar kudurur resmen hayale bak ya canım benim :D
- +1 yıl
öyle hisset çünkü harbiden öylesin :)
+1 yılAyakta iserdim disarida :D
21 Yorumla- +1 yıl
Lan ne kadar büyük bir şey sanıyosunız şunu anlamadım :D
+1 yılSanırım dayak yerim :P
213 Yorumla- +1 yıl
ahaha :D bunun için de erkek olmana gerek yok ki :D kavga eden çok hatun gördüm lisede hele erkekler için edenler olurdu allahım ne salaklar derdim :D
- +1 yıl
Ay ne kavga etcem erkek için be :) Hiç bir erkeğin peşinde koşmadım koşmamda.
- +1 yıl
büyük konuşma canımı ye tatlım neleri yapmam diyenleri gördü bu gözler ;)
- +1 yıl
hadi bakalm ama koşmayaCağımdan eminim.
- +1 yıl
bak hala büyük konuşuyo :D gün gelir yersin bu lafını o gün beni hatırla e mi ;)
- +1 yıl
:) çok meraklıymışsn sende ya.
- +1 yıl
hayatta işime yarayacak her şeyi merak ederek öğrendim ve öyle de yapmaya devam ediyorum ;) dediğim gibi beni hatırla sözünü yiyince :)
- +1 yıl
Asdkfkfksl he ok yazma artkx
- +1 yıl
:D:D zoruna gidecek ama yapacaksın görürsün :D
- +1 yıl
. d öyle san.
- +1 yıl
alkislarlayasiyorum.com/.../murat-cemcir-ayrilik-sahnesi-tipi-ses
bu video daki şarkı da sana gelsin benden :D
görücem ben seni :D - +1 yıl
:) şansan bak açılmıyo video boşuna uğraşmışsın.
- +1 yıl
murat cemcir ayrılık sahnesi yaz çıkar tatlım ;)
Gizli Üye(30-35)+1 yılKac cm olucağı merak konusu :ddd
37 Yorumla- +1 yıl
dert ettiğin şeye bak :D 18 olsun seninkisi şimdi hayallari alalım :D
Cevap sahibi+1 yılEminim sende erkek yerine kız olabilseydin masum seyler isteyip, yapmazdın :))
- +1 yıl
yok ya ben cinsimden memnunum kötü bir hatun olurdum :D
Cevap sahibi+1 yılBende öyle düsünmüstüm zaten :)
- +1 yıl
lep demeden leblebiyi anlayan hatunları severim :D
+1 yılDüşünmeden intihar ederim ne yapıcam başka.
23 Yorumla- +1 yıl
O kadar diyosun yani :D
- +1 yıl
Aynen co
- +1 yıl
Saygı duyuyorum ;)
Kendimi incelerdim :D
13 Yorumla- +1 yıl
bu kadar mı kanka?
- +1 yıl
bence meçhul değil ya :D tipinden belli benim gibi bir adamsın sen senin neler yapacağını kendimden biliyorum :D
+1 yılOrospuluk zaaaaaaa ;))
13 Yorumla- +1 yıl
Dürüst bir cevap daha eyv sana da :D
- +1 yıl
Bize boyle ogretildi yani durust olmayi eyw ;) ahkihkoh :)
- +1 yıl
Eyv :D
Gizli Üye(36-45)+1 yılSuper olur ne yapmamki sapiklik disindaaa
213 Yorumla- +1 yıl
neler yaparsın mesela ;)
Cevap sahibi+1 yılKesinlikle tuvalete giderim sadece erkeklerin gidebildigi her yere giderim şu aralarinda sacmasapan konustuklari seyleri firsat varken ogrenirim bide hazir kaslimasliyken gicik oldugum sarkinti ibneleri ve basit buldugum kisileri doverim
- +1 yıl
iyimiş :D ama kavga etmeyi bilmiyorsun daha o ne olcak ;)
Cevap sahibi+1 yılKim demis bilmiyorum diyeeee o salağnaları herturlu doverim ;)
- +1 yıl
yürü be kim tutar seni :D ama sen gene de erkek olma yok olmaz senden erkek muhabbetin çekilmez tatlım yanlış anlama :D
Cevap sahibi+1 yılBn konusmiycam agizlarindan laf alicam tabi duyduklarim karsisinda testereyede donebilirim
- +1 yıl
yapma bunu yapma bunu :D sen seri katil olurdun kesin :D
Cevap sahibi+1 yılDoru soyluosun testere gelir elimden oper
- +1 yıl
yok abi seni istisna tutucam sen o gün gene hatun kal :D
Cevap sahibi+1 yılHerkesin ne yapacgi belli olaya farklilik katicak benim niye engel oluyosun
- +1 yıl
ya sen olayı yanlış anladın zaten. sen erkek olunca etrafındaki erkeklerde hatun oldu. onlar hatun yani bence öldürmekten daha fazla zevk alacağın şeyler vardır :D :D
Cevap sahibi+1 yılBaksen anlik olmakla ölmek arasinda cok bir fark goremedim
- +1 yıl
bende dediğinden bir şey anlamadım?
kendimi ellerdim *
21 Yorumla- +1 yıl
eyv açık sözlülüğün için :D
Tam bir motor olurdum ona buna verirdim:-))(
23 Yorumla- +1 yıl
helal la sana ;)
- +1 yıl
lan sen nasıl hissediyosan o da öyle işte. aştın mı kendini bilmiyorum ama aştıysan seninle aynı şeyleri düşünüyodur bence :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılbütün gün boyunca vucudu mu izlerdim aynada :D :D
11 Yorumla- +1 yıl
Sadece izliyeceksen iyi bari :D
+1 yılsaçma olurdu:d
21 Yorumla- +1 yıl
bırak saçmalığı neler yapardın onları anlat :D
ılık. avi
12 Yorumla- +1 yıl
anlamadım lan :D
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılgit baba ya ne diyon sen?
11 Yorumla- +1 yıl
sende benim kafadasın muhtemelen :D zaten gizli cevaplamışsın yaz abi ne olcak :D
+1 yılAbazalik :D
34 Yorumla- +1 yıl
evet bir itiraf daha geldi :D
- +1 yıl
Haha ama oyle :D
- +1 yıl
açık sözlü hatunsun vesselam ;)
- +1 yıl
Haha eyvallah :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılkapı kolu sokardım kanka :D
14 Yorumla- +1 yıl
kapı kolu ney lan :D fantezine sokayım :D
Cevap sahibi+1 yılFantezi işte :D
- +1 yıl
enteresan fantezilerin var senin demek ki :D
Cevap sahibi+1 yılaynne :D
+1 yılBunlar hep ibneliğin sinyalleri
18 Yorumla- +1 yıl
adamadama diye bir seri var at orda soruyolar bu soruyu merak ettim bende. ibneliğin lüzümu yok yani.
- +1 yıl
Bende onu diyorum ibneliğin luzumu yok bukadar açık etme kendini goç hadi baham
- +1 yıl
ergen ergen konuşup asabımı bozma kardeşim. sana illa gel yanıt ver diyen olmadı. kaldı ki gelip benim lafımı bana satıyosun. iq seviyesi işte. kaybol şimdi.
- +1 yıl
:D hadi gülüm sağdan git ibnelikte yapma bidaha çekerim bak kulaklarında cıssssssss
- +1 yıl
yaw he he fotodaki kedi bile senden akıllıdır mk.
- +1 yıl
:D he tamam sen en son cevap veren üstün mükemmel varlıksında yolun yol değil ağa benden demesi sonra bursa çocuguyum diye izlemeyek senide:D
- +1 yıl
kardeşim bak hayatımda birden fazla hatun var fuckbody im var bu yanlış bence hayatımın kadını gelse de kurtarsa diye bekliyorum erkeklere karşı gram ilgi göstermiyorum. yeterlidir bu kadarı herhalde. daha fazla yazma gözünü seveyim.
- +1 yıl
:D hahaha en gerizekalı erkek çapkınım diye övünendir fuckbuddymiş adam vay aradaş karılardaki yokluğa bak beeee eyw reyiz :D ama yolun yol değil taytı çıkar:D
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇükümü incelerdim.
39 Yorumla- +1 yıl
ahaha :D çok merak ediyosun sanırım nasıl bir duygu olduğunu :)
- +1 yıl
Onu incelemek için illa erkek olmana gerek yok. :D
Cevap sahibi+1 yılAynen merak ediyorum ama gidip milletin şeyini de ellicek halim yok :D
- +1 yıl
:D ona sahip olmanın nasıl bir şey olduğunu merak ediyosun sen bence ;)
Cevap sahibi+1 yılBu diyaloğun sonu nereye gidiyor tırsmaya başladım :D
- +1 yıl
sen gizliden çıkma :D
Cevap sahibi+1 yılAhahah Aynen :D
Allah korusun:-S
211 Yorumla- +1 yıl
:D bende öyle diyorum kendim için :D
- +1 yıl
bir günlüğüne olm sonra biz gene erkeğiz nasıl olsa:D
- +1 yıl
o kadar diyosun yani :D koptum resmen mk :D
- +1 yıl
:D olm şükür lan halimize. harbiden düşününce bile kötü oldum mk :D
- +1 yıl
niye dilicem olm ben kimseye rızası dışında dokunmadım dokunmam da ;)
- +1 yıl
kaçardım mk ben de :D İstanbul bursa İzmir dışında başka bir şehre giderdim :D
+1 yılGosterip vermezdim
14 Yorumla- +1 yıl
sana yapılınca hoşuna gitmeyen şeyi başkasına niye yapıyon lan :D
- +1 yıl
Hani kadinlarda erkek olacak ya halimizden anlasinlar biraz
- +1 yıl
aynen de mi kanka :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkek arkadaşımın elini rahatça tutabilirdim :D
13 Yorumla- +1 yıl
Geymisin?
Cevap sahibi+1 yılYok, Biseksüelim ben
- +1 yıl
tercih meselesi beni ilgilendirmez tabi bu da bir hayal ;)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar